دعوای مالکان یکی از تاریخی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آسمان‌خراش‌های نیویورک باعث شد این ساختمان اواخر مارس ۲۰۲۳ به حراج گذاشته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش مطبوعات آن زمان، هتل هیلتون در ١۵ طبقه، با ارتفاع ٨٠ متر، ٤١٠ اتاق یک‌نفره، ١٨٨ اتاق دونفره، ٢٧ شاه‌نشین و لژ‌های مخصوص سلاطین و روسای جمهوری، ٩ مغازه، ٣ رستوران مجلل، ٢ تالار غذاخوری با هزینه‌ای بالغ‌بر ٦۵٠ میلیون تومان ساخته و به‌عنوان بزرگ‌ترین آسمان‌خراش ایران به جهانیان معرفی شد.
آتش سوزی گسترده در یک ساختمان ۳۶ طبقه در شمال امارات متحده عربی رخ داد. آتش سوزی بیشتر آسمان خراش را فرا گرفت، اما تعداد قربانیان هنوز مشخص نیستند.
ساختمان میوستارنت (Mjøstårnet) که در ساحل دریاچۀ میوسا و در منطقه‌ای جنگلی در نروژ واقع شده است، به نوعی سرآغاز عصر تازه‌ای در ساخت سازه‌های چوبی به شمار می‌رود.
وحید محمدزاده با گلزنی در کرمان توانست مانع شکست تیمش در مقابل مس کرمان شود.
فرایند طراحی آسمان‌خراش جاذب طوفان شن (the Absorbent Sand Storm Skyscraper)، ادغام خلاقانه سازه و امکانات به همراه رویکردی پایدار، منجر به شکل‌گیری منطقه‌ای می‌شود که افزون بر بهبود شرایط آب و هوایی دبی، نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.
ویدیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که راه رفتن مردی در استخر شفاف یک برج را به تصویر می‌کشد.
آسمانخراش مکعب یکی از چندین پروژه عظیمی است که در حال حاضر عربستان برای ساخت آن سرمایه گذاری کرده و تنوع بخشیدن به اقتصاد این کشور را هدف قرار داده است.
Clouds AO گفت: «دستکاری سیارک‌ها دیگر به داستان‌های علمی تخیلی اختصاص نمی‌یابد. برج آنالما با بهره گیری از قدرت تفکر طراحی سیاره ای، میل به ارتفاع زیاد، انزوا و تحرک مداوم را مجسم می‌کند.»
طبق گزارش مطبوعات آن زمان، این هتل در ١۵ طبقه، با ارتفاع ٨٠ متر، ٤١٠ اتاق یک‌نفره، ١٨٨ اتاق دونفره، ٢٧ شاه‌نشین و لژ‌های مخصوص سلاطین و روسای جمهوری، ٩ مغازه، ٣ رستوران مجلل، ٢ تالار غذاخوری با هزینه‌ای بالغ‌بر ٦۵٠ میلیون تومان ساخته و به‌عنوان بزرگ‌ترین آسمان‌خراش ایران به جهانیان معرفی شد.
یک سیارک تازه کشف شده خطرناک به اندازه بزرگترین آسمانخراش روی زمین قرار است امروز از کنار سیاره خاکی بگذرد.
رسانه های چین از وقوع آتش‌سوزی گسترده در آسمان‌خراشی در مرکز استان «هونان» در این کشور خبر می دهند.
رسانه‌های چینی با انتشار فیلمی از وقوع حریق گسترده‌ای در یک آسمان‌خراش واقع در شهر چانگشا مرکز استان هونان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ