دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت ۶.۵ میلیون دلار در سال ۱۹۴۳ و ۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها ۱۱۰ هزار دلار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارتاژ مانند سایر شهر‌های فنیقیه دارای یک توفت (Tophet) بود؛ یعنی محیط مقدسی که در آن قربانی‌ها و تدفین‌ها انجام می‌شد. کشفیات تازۀ باستان‌شناسی، برخی از این نذورات را از زیر خاک بیرون آورده است.
محمد بن‌سلمان با ثروتی که در اختیار دارد، کلکسیونی از خودرو‌های لوکس را شکل داده‌است که شامل نسخه‌هایی از خودرو‌های لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، مرسدس بنز و رولزرویس است.
تصاویر دلنشین از فرزاد صفری ورزشکار پاراکاراته ایران پس از کسب طلا در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی را مشاهده می‌کنید.
رولز رویس خودروی سلطنتی؛ ساخته شده از طلا، یاقوت کبود و کریستال توسط هوش مصنوعی رندر شده و از رولز رویس یک نسخه فوق مجلل ارائه کرده است.
در حال حاضر، برنده هفت توپ طلا در جستجوی یک خانه جدید است. طبق گزارش‌ها، مسی به دنبال یک خانه در کنار آب برای خانواده‌اش می‌گردد.
یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از لیتیوم ساخت باتری‌های مخصوص قلب است. این باتری‌ها البته یک‌بار مصرف بوده و قابل شارژ نیستند. ولی در باتری‌های قابل شارژ لیتیومی، در واقع ما با شکل آلیاژ یا نمک روبه‌رو هستیم. مانند خودروهای برقی که در آنها از اینگونه باتری‌ها که قابلیت شارژ دارند، استفاده می‌شود.
جشن ازدواج در ترکیه به ویژه در مناطق شرقی و کرد نشین آن و در میان خانواده های ثروتمند، با هدایای نقدی و طلایی قابل توجه همراه است.
شاید انتظار داشته باشیم که قدیمی‌ترین گنجینۀ طلایی جهان در جایی مثل سومر یا مصر کشف شده باشد؛ اما در واقع شهر وارنا در کشور بلغارستان جایی است که این کشف حیرت‌انگیز در آن اتفاق افتاد.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
درخت اوکالیپتوس همانند یک پمپ هیدرولیک عمل می‌کند و ده‌ها متر به عمق زمین فرو می‌رود و ذرات طلا را بالا می‌کشد
سکه‌های طلا مجموعا در هشت قوطی فلزی دفن شده بودند. قوطی‌ها بعد از گذشت بیش از یک قرن حالا کاملا زنگ زده بودند، اما درخشش سکه‌های طلا درست مثل زمانی بود که از ضرابخانه بیرون آمده بودند.
تصاویر منتشر شده از رختکن پاری سن ژرمن در بازی شب گذشته نشانگر ادای احترام کیلیان امباپه به لیونل مسی است.
۱۵۰ سال قبل، هر کدام از محلات مشهد، برای خودش قبرستان مجزا داشت، اما مهم‌ترین قبرستان شهر، یعنی قبرستان «قتلگاه» در شمال حرم رضوی، جنبه عمومی به خود گرفته بود و حتی مردم دیگر مناطق ایران و کشور‌های همجوار نیز، اموات خود را برای دفن به آن‌جا منتقل می‌کردند.
ویژه برنام کدام برجام؟ جام زهر یا طلا؟ عصر امروز با حضور مهدی نصیری، سردبیر و مدیر مسئول سابق هفته‌نامه صبح و روزنامه کیهان و مهدی خانعلی‌زاده، دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی در سالن آمفی تئاتر بهمن برگزار شد.
تصاویری از خودرویی با روکش طلا که در خیابان‌های شهر دبی امارات خودنمایی می‌کند را ببینید.
پوران دخت یا بوران دخت ملکه ایران و دختر خسرو پرویز بود. بوران دخت نخستین پادشاه زن دنیا نیز است که در سال ۶۲۹ میلادی بر تخت سلطنت ساسانیان نشست. جالب اینجاست که از دوران سلطنت وی سکه‌های طلا و نقره باقی مانده است.
تصاویری از مراسم بهترین‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار شد و اِنزو فرناندز به عنوان پدیده جام ، کیلیان امباپه برنده کفش طلا ، اِمیلیانو مارتینز برنده دستکش طلا و لیونل مسی برنده توپ طلا شد.
در پایان رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان جهان تیم ملی اعزامی ایران موفق شد با کسب ۲۳ مدال طلا، نقره و برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
تصاویری دیدنی از لحظه سرقت طلا توسط یک زن که توسط دوربین‌ها ضبط شده است را ببینید.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
هوادران رئال مادرید در دیدار شب گذشته مقابل شاختار دونتسک بنری به ورزشگاه بردند که در آن تصویر کریم بنزما در حال نمایش توپ طلا دیده می شد.
هوادران رئال مادرید در دیدار شب گذشته مقابل شاختار دونتسک بنری به ورزشگاه بردند که در آن تصویر کریم بنزما در حال نمایش توپ طلا دیده می شد.
این اسطوره کشتی جهان که مدال‌های جهانی و المپیک را در کارنامه دارد این روز‌ها خود را برای کسب طلایی دیگر آماده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ