رئیس پلیس راهور گفت : باید توجه بیشتری به مسیر بازگشت زائرین شود چرا که بیشتر تصادفات در مسیر بازگشت اتفاق می‌افتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در سال گذشته ۱۷ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد بیشتر است.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
کاپیتان تراکتور گفت: طبق گفته مالک محترم باشگاه، به همدلی و پشت هم بودن نیاز داریم.
کارلو آنچلوتی برای دو ستاره مصدوم رئال که فصل را از دست داده‌اند پیغامی دلگرم‌کننده فرستاد.
پلیس راه راهور فراجا گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در ایام اربعین خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است که بیشتر تصادفات هم به این دلیل اتفاق می‌افتد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابرین پیاده، احتیاط لازم که مد نظر پلیس هست را رعایت نمی کنند و نیازمند این هستند که در رفت و آمدها و عبور از معابر بیشتر دقت کنند
به طور کلی بانوان در تصادفات جرحی سهم کمتری دارند، اما آمار تصادفات خسارتی آن‌ها بیشتر به نظر می‌رسد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
شاگردان حسین عبدی به یکی از مهم‌ترین اهداف خود پس از چندین ماه تلاش بی وقفه دست یافتند.
پلیس تهران در تازه‌ترین گزارش خود نرخ تصادفات را در سنین مختلف اعلام کرد که در آن ۲۰ تا ۳۰ ساله‌ها و ۶۰ سال به بالا بیبشترین میزان تصادف را ثبت کردند.
براساس نتایج یک نظرسنجی، اکثر اروپایی ها خواستار حفظ روابط با روسیه پس از درگیری در اوکراین هستند.
ملی‌پوش دسته 102 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران پس از کسب مقام پنجم در آسیا گفت: مطمئن باشید قوی‌تر از قبل برمی‌گردم.
آمار تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته (۱۴۰۱)، ۱۹ هزار و ۴۹۰ نفر گزارش شده، این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۶ هزار و ۷۷۸ نفر بود، ۱۶.۲ درصد بیشتر شده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد ماموریت مهم تیمش بعد از شکست امشب را خروج سریع از حال و هوای نتیجه به دست آمده دانست.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی عصر سیزده بدر ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت: تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۳ فروردین بیشتر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از حضور مردم اشباع شده است.
در جریان رسیدگی به طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، موافقان این طرح قانون تغییر ساعت رسمی را قانونی وارداتی عنوان و تاکیدکردند که نه تنها اجرای این قانون فایده‌ای برای کشور به همراه ندارد، بلکه آسیب‌هایی مانند افزایش استرس، بستری در بیمارستان، تصادفات و بی نظمی‌های اجتماعی را در پی دارد؛ آن‌ها «افزایش استرس و سردرگمی»، «بر هم خوردن نظم خانواده‌ها» و «ساختار شکنی» را از جمله دلایل خود برای نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور عنوان کردند؛ در مقابل نیز مخالفان این طرح نیز «بهره‌مندی بیشتر از نور و روشنایی در روز» و «آرامش روانی مردم» را از دلایل خود عنوان و تاکید داشتند که اجرای این قانون تقلید کورکورانه از دیگران نیست بلکه مساله‌ای جغرافیایی و بومی است.
سمنان- رئیس پلیس راه سمنان با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان به ویژه سمت مشهد پرحجم و روان است، گفت: بیشتر حوادث رانندگی در محورهای فرعی استان به وقوع پیوسته است.
: بررسی‌ها حاکی از این است که تصادفات فصل زمستان ایران در بزرگراه‌ها بیشتر اتفاق افتاده است.
سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آمار تصادفات روز گذشته در تهران اظهار کرد: در روز گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ فقره تصادف به سامانه ۱۱۰ اعلام شده است.
این روز‌ها که در بیشتر نقاط کشور برف می‌بارد باید برای جلوگیری از تصادفات در جاده‌ها نکاتی را حین رانندگی رعایت کنیم که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
سمنان- رئیس پلیس راه کشور از افزایش ۶۰ درصد فوتی تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد و گفت: تقویت و افزایش ایمنی جاده‌های این استان باید بیشتر و نقاط حادثه خیز رفع شود.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه از مواردی است که رانندگان در هنگام بارندگی باید به آن توجه کرده و رعایت کنند که اگر در یک لحظه خودروی جلویی مجبور به ترمز شود، چون مسافت توقف بیشتر می‌شود و احتمال سُر خوردگی نیز زیاد می‌گردد خطر تصادفات بیشتر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ