اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بدلیل وقوع تندباد و سقوط جرثقیل بر روی پژو ۲۰۶، راننده حدودا ۳۰ ساله به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی فرد مصدوم مناسب است، اما با توجه به ضربه وارد شده به ناحیه کتف و کمر، برای بررسی‌های تکمیلی به بیمارستان منتقل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهنام بانی خواننده ایرانی با استایل جالب که از خود منتشر کرد، پخش موزیک ویدیو جدیدش را تبلیغ کرد.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
تصاویری دیده نشده از مازیار لرستانی در مراسم اکران فیلم پسر انسان در فضای مجازی پربازدید شده است.
محل کشف این جسد، در دوران باستان یک روستای ماهیگیری به نام «Aspero» بوده که در ۲۲ کیلومتری شهر کارال قرار داشته است. تمدن ناشناخته کارال یکی از قدیمی ترنی تمدن‌ها در آمریکاست.
سیل شدید و مهیب روز‌های پنجشنبه و جمعه در جاده چالوس محدوده روستای کوشک بالا سبب تخریب بسیاری از جاده‌های روستایی شده است.
امروز گزارش‌هایی از یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده که در آن به فناوری هوش مصنوعی جدیدی اشاره شده که با کمک آن می‌توان عناصر موجود در یک تصویر را به سادگی و با کشیدن آن‌ها به اطراف تغییر داد.
مریخ نورد استقامت (Perseverance) به تازگی تصویری جدید از مریخ را منتشر کرده است.
اولین تصویر نمای نزدیک شدن i۵ را نشان می‌دهد. در این تصاویر جلوپنجره با خطوط LED و همچنین چراغ‌های LED در حال روشن شدن هستند. i۵ جدید شبیه یک BMW عصر مدرن و اخیر به نظر می‌رسد.
ارتش اوکراین یک پهپاد جدید کامیکازه را بر روی یک برج نظارت تصویری حرارتی Murom-P روسیه در بلگورود آزمایش کرد. این پهپاد با سرعت بالا مستقیماً به برج اصابت کرد و منفجر شد. این برج‌ها به خاطر شخصیت اربابان حلقه‌ها «چشم سائورون» نامیده می‌شوند.
تصاویری از یک برکه تازه ایجاد شده در شهر هاتای منتشر شده که پس از زلزله ششم فوریه شکل گرفته است.
تصاویر جدیدی که فضاپیمای ناسا به ثبت رسانده‌است، نزدیک‌ترین تصاویری است که از آتشفشانی‌ترین قمر منظومه شمسی گرفته شده‌است؛ گفتنی است که آخرین تصاویر گرفته شده از «آیو» به ماموریت افق‌های نو در سال ۲۰۰۶ باز می‌گردد، زمانی که مدارگرد پلوتو در راه رسیدن به این سیاره از کنار آیو عبور کرد.
یک ساختمان ۷ طبقه در کاهرامان ماراش ترکیه در پی زلزله مرگبار در این کشور فرو ریخت. در این ویدیو تصاویری جدید از نمای دوربین داخل کوچه از لحظه فرو ریختن این ساختمان را میبینید.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
تصویری دیدنی از برج میلاد که به یاد زلزله ترکیه و سوریه پرچم این دو کشور را نمایش می‌دهد.
تصاویری جدید از زلزله چند روز گذشته در یک استخر در ترکیه را مشاهده کنید.
در حال حاضر تنها می‌توان ۳۰ تصویر یا ویدیو را به‌طور همزمان از طریق واتساپ ارسال کرد. این تعداد در آپدیت جدید این پیام‌رسان به صد عدد افزایش خواهد یافت. این قابلیت جدید هم‌اکنون در فاز تست بتا قرار دارد.
انتشار تصاویری از یک بالن تجسسی چین در آسمان مونتانا آمریکا خبرساز شده است. شلیک به بالن در پنتاگون بررسی شده است، اما باتوجه به ریسک‌های امنیتی برای ساکنان محل، این گزینه فعلا به‌طور جدی مطرح نیست.
سامانه بارشی جدید که از صبح دیروز شنبه وارد استان همدان شده به صورت بارش برف در حال فعالیت است.
سامسونگ در نمایشگاه ۲۰۲۳ یک تبلت جدید FlexHybrid را به نمایش گذاشت - این تبلت دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می‌تواند تا شود و کشیده شود. در ابتدا، دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ است و اگر سمت راست را فشار دهید، ۱۲.۴ اینچ (۱۶:۱۰) دریافت خواهید کرد.
توئیتر به تازگی ویژگی جدیدی ارائه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در یک توئیت به طور همزمان از ترکیب چند تصویر، ویدئو و GIF استفاده کنند.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
اوایل این هفته، دانشمندان گوگل از ایجاد Transframer، قابلیت جدیدی که قادر به تولید ویدئو‌های کوتاه بر اساس تصاویر ورودی است، خبر دادند.
به تازگی یک وبلاگ نویس کانادایی به نام «لوئیس هیلسنتگر» نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را در کانال یوتیوب Unbox Therapy به نمایش گذاشته است که تصویر کاملی از ظاهر دستگاه‌های جدید را ارائه می‌دهد.
سجاد غریبی چند روز پیش در یک آبروریزی بزرگ مقابل حریف قزاق شکست خورد. حالا تصاویری جدید از این چهره که خود را «هالک ایران» معرفی کرده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ تصاویری مربوط به پیش از این مسابقه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ