درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول همزمان با سالروز عرضه نخستین سیمکارت آغاز می‌شود.
یوری تیلمانس، هافبک بلژیکی، پس از پایان قراردادش با لسترسیتی به استون ویلا پیوست.
درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی است اما مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: در قرآن آمده «وَ لِلَّهِ عَلَی النَّاسِ حِجُّ الْبَیْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَیْهِ سَبِیلاً» حج بر کسی واجب است که مستطیع باشد؛ یعنی مستطیع مالی، جسمی و عقلی. پس اینکه بیاییم طلب ارزی مملکت که حق ملت است را برای حجاج یعنی افرادی که باید مستطیع مالی باشند، خرج کنیم، حتماً کار اشتباهی است.
تمامی تجهیزات فردی شارل لکلرک به نفع سیل‌زدگان ایتالیایی به حراج گذاشته شد.
ممکن است اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد تابستان امسال 13 بازیکن را کنار بگذارد تا بودجه کافی برای خرید بازیکن را داشته باشد.
باشگاه مشهور فوتبال روسیه اتوبوس خود را به دلیل مشکل مالی به فروش گذاشته است.
علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد گفت: برادران، خواهران، عزیزان من، اگر شما سرمایه خود را انباشته کردید و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کردید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است. وقتی سخن از جنایت اقتصادی به میدان می‌آید، اذهان عمومی متمرکز بر احتکار است. بله این عمل حرام است و این اموال باید مصادره به نفع مردم شود، اما به‌موازات این، سرمایه‌ای هم که به امید نوسانات اقتصاد مسدود شود، سودش حرام و اصل عمل آن نیز نادرست است.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است با حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان تابستان آینده از سه ضلع مثلث مشهور این تیم، مسی، نیمار و امباپه شاهد جدایی دو ستاره از باشگاه پاریسی خواهیم بود.
بر اساس گزارشها در اسپانیا بارسلونا از شرایط آنسو فاتی ناراضی است و تصمیم گرفته قیمت مد نظرش برای فروش این ستاره اسپانیایی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.
«کنت گریفین» سرمایه‌گذار میلیاردر در سال ۲۰۲۱ با پرداخت ۴۳.۲ میلیون دلار برای نسخه اولیه‌ای از قانون اساسی آمریکا در حراجی ساتبیز این رکورد را در اختیار دارد.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
پیراهن مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای تامین هزینه‌های درمانی یک کودک پرتغالی به حراج گذاشته شد.
توضیحات حسینی رییس سازمان حج را در خصوص نرخ ارز و هزینه نهایی سفر به خانه خدا در سال ۱۴۰۲ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: نرخ تخصیصی برای ارز حج ۱۴۰۲ از سوی دولت، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سهمیه حج ایران ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شد.
هواداران لاروخا می‌توانند پیراهن اصلی بازیکنان تیم ملی اسپانیا که توسط آنها در جریان جام جهانی قطر پوشیده شده را خریداری کنند.
تیم فراری ایتالیا ماشین قهرمانی میشائیل شوماخر آلمانی در فرمول یک 2003 را می‌فروشد.
تیم فراری ایتالیا ماشین قهرمانی میشائیل شوماخر آلمانی در فرمول یک 2003 را می‌فروشد.
بانک مرکزی افغانستان اعلام کرد روز یک‌شنبه ۱۱ میلیون دلار را برای کنترل بازار ارز به حراج می‌گذارد.
وزیر ورزش کفش دوران قهرمانی خود را به نفع مناطق محروم اهدا کرد‌‌.
حراج نخستین مدل آیفون به قیمت ۵۰ برابر
علی بن ناصر، داور معروف تونسی، قصد دارد توپ بازی معروف انگلیس و آرژانتین را به حراج بگذارد.
دایناسور قدرتمند «تیرانوسوروس رکس» یا «تی‌رکس» زمانی در غرب آمریکای شمالی زندگی می‌کرد و حالا فسیل این دایناسور برای نخستین‌بار در حراجی واقع در آسیا به مزایده گذاشته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ