درحالی‌که به نظر می‌رسد جهان بیش از هر وقت دیگری در آستانه به‌کارگیری ربات‌های مستخدم انسان‌نما در خانه‌ها نزدیک شده، ایلان ماسک اعلام کرده است که فروش ربات انسان‌نمای اپتیموس شرکت تسلا احتمالاً از سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول همزمان با سالروز عرضه نخستین سیمکارت آغاز می‌شود.
در این تصویر تاریخی سقاخانه‌ای در بازار بزرگ تهران را به تاریخ ١٣٠٧ شمسی متعلق به خانواده جان نثار مشاهده می‌کنید. نفر اول ایستاده از سمت راست حسن جوانشیر، مأمور نظمیه، نفر دوم اسدالله جان‌نثار و شخص نشسته روی نیمکت اصغر جان‌نثار نفر وسط حاج رضا جان نثارمؤسس سقاخانه هستند.
یوری تیلمانس، هافبک بلژیکی، پس از پایان قراردادش با لسترسیتی به استون ویلا پیوست.
نسخه‌ای خطی در تالار حاج حسین آقا ملک در کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش درآمده است که قصه یک «عشق» به تاریخ و فرهنگ را روایت می‌کند.
درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی است اما مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
احسان حاج صفی در مصاف با قرقیزستان تبدیل به سومین بازیکن تاریخ فوتبال ایران با بیشترین بازی ملی شد.
دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در سال جاری از ۲۳ خرداد تا ۵ تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
تمامی تجهیزات فردی شارل لکلرک به نفع سیل‌زدگان ایتالیایی به حراج گذاشته شد.
با به فروش رسیدن یک سکه طلای یونانی در حراجی، رکورد گران‌ترین سکه تاریخی فروخته‌شده شکسته شد.
خطوط هوایی عربستان تاریخ استقبال از زائران خانه خدا و پروازهای بازگشت آنها را اعلام کرد.
حراجی RR Auction از فروش یک چک قدیمی اپل با امضای استیو جابز خبر داده. نکته جالب این چک آدرس اولیه شرکت اپل است که به پالو آلتو اشاره دارد. این چک در تاریخ ۸ ژوئیه ۱۹۷۶ برای شرکت خدمات مشاوره‌ای Crampton, Remke & Miller به مبلغ ۱۷۵ دلار صادر شده بود. اما حالا پس از چهار دهه، با قیمت ۱۰۶,۹۸۵ دلار به فروش رسیده است.
دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت ۶.۵ میلیون دلار در سال ۱۹۴۳ و ۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها ۱۱۰ هزار دلار است.
روز‌های گذشته صندوق توسعه صنایع دستی و احیاء بنا‌های تاریخی لیستی از مزایده ۱۹ بنای تاریخی با هدف مرمت و بهره برداری بخش خصوصی منتشر کرد.
رحمت الله بیگدلی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان پاسخ داد و نوشت: ای کاش تاریخ اسلام را می خواندی!
دعوای مالکان یکی از تاریخی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آسمان‌خراش‌های نیویورک باعث شد این ساختمان اواخر مارس ۲۰۲۳ به حراج گذاشته شود.
ضمن اعلام نتیجه سی ونهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۱ (مورخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱)، به اطلاع می‌رساند حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۲ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
روستای یافت‌آباد یکی از هزار و ۴۳۸ قریه‌ای بود که حاج میرزا آقاسی، صدراعظم و مرشد محمدشاه، در زمان صدارتش به تملک خود درآورد و با آوردن آب کرج آن را آباد کرد و بعد‌ها هم تمام آن‌ها را به محمدشاه بخشید.
به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سیزدهم دی ماه، بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رایگان شد.
اگر حاج میرزا حسن کمپانی صاحب خانه تاریخی امین الضرب را سردرمدار این جرگه از تاجران دوره قاجار بنامیم پر بیراه نگفته‌ایم. این تاجر بزرگ ثروتش را وقف مشروطه خواهان کرد و آنقدر دراین راه اصرار ورزید که فرمان مشروطیت از پله‌های ورودی هشتی و سرسرای خانه او برای تجار و بازاریان خوانده شد.
توپ بازی انگلیس و آرژانتین در جام جهانی 1986، ماه آینده با رقمی در حدود 2.5 تا 3 میلیون پوند به حراج گذاشته می شود.
علی خسروی، در گفت و گو با “ورزش سه” جواب‌های جالبی در واکنش به سوالات مطرح شده، داشت.
بانک مرکزی با اشاره به جزئیات شانزدهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد که حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۲۲ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
موافقت با روسیه بر سر لغو روادید گروهی، ترک خوردن بقعه بی بی شهربانو، تعیین تکلیف حراجی صنایع دستی و راه اندازی شهرک های اربعین از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
چرا پس از هفت دوره از برپایی این حراج، متولیان امر واکنش نشان داده‌اند و در این چند سال چه عاملی باعث سکوت مسئولان مربوط شده بود؟! مسئولان در این مقطع چه اقدام حقوقی برای توقف و تعقیب عوامل این حراج انجام داده‌اند؟ آیا واکنش صرفاً در حد یک یادداشت انتقادی بوده و چرا؟! این نوع واکنش‌ها درباره ابهام‌ها پیرامون حراج و مالکانش، که «تابناک» نتوانست آن‌ها را کامل شناسایی کند، می‌افزاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ