این اثر به عنوان دنباله‌ای تاثیرگذار بر یک فیلم، با درامی پرتعلیق با وجود آنکه فرجام روایتش برای تماشاگر غیرمنتظره نیست و یک شگفتی را در انتها ندارد؛ اما یک اثر علمی تخیلی نئونوار کار می‌کند، هرچند شاید طرفداران این سبک فیلم‌ها را آنچنان که باید تحت تاثیر قرار ندهد...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هروه رنار به شدت از عملکرد داور بازی دیروز برزیل-فرانسه در جام جهانی زنان عصبانی بود و اعتقاد داشت او باید سوت پایان بازی را زودتر بزند.
راجر فدرر تنیسور سوئیسی که در سپتامبر 2022 به ورزش حرفه‌ای خود پایان داد، خاطرات خود را از آن روز به اشتراک گذاشت.
اطلاعات: از این گپ قیمتی ناشی از تفاوت قیمت رسمی و آزاد بسیاری سهم می‌برند و اگر جمع شود همه ناگزیرند این محصول را به یک قیمت بخرند و از یک فرصت در دسترس محروم می‌مانند و اتفاقاً هر ارگان و نهاد و فرد و ذی‌نفوذی، حق خود می‌داند تا از این فرصت استفاده کند و چرا استفاده نکند؟
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امکان باز کردن مسیر برای ورود ارز از خارج از کشور وجود دارد و ما باید اجازه دهیم ارز از خارج وارد کشور شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امکان باز کردن مسیر برای ورود ارز از خارج از کشور وجود دارد و ما باید اجازه دهیم ارز از خارج وارد کشور شود.
این نماینده مجلس گفت: ۵۷ نماینده که برخی از آن‌ها برای خودشان نگرفته اند و برخی برای اقوام، دوستان و آشنایان گرفته اند. برخی برای امامان جمعه یا فرماندارشان گرفته اند و از این جهت این نمایندگان بی گناه هستند. در واقع امام جمعه گفته من ماشین ندارم و برای وی گرفته است البته پنج نماینده هم‌به نام خودشان خودرو گرفته اند.
عشقی گفت: باید اقدامی صورت بگیرد تا قیمت گذاری کالا‌هایی که در بورس کالا عرضه می‌شود به صورت منصفانه باشد و به طور حتم از رانت جلوگیری شود.
عباس عبدی گفت: در ایران از بس توزیع رانت عادی است که دیگر مصداق فساد را از دست داده است؛ چون اگر توزیع این همه رانت مصداق فساد باشد، باید یقۀ همه را بگیرند.
رئیسی گفت: ما با مجلس اتفاق نظر داریم. حتی کسانی که درباره وزیر سوال دارند، به پاکدستی و ضد فساد و ضدرانت خوار بودن و ضد روابط ناسالم وزیر اشاره دارند و ما هم خلاف این ندیدیم که وزیر نسبت به فساد و رانت‌خواری و مافیا حساس نباشد. در خودرو که قیمت بالایی دارد، طبیعی است که مافیا در آن بیشتر شکل می‌گیرد.
فارس نوشت که پیگیری خبرنگار این خبرگزاری از برخی نماینده‌های مجلس حاکی از آن است که چنین تفاهمی صورت گرفته است که باید نهاد‌های نظارتی برخورد لازم را با رانت شکل گرفته انجام دهند. اما مسئله‌ای که همچنان مبهم است تاریخ این تفاهم نامه است.
راجر اشمیت، مربی بنفیکا، انتظار دارد که فردا اینتر در ورزشگاه دالوژ دفاع کند و به بازیکنانش هشدار داد که باید بهترین بازی ممکن را انجام دهند.
کارشناس مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در صورت تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی به واردات تلفن همراه زیر ۳۰۰ دلار باید منتظر قاچاق معکوس تلفن‌همراه باشیم.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد؛ مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد باشد. مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نرخ ارز آزاد باید کاهش یابد، چرا که اگر فاصله بین نرخ ارز نیمایی و آزاد کم شود، مفاسد و رانت کاهش می‌یابد.
با وجود اینکه هروه رنار با تیم ملی عربستان قرارداد دارد، اما شواهد نشان از جدایی او دارد و سعودی ها باید دنبال سرمربی جدید باشند.
هروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی ابراز تاسف کرد.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
وزیر صمت با بیان اینکه با تجمیع مصوبات معدن رانت و فساد به حداقل رسیده است، گفت: ذخایر سنگ آهن تا ۱۵ سال دیگر به پایان می رسد بنابراین اقدامات ویژه‌ای باید انجام دهیم.
اگر نظام بانکی ما مثل کشورهای دیگر باشد، طبعا مدیران بانک باید هر روز در رسانه‌ها تبلیغ کنند که وام ۱۸درصد می‌دهیم لطفا بشتابید برای گرفتن. یا روسای شعب بانک‌ها یک صندلی جلوی بانک‌ها بگذارند و هر کسی را که از جلوی بانک رد می‌شود دعوت به دریافت وام کنند. ولی می‌دانیم که چنین نیست.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به ابهامات موجود در نحوه واگذاری قطار از طریق تور زیارتی و شائبه وجود رانت به راه آهن هشدارهایی داده شد.
یک وکیل پایه یک دادگستری بیان کرد: مسئول اصلی رسیدگی به این حادثه دستگاه قضائی است که اول از همه هم باید با عوامل مسئول در همین قوه برخورد کند کسی که متهم در این قصه است نمی‌تواند امروز به عنوان مدعی‌العموم حکم صادر کند باید از استان دیگری و یا تهران فردی بیاید چراکه موضوع بُعد ملی دارد. برای اینکه شائبه ایجا نشود باید فردی از تهران به عنوان مسئول رسیدگی به این پرونده تعیین شود.
انگیزه تعطیلی سالن‌های سینما عمدتاً کاهش تماشاگران و فقدان منطق اقتصادی برای حفظ سالن‌ها بوده است. برای درک این موضوع باید توجه کرد اغلب سالن‌هایی که رو به تعطیلی گذاشته‌اند، در مناطق کمتر برخوردار شهرها واقع شده‌اند که ساکنان آن مناطق سینما همچون اکثریت مردم ایران از سبد خریدشان حذف کرده‌اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ