تمامی تجهیزات فردی شارل لکلرک به نفع سیل‌زدگان ایتالیایی به حراج گذاشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به عنوان بخشی از تغییر برند توئیتر به ایکس، این شرکت با برگزاری یک حراجی تمام اشیایی که یادآور تصویر پرنده آبی و نشان این پلتفرم اجتماعی هستند را می فروشد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت:۱۴۲۰ پرواز رفت و برگشت از کشور به سمت سرزمین وحی برقرار بود که تا دوم مردادماه تمامی حجاج به کشور باز می گردند.
پاری سن ژرمن از علاقه تمام باشگاه‌ها به کیلیان امباپه مطلع است اما احساس می‌کند که این بازیکن فقط می‌‌خواهد به مادرید برود.
پاری سن ژرمن از علاقه تمام باشگاه‌ها به کیلیان امباپه مطلع است اما احساس می‌کند که این بازیکن فقط می‌‌خواهد به مادرید برود.
رهبر انقلاب خطاب به حجاج بیت الله الحرام فرمودند: حج می‌تواند به تمام بشریت ارتقا روحی برساند و این نیاز حیاتی بشر امروز است.
خانواده خوزه آنتونیو ریس باید تمامی دارایی‌هایشان را به حراج بگذارند.
حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان اینکه امسال همه آستانه تحمل خود را بالا ببرند، گفت: از برآیند تمام برنامه ها ، عملکردها و رفتارها باید حقیقت وحدت را استنباط کرد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: تمامی حجاج ایرانی پیش از تاسوعای حسینی به کشور باز می‌گردند.
رئیس کمیته حج و زیارت در مدینه منوره، با اشاره به افزایش تعداد حجاج در مناسک حج امسال بر ضرورت آمادگی تمام بخش‌های خدمات رسانی در این شهر برای استقبال از مهمانان خانه خدا تاکید کرد.
ارگ راین به عنوان دومین بنای خشتی جهان پس از ارگ بم قرار است به دست سرمایه گذار بخش خصوصی سپرده شود تا به آن کاربری اقامتی و پذیرایی بدهد درحالیکه مطالعات باستان شناسی آن تمام نشده است.
تیم فوتبال آاک تمام بازیکنان خود را برای دیدار مقابل پاناتینایکوس که حساسترین بازی سوپر لیگ یونان محسوب می شود، در اختیار دارد.
فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: احمدآقا هیچ‌وقت مسئولیت رسمی نداشتند و برای همین نتوانستند فعالیت خودشان را تبیین کنند. این یک خلأ است و بیت امام هم نتوانستند هنوز این وظیفه را نسبت به پدرشان و احمدآقا درست انجام دهند؛ فردی که در تمام تصمیمات نظام حضور دارد ولی نمی‌توانند تبیین کنند که ایشان چگونه اثرگذاری کرده است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم، بیان کرد: ایشان از جمله افراد نادری بود که بعد از دوران جنگ، جنگ برایش تمام نشد و شاید جنگ برای بسیاری از رزمندگان و فرماندهان تمام شد؛ او 40 سال جنگید.
علم الهدی گفت: اگر دیپلماسی عزت و حکمت اسلامی بوده که حاج قاسم عزت‌آفرین برای اسلام بود در همه عرصه‌ها به شهادت همه مردم، اگر مقصود آن دیپلماسی خاص زد و بند با آمریکا و اروپا بوده، بله حاج قاسم تمام حرکاتش ضد این دیپلماسی بوده، آن آقای دیپلمات اگر می‌خواسته با آمریکا و اروپا زد و بند کند ضمن اینکه آقای ظریف هم این حرف را قبول ندارد و خودش هم حرفش را برگرداند.
مشهد ـ فرمانده جبهه مقاومت عراق گفت: حاج قاسم به تمام معنا مرد میدان بود و در این میدان شجاعانه و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در برابر دشمنان ایستاد.
نخست وزیر عراق در سومین سالروز ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، این اقدام را طبق تمام قوانین بین المللی اقدامی محکوم دانست.
اولین کتاب سرگرمی چندرسانه‌ای حوزه کودک با عنوان «پویش سلام حاج قاسم» با محوریت موضوعی شخصیت حاج قاسم سلیمانی، ویژه تمامی کودکان کشور منتشر شد
نبویان با اشاره به اینکه اسلام هیچ ظلمی را نمی‌پذیرد، مطرح کرد: حاج قاسم به جنگ ظلم رفت پس مسلمان هر جا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کند.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری اظهارداشت: خطاهایی پیش می‌آید و نمی‌توان آن را به نام یک مجموعه خدوم تمام کرد گاهی از یک مجموعه بزرگ یک نفر خطایی می‌کند و نباید آن را به نام مجموعه گذاشت.
محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: اگر جاهلان ساکت شوند مردم به جان هم نمی‌افتند. تمام درگیری‌ها برای این است که انسان‌های نادان، احمق و جاهل صحبت می‌کنند.
متولد شهر تفت بود و نامش «ابراهیم حلاج یزدی» بود و بعد‌ها به «یزدی بزرگ» مشهور شد و ماجرایش این بود: «در بیست سالگی موفق شد تمامی پهلوانان یزد را مغلوب کند و آوازه قدرت و هیکل ورزیده و مهارتش در کشتی به تهران رسید و به دستور وزیر دربار ناصرالدین شاه به تهران آورده شد.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
تمام وعده ها و شعارهای انتخاباتی تاج یا منتفی شد یا مثل ماجرای ورود بانوان قبل از انتخابات تحقق یافت یا مثل داستان VAR در آستانه اجرا قرار گرفت و یا مثل ماجرای تصویب اساسنامه دور از توانمندی های تاج است
مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در نوزدهمین نمایشگاه شیراز با بیان اینکه یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان برگزاری نمایشگاه های تخصصی است گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گروه خودروسازی سایپا به منظور ارائه محصولات جدید خود و آشنایی بیشتر مشتریان با آنها، در نمایشگاه های تخصصی خودرو کشور حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ