رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: بررسی‌ها نشان داد، متهمان پس از سرقت پژو ۲۰۷ برای اعمال مجرمانه به سمت غرب تهران رفته و در آنجا به قصد آدم‌ربایی و اهداف پلید خود به یک زوج جوان حمله‌ور شدند و در حالی که قصد داشتند زن جوان را بربایند با مقاومت آن‌ها فقط توانستند خودروی پژو ۴۰۵ آن‌ها را سرقت کنند، این افراد مالک خودرو را از ناحیه کتف با سلاح سرد مجروح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زن جوان پس از اینکه متوجه شده است شوهرش در خودرو بی‌هوش شده است ابتدا او را ربوده و سپس اقدام به ضرب‌وجرح شدید او کرده است.
شلیک‌های شوم شیطان خانه متروکه/ درخواست طلاق به‌خاطر ‌ساعت ‌خواب/ ربودن کودک ۳ ساله تب‌دار از بیمارستان/ آخرین بازیچه!/ قتل زن دوم از ترس افشای راز نزد زن اول/ ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!/ دسیسه یک مرد برای همسر عاشق پیشه‌اش
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربودن زن جوان در شمال پایتخت خبر داد.
عادل غلامی پدر نوزاد خرمشهری گفت: ساعت ۵ جلوی در خانه ایستاده بودم که زن ناشناس وارد خانه‌مان شد و ادعا کرد پسرم مهدی فرزند او است و می‌گفت که من فرزندش را ربوده‌ام و در حالی که قصد داشت پسرم را با خودش ببرد، همسرم و بستگان‌مان که در خانه بودند به کمکم آمدند و مانع ربودن فرزندم شدند که زن جوان فرزندم را رها کرد.
شاکی توضیح داد: برای خرید از خانه خارج شده بودم که در خیابان یکی از اقوام دورمان به نام صابر را دیدم. او سوار بر ماشینش بود و با این بهانه که می‌خواهد مرا برساند، خواست سوار ماشین شوم. اما به محض سوار شدن، چاقویی روی پهلویم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم جانم را می‌گیرد.
با شکایت مریم، پیمان و دوستش به مراجع انتظامی احضار شده و در تحقیقات ابتدایی منکر اتهام خود شدند. این در حالی است که زن جوان تصاویری از دوربین‌های مداربسته در اختیار بازپرس پرونده گذاشته و رسیدگی به پرونده در دستور کار بازپرس جنایی قرار گرفته است.
نماینده مجلس گفت: وقتی از یک خانومی که خودش هم اعتقاد راسخی به حجاب ندارد، سوال می‌کنیم که دوست دارید همسرتان در یک اتاق در کنار یک خانوم کار کند یا در کنار یک مرد؟ می‌گوید نه من تمایل دارم شوهرم در کنار یک مرد کار کند. او نگران آینده خانواده‌اش است و می‌ترسد که شوهرش را از او بربایند. خود ربودن شوهر برای این زن یک ارزش محسوب می‌شود.
تجربه تلخ قبلی‌ام باعث شد نتوانم دوباره به ازدواج فکر کنم. برای من فعلاً فقط دیدار با دخترم مهم است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ غافلگیری وحشتناک!/ ربودن پدر پولدار به دستور پسر ناخلف/ عامل نزاع مرگبار خیابانی به دام افتاد/ قتل زن آرایشگر و همسر سابقش در جدال مسلحانه/ مرد سالخورده در خانه قدیمی به قتل رسید/ عاملان قتل زن جوان در باغ متروکه قصاص نشدند/ معمای تنفس مصنوعی به مرد کریستالی!/ میخواستم پولدار شوم قاتل شدم
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
تروریست‌ها در جنوب بورکینافاسو دست‌ کم ۵۰ زن را ربودند.
زن جوان که با همدستی پدرش دختر ۴ ساله خود را ربوده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس/ گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه/ ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!/ نتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق/ دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!/ محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار/ ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!/ اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
زن ۲۷ سال گفت: وقتی فربد از منزل بیرون رفت من به طور پنهانی پیامکی را برای همسرم فرستادم که به همراه دوستانش در کنار مجتمع مسکونی داخل خودرو نشسته بودند سپس به آرامی در واحد آپارتمانی را بازگذاشتم در این هنگام بود که بهمن به همراه هم دستانش در حالی که نقاب به چهره داشتند با چاقو و قمه به خانه هجوم آوردند و دست و پا‌های من و مهتاب را بستند. آن‌ها حتی ۲ کودک جاری ام را نیز در اتاق زندانی کردند و سپس همه طلا‌های او و گردنبند مرا ربودند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل پشت فرمان خودرو/ آشیانه‌ای در مسیر باد!/ قاتل پس از ۲۱ سال پای چوبه دار بخشیده شد/ محاکمه میلاد حاتمی به اتهام افساد فی الارض/ نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!/ نقشه پدر و پسر برای ربودن مرد تاجر/ قتل در شلوغ بازار!/ کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
افراد ابتدا سرنشین خودرو را پیاده کرده و در ادامه اقدام به ربودن زن‌جوان کردند. متهمان در طول مسیر این زن جوان را هدف آزار و اذیت قرار داده و او را به همراه خودرو در مرکز تهران رها کردند.
زن جوان ۳۸ ساله است و سابقه کلاهبرداری و سرقت دارد. او ۲ کودک را به بهانه دادن غذای نذری ربوده و پس از سرقت طلا‌های آنها، رهایشان کرده است، اما حالا در ادعایی عجیب می‌گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فرجام ارتباط شیطانی!/ کلاهبرداری برادر برای تصاحب ارثیه ۱۵ میلیاردی پدر!/ سرقت خرما در خرماپزان!/ جنایتی که با تزریق بوتاکس رقم خورد/ نوجوانی سرکرده باند سارقان بزرگ‌سال بود!/ زن ایرانی قربانی آتش سوزی هتل کربلا/ دختری، عروس را آتش زد!/ ربودن دختر ۶ ساله برای ۵۰ میلیون تومان
باتوجه به تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مردان نقابدار ازسوی دو برادرزاده زن میانسال اجیر شده‌اند و پلیس بررسی‌های خود برای دستگیری دو برادر را ادامه داد تا اینکه کارآگاهان پلیس استان مرکزی سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که نشان می‌داد دو برادر به تهران متواری شده‌اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ