«دردکمر و کتف اجازه ارتقاء و افزایش رکورد را ازمن گرفته بود و در تمرینات خیلی اذیتم می‌کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم از ادامه حضور در اردوی جهانی وزنه‌برداری انصراف بدهم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم مغولستان از حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا انصراف داده است و به دلیل این اقدام به مبلغ 20 هزار دلار آمریکا جریمه خواهد شد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد عدم برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیاو همچنین انصراف برخی بازیکنان از حضور در این رقابت‌ها توضیح داد.
نایب‌رئیس و سرپرست پیشین فدراسیون کشتی به دلیل آنچه عدم شفافیت در روند برگزاری انتخابات و رقابت یک طرفه خواند، از شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی انصراف داد.
باشگاه بارسلونا به دو دلیل از جذب نیمار در تابستان سال جاری صرف نظر کرده است.
سهراب بختیاری‌زاده از حضور در کمیته فنی باشگاه استقلال انصراف نداده است.
صادق درودگر یکی از کسانی که در انتخابات هیات فوتبال استان تهران ثبت نام کرده بود، به دلیل حضور در راس کادر مدیرتی باشگاه نساجی از حضور در این انتخابات انصراف می دهد.
اسطوره تنیس جهان ضمن اعلام کناره‌گیری از رقابت‌های رولان گاروس به دلیل ادامه آسیب‌دیدگی‌اش، گفت: به احتمال زیاد سال آینده آخرین سال فعالیت حرفه‌ای من در تنیس خواهد بود.
ممکن است تیم ملی از حضور در تورنمنت کافا به دلیل عدم حضور تیم های روسیه و عمان انصراف دهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دنبال فوتبال هجومی است، از بازیکن سالاری در تیم ملی دفاع کرد و گفت: انصراف اولیه‌ام از سرمربیگری تیم ملی دلیل خاصی نداشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دنبال فوتبال هجومی است، از بازیکن سالاری در تیم ملی دفاع کرد و گفت: انصراف اولیه‌ام از سرمربیگری تیم ملی دلیل خاصی نداشت.
فدراسیون فوتبال کنگو به دلیل صغرسنی 25 بازیکن خود از حضور در انتخابی جام ملت های آفریقا زیر 17 سال انصراف داد.
پدیده نوزده ساله ورزش تنیس به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات پیش‌فصل خود از حضور در گرنداسلم استرالیا کناره‌گیری کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت از انصراف ۴۰ هزار زائر عتبات از سفر به دلیل نوسانات ارزی خبر داد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش دلیل انصراف از حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی پارالمپیک را حضور غفور کارگری عنوان کرد.
تیم خیبر به دلیل انصراف از حضور در مرحله سوم جام حذفی که در روزهای 20 و 21 آذر برگزار می شود، یک فصل از مسابقات جام حذفی کنار گذاشته می شود.
ملی پوش دسته سنگین وزن بانوان کشور به دلیل آسیب دیدگی استخوان ترقوه راست و احتمال نرسیدن به آمادگی مطلوب، از ادامه حضور در اردوی بانوان انصراف داد.
فاطمه یوسفی وزنه بردار دسته فوق سنگین زنان به کادر فنی تیم ملی بانوان اطلاع داد که به دلیل آسیب دیدگی و احساس ناراحتی در استخوان ترقوه راست از ادامه حضور در اردو انصراف می‌دهد.
برترین تنیسور جهان به دلیل مشکلات سلامتی‌اش نتوانست به مسابقات مسترز پاریس ادامه دهد.
تیم کشتی صربستان به دلیل ابتلای چند کشتی گیرش به ویروس کرونا در جام جهانی کشتی فرنگی حضور نخواهد داشت.
عضو تیم ملی وزنه برداری ایران دلیل انصرافش از حضور در مسابقات جهانی کلمبیا را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشور از انصراف «علیرضا یوسفی» و خروج وی از اردو به خاطر شرایط بدنی و نداشتن آمادگی لازم جهت حضور در رقابت های جهانی کلمبیا خبر داد.
دلیل انصراف کاپیتان نوشاد از بازی‌های قونیه
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جهاد سازندگی در گام دوم انقلاب با گام اول آن کاملا متفاوت است، گفت: ۳۹ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور داریم.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد که بیش از هزار شرکت دانش بنیان در حزه مواد پیشرفته به تولید محصول می پردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ