موافقت با روسیه بر سر لغو روادید گروهی، ترک خوردن بقعه بی بی شهربانو، تعیین تکلیف حراجی صنایع دستی و راه اندازی شهرک های اربعین از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«اولگا تکاچوا»، متخصص سالمندان وزارت بهداشت فدراسیون روسیه گفت: راز طول عمر، اول از همه، شیوه زندگی سالم است و تنها ۲۵ درصد عامل ژنتیک و مراقیت‌های بهداشتی است. فرد باید فعالیت بدنی داشته باشد، نه پرخوری. خوردن فیبر بیشتر، ترک عادت‌های بد، سیگار کشیدن و الکل با طول عمر ناسازگار است.
اینکه ترک کردن فست فود خیلی سخت است، کاملا طبیعی است. برای همین هر چند وقت یکبار فست فود مصرف و به تدریج از خوردن فست فود خودداری کنید. مثلا خود را به ۱ تا ۲ وعده در هفته محدود کنید و در هر وعده حجم کمی از فست فود را بخورید.
چند روز پیش به دلیل انفجار گاز، بخشی از یک خیابان شلوغ در منطقه تجاری کلانشهر ژوهانسبورگ در آفریقایی جنوبی ترک خورد.
افغانستان گل خورد و به نشانه اعتراض زمین را ترک کرد!
در شهر اصفهان بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارنفر جمعیت در پهنه‌های فرونشستی آن زندگی می‌کنند و در مراکز جمعیتی اطراف آن، بیش از ۴۰۰ بنای تاریخی و بافت تاریخی ثبت شده که تمام آن‌ها در پهنه‌ها و زون‌های فرونشست قرار گرفته‌اند. درواقع می‌توان گفت بیش از نیمی از بافت‌های تاریخی ارزشمند شهر اصفهان در زون‌های فرونشستی جای گرفته‌اند. این بافت‌ها سازه‌های اسکلت‌داری نیستند و به‌همین‌خاطر هم براثر نشست‌های نامتقارن به‌شدت آسیب می‌بینند.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد مذاکرات مارکو آسنسیو با رئال مادرید برای تمدید قراردادش شکست خورده و این ستاره اسپانیایی بعد از 7 سال رئال را ترک می‌کند.
متخصصان دانشگاه ییل و موسسه پژوهشی متابولیسم ماکس پلانک آلمان در پژوهشی جدید دریافتند که با خوردن روزانه غذای چرب و شیرین بدن میل بیشتری به مصرف این نوع غذا‌ها پیدا می‌کند و ترک این عادت مشکل است.
یک خانم به‌خاطر اینکه همسرش حین خوردن غذا، دهانش صدای بد می‌داد و هم‌چنین سوپ و نوشیدنی را هورت می‌کشید، از او طلاق گرفت. از قرار معلوم این خانم چندین بار به همسرش تذکر داده بود و از او خواهش کرده بود که این عادت را ترک کند.
در منطقه‌ای که زلزله اتفاق افتاده بیش از ۳۰ سد بزرگ و کوچک وجود داشته که همگی ترک خورده‌اند و این ترک خوردگی طبیعی است. همچنین سد آتاتورک نیز ترک خورده است و دریچه‌های آن را باز کرده‌اند که آسیب بیشتری را متحمل نشود و آن را تعمیر کنند.
Athens news نوشت، کارشناسان هشدار دادند که سد هر لحظه ممکن است بشکند و ویرانی ناشی از آن می‌تواند منطقه‌ای به‌وسعت ۳۰ کیلومترمربع در نزدیکی سد را تحت تأثیر قرار دهد.
این شاید بهترین نمایش تمام این سال‌های بوژیدار رادوشویچ باشد که در اولین بازی پس از ترک پرسپولیس رقم خورد.
اگر لب‌های شما می‌سوزد یا احساس ناراحتی می‌کنید، احتمالاً ترک خورده اند.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال با دو عدد تخم مرغ آب‌پز نظاره‌گر بازی تیمش مقابل تراکتور بود.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
با کاهش دما، گرمای داخل خانه بالا می‌رود. این امر باعث می‌شود هوای داخل خانه و نسبت به فصول دیگر خشک‌تر شود و باعث ترک خوردن، قرمزی، خارش و در برخی موارد پوسته پوسته شدن دستان شما شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
قهرمان جام ملت های آسیا جام جهانی باشکوه و پرخرجش را ترک می کند.
سه بانوی ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان، اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان را ترک کردند.
در پایان اردوی داخلی تیم‌ملی، بازیکنان جوانتر از مسافران دوحه جدا شدند و باتجربه ارزشمند کمپ تیم‌ملی را ترک کردند.
کرمان - تذکرهای پی در پی رسانه ها به مسئولان میراث فرهنگی در خصوص وضعیت کاروانسرای منحصر به فرد کوزه گران به جایی نرسید و این بنا در حال ریزش است.
رئیس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران با اشاره به ترک خوردن «بقعه بی بی شهربانو» بر اثر انفجار‌های رخ داده در کوه بی بی شهربانو توسط کارخانه سیمان، این وضعیت را برای بقعه و زائران خطرناک خواند.
یک استاد دانشگاه گفت: فعالیت های کارخانه سیمان ری، انفجارها و خاک برداری های مداوم موجب شده تا گنبد بقعه منسوب به بی بی شهربانو ترک بردارد.
یک کارشناس در تلویزیون در راه حلی عجیب برای ترک سیگار، خواستار استفاده از گرد شاهدانه شد! این در حالی‌ست که شاهدانه خود می‌تواند به شدت اعتیادزا باشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ