کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است سلسائو پس از 20 سال بار دیگر می تواند قهرمان جام جهانی شده و سلطه تیم های اروپایی در این رقابت ها را پایان بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کافو، اسطوره برزیلی، معتقد است که کارلو آنچلوتی بر خلاف ادعای فدراسیون، با برزیل توافق نکرده و تاکید کرد که هدایت سلسائو باید آرزوی کارلتو و هر مربی دیگر در دنیا باشد.
کاسمین کونترا، ستاره رومانیایی سابق میلان، به اکیپ گفت که کیلیان امباپه اگر چراغ سبز بدهد، تیم‌های عربستانی به او چک سفید خواهند داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های حاضر در کافا کیفیت بالایی ندارند گفت: تنها ازبکستان است که می‌تواند محک جدی باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا را تماشا کنند.
تورنمنت کافا در رده سنی بزرگسالان در سال های آینده هم تکرار می شود. به واقع این تورنمنت به تقویم فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی اضافه شده است.
این انتقاد هم وارد است که چرا به جای بازی با تیم‌های بهتر و گردن‌کلفت ایران باید رضایت دهد که با تیم‌هایی افغانستان و قرقیزستان هم‌گروه شود.
با اعلام باشگاه عجمان، کایو زاناردی به عنوان سرمربی این تیم برای فصل 2023-2024 انتخاب شد.
یک کنایه از وینیسیوس به بازیکنان اوساسونا کافی بود تا درون میدان و حتی پس از بازی تنش بین این دو شکل بگیرد. چیمی آویلا در پایان بازی قصد کتک زدن ستاره برزیلی را داشت.
سرپرست باشگاه اتحاد کلباء گفت که مدیریت باشگاه از نتایج به دست آمده این تیم در فصل جاری رضایت کامل دارد.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، با وجود کسب عناوین متعدد تا 22 سالگی هنوز تشنه موفقیت است.
از ستاره های حاضر در این دیدار می توان به ملی پوشان سابق برزیل مانند روبرتو کارلوس، ریوالدو، زیکو، روماریو، کافو، کارلوس دونگا، سانتوس آلدایر، پائولو هنریکه و همچنین نشاط اکرم بازیکن سابق تیم ملی عراق اشاره کرد.
ادسون تاوارس، سرمربی صنعت نفت آبادان از عملکرد شاگردانش رضایت کافی را ندارد.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید برای جدال با آلومینیوم اراک آمادگی کامل دارند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: احتمال می‌رود «کافو» یکی از اسطوره های فوتبال برزیل در مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور به میزبانی آبادان حضور یابد.
کافو، ستاره سابق فوتبال برزیل، در گفتگو با یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید آلبی‌سلسته را مدعی قهرمانی در جام جهانی قطر نمی‌داند.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی، بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و باز هم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
جام‌جهانی قطر| کروات با پنالتی برزیل راهم کشت! / نیمار برای حذف مودریچ و لیواکوویچ کافی نبود
کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که بسیاری از هموطنانش به رونالدو، اسطوره فوتبال این کشور، به اندازه کافی احترام نمی‌گذارند.
تیته، سرمربی باتجربه تیم ملی برزیل، معتقد است فرصت کافی برای ساختن تیمش را داشته است.
کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش در جام جهانی قطر به دور بعد صعود کند.
یکی از پیش بینی های جالب کافو در مورد جام جهانی، صعود ایران از دور گروهی بود.
کافو، اسطوره فوتبال برزیل در شبکه الکاس قطر حاضر شد و به پیش بینی رقابت‌های جام جهانی و تیم‌های صعود کننده تا مرحله پایانی پرداخت.
یک اظهارنظر نژادپرستانه بر علیه وینیسیوس در برنامه ال‌چیرینگیتو کافی بود تا موج حمایت جهانی از ستاره برزیلی رئال را شاهد باشیم اما همه چیز از مصاحبه کاپیتان اتلتیکو شروع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ