سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو دهه اخیر کشورهایی که بیشترین تعداد مقالات علمی و تخصصی را منتشر کرده‌اند شاهد تغییرات قابل توجهی بوده‌اند؛به طوری که چین با اختلاف فراوانی از سایر رقبا به خصوص آمریکا پیش افتاده است.
رئیس پلیس راهور گفت : باید توجه بیشتری به مسیر بازگشت زائرین شود چرا که بیشتر تصادفات در مسیر بازگشت اتفاق می‌افتد.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: بیشترین و مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تصادفات فوتی فصل بهار توضیحاتی ارائه داد.
دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی با رئیس کل دادگستری استان تهران به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد.
دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال ژیل ویسنته از توانایی‌های مهاجم ایرانی پورتو تمجید کرد و گفت: طارمی بازیکنی بود که بیشترین مشکل را در مقابلش داشتم.
فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه بیشترین ضربه تحریم برای تحریم کنندگان ایران در مبارزه با مواد مخدر وارد است، گفت: مخالف قانونی شدن استعمال برخی مواد مخدر در جهان هستیم.
پلیس تهران در تازه‌ترین گزارش خود نرخ تصادفات را در سنین مختلف اعلام کرد که در آن ۲۰ تا ۳۰ ساله‌ها و ۶۰ سال به بالا بیبشترین میزان تصادف را ثبت کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:بیشترین دلایل مراجعه حجاج کشورمان به مراکز درمانی هلال احمر ایران در مکه و مدینه، مشکلات تنفسی، ریوی و پس از آن ناراحتی‌های اسکلتی، عضلانی بوده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: بیشترین سن تصادفات ۶۰ سال به بالا و کمترین گروه سنی زیر ۲۰ سال هستند.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره بیشترین میزان شکایت از دستگاه‌های دولتی در دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره بیشترین میزان شکایت از دستگاه‌های دولتی در دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.
باسم العوادی، سخنگوی رسمی دولت عراق در گفتگو با پایگاه خبری العربی الجدید تاکید کرد که بهبود روابط میان کشور‌های منطقه منجر به ایجاد ثبات در این منطقه می‌شود و کشور عراق بیشترین بهره را از بازگشت روابط تهران و ریاض می‌برد.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران گفت: معابر بزرگراهی از معابری هستند که تردد موتورسوران در آنها بسیار خطرناک و شدت حوادث بسیار زیاد است.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه‌های آزادگان، امام علی(ع) و شهید یاسینی در سال گذشته بیشترین تصادفات رانندگی را به خود اختصاص دادند.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه های آزادگان، امام علی(ع) و شهید یاسینی در سال گذشته بیشترین تصادفات رانندگی را به خود اختصاص دادند.
سرهنگ شیرانی گفت: بشترین علت وقوع حوادث عدم توجه به جلو، انحراف و تجاوز به چپ ناشی از عجله و شتاب در رانندگی برای سبقت غیرمجاز که منجر به شدیدترین و پرتلفات‌ترین حوادث شده است.
جمعیت هلال‌احمر با صدور اطلاعیه شماره ۵ و اعلام اسامی استان‌های دارای بیشترین و شدیدترین تصادفات در نوروز امسال، توصیه‌هایی برای حفط جان مسافران ارائه کرد.
سمنان- رئیس پلیس راه سمنان با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان به ویژه سمت مشهد پرحجم و روان است، گفت: بیشتر حوادث رانندگی در محورهای فرعی استان به وقوع پیوسته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد مجروحان حوادث رانندگی را پنج هزار و ۲۰۱ نفر عنوان کرد و گفت: خراسان رضوی، کرمان و فارس بیشترین میزان تصادفات را داشتند.
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۱۷۶ نفر در چهار روز اخیر جان خود را در جاده های کشور از دست داده اند گفت: فهرست استانهایی که بیشترین تصادفات جاده ای را داشته اند منتشر شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور گفت: بیشترین وقوع تصادفات فوتی در جاده‌های استان‌های خراسان رضوی، تهران، فارس، کرمان و اصفهان و کمترین وقوع در جاده‌های استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان رخ داده است.
شیراز - رئیس پلس راهور فراجا گفت: استان فارس طی ۵ ماه نخست سال جاری با ۱۱ درصد افزایش تصادفات در مقایسه با ساله های قبل، آمار بیشترین جان باختگان جاده ای در کشور را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ