بال و کتف سوخاری یکی از سوخاری‌های محبوب و بسیار خوشمزه است که می‌توانید آن را در منزل با روشی جدید و بسیار آسان تهیه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس اجتماعی رفسنجان با اشاره به جزئیات کودک‌آزاری در این شهرستان عنوان کرد: هنگام مراجعه کودک به بیمارستان، کتف دست چپ او شکسته شده بود و روی ناخن پا، دست، بینی و در بیشتر اعضای بدن این کودک رد دندان ناپدری مشاهده می‌شد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت حسن یزدانی از ناحیه کتف توضیح داد.
غفوری گفت: شامگاه گذشته یکی از ماموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بوده ایست می‌دهد و ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی با برداشتن شماره پلاک از راننده طلب مدارک می‌کند، اما راننده با بی توجهی به تخلف ارتکابی شروع به طفره رفتن و داد و فریاد و پس از پیاده شدن به سمت مامور حمله ور شده و مامور را از ناحیه کتف زخمی می‌کند.
کافو، اسطوره برزیلی، معتقد است که کارلو آنچلوتی بر خلاف ادعای فدراسیون، با برزیل توافق نکرده و تاکید کرد که هدایت سلسائو باید آرزوی کارلتو و هر مربی دیگر در دنیا باشد.
به‌نظر می‌رسد که برنامه غذای کتوژنیک روشی مؤثر برای مبارزه با سرطان است. اما تحقیقات نشان می‌دهند که این نوع رژیم ممکن است اثرات جانبی کشنده برای افرادی که درحالِ حاضر با سرطان مبارزه می‌کنند، داشته باشد.
اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بدلیل وقوع تندباد و سقوط جرثقیل بر روی پژو ۲۰۶، راننده حدودا ۳۰ ساله به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی فرد مصدوم مناسب است، اما با توجه به ضربه وارد شده به ناحیه کتف و کمر، برای بررسی‌های تکمیلی به بیمارستان منتقل شده است.
اولین حادثه جنایی امسال ۵ فروردین در اتوبان نواب تهران با شلیک به مامور گشت ویژه فراجا رقم خورد. ماموران گشت ویژه به یک عابر پیاده مظنون شده و دستور ایست دادند، اما این فرد ناگهان اسلحه‌ای از کاپشن خود بیرون کشید و به سمت مامور شلیک کرد که یک گلوله به کتف یک مامور اصابت کرد. او ناگهان نشست و با شلیک به جمجمه خودش، به زندگی خود پایان داد. سپس مشخص شد که او یک قاتل فراری بود.
آن‌هایی که دنبال کاهش وزن بی‌دردسرند اغلب سراغ رژیم کتو یا پالئو می‌روند، اما پژوهش‌های جدید نشان می‌دهند این نوع رژیم‌ها هم ناسالم اند و هم برای محیط زیست زیان‌بارند.
به طور قطع بزرگترین بدشانسی لیورپول در این شب درخشان، مصدومیت داروین نونز از ناحیه کتف بود.
قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان تأکید کرد که نمی‌خواهد برای بازگشت به مسابقات عجله کند تا دوباره آسیب ببیند.
رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه مشاجره دو نوجوان باعث درگیری فیزیکی می‌شود، گفت: قاتل با وارد کردن ضربه چاقو به کتف مقتول تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.
کافو، ستاره سابق فوتبال برزیل، در گفتگو با یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید آلبی‌سلسته را مدعی قهرمانی در جام جهانی قطر نمی‌داند.
پاییز سال گذشته مرد جوانی در جریان یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک گلوله یکی از مأموران از ناحیه کتف مجروح شد. پس از انتقال وی به بیمارستان ساعاتی بعد به خاطر شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد.
کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش در جام جهانی قطر به دور بعد صعود کند.
یکی از پیش بینی های جالب کافو در مورد جام جهانی، صعود ایران از دور گروهی بود.
کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است سلسائو پس از 20 سال بار دیگر می تواند قهرمان جام جهانی شده و سلطه تیم های اروپایی در این رقابت ها را پایان بدهد.
رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال‌جاری با گزارش یک نزاع خیابانی در پارک شقایق تهران آغاز شد. با حضور مأموران مشخص شد که مرد جوانی از ناحیه کتف و چشم چپ دچار صدمات جدی شده است که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد. چند روز پس از بستری شدن وی در بیمارستان پزشکان اعلام کردند که باید چشم صدمه دیده تخلیه شود در غیر اینصورت چشم دیگرش را هم از دست خواهد داد.
وزنه‌بردار فوق سنگین ایران گفت: بخاطر درد کتف و کمر از اردوی جهانی انصراف دادم و درمانم را دنبال خواهم کرد.
«دردکمر و کتف اجازه ارتقاء و افزایش رکورد را ازمن گرفته بود و در تمرینات خیلی اذیتم می‌کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم از ادامه حضور در اردوی جهانی وزنه‌برداری انصراف بدهم.
عضو تیم ملی وزنه برداری ایران دلیل انصرافش از حضور در مسابقات جهانی کلمبیا را اعلام کرد.
دروازه بان آلومینیوم اراک با بیان اینکه اهل وقت کشی نیستم، گفت: مدت‌هاست آسیب دیدگی کتف دارم و همین مسئله باعث شد تا نتوانم لحظاتی بازی کنم.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: بررسی‌ها نشان داد، متهمان پس از سرقت پژو ۲۰۷ برای اعمال مجرمانه به سمت غرب تهران رفته و در آنجا به قصد آدم‌ربایی و اهداف پلید خود به یک زوج جوان حمله‌ور شدند و در حالی که قصد داشتند زن جوان را بربایند با مقاومت آن‌ها فقط توانستند خودروی پژو ۴۰۵ آن‌ها را سرقت کنند، این افراد مالک خودرو را از ناحیه کتف با سلاح سرد مجروح کردند.
برخورد توپ به کتف احمد نوراللهی باعث جنجال در دیدار شباب الاهلی و الوحده شد.
ترک‌ها عادت دارند بدن‌شان را چرب کنند. وقتی می‌خواستم زیر کتف بگیرم نشد و از دستم در رفت.
قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان می‌گوید به خاطر آسیب‌دیدگی کتفش هم لیگ سال گذشته را از دست داده و هم امسال را، او دو سال است که هیچ درآمدی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ