رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۱۷۶ نفر در چهار روز اخیر جان خود را در جاده های کشور از دست داده اند گفت: فهرست استانهایی که بیشترین تصادفات جاده ای را داشته اند منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس گزارش مرکز خبرنگاران افغانستان، در دو سال حاکمیت طالبان بیشتر از ۳۰۰ رویداد خشونت‌امیز علیه خبرنگاران به ثبت رسیده است.
مهاجری تصریح کرد: این پل که به طول ۱۰۵۰ متر است از هشت دهانه تشکیل شده است که طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر است.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت : اولین واحد از نیروگاه ۱۷۶ مگاواتی چمشیر به ظرفیت ۵۵ مگاوات به تولید برق کشور اضافه شد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۸۷۷۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۷۶ هزار و ۳۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
در معاملات روز یکشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۸ هزار و ۷۷۰ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۳۶۱ واحد پایین آمد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
وحید قلیچ (زادهٔ ۲۵ آذر ۱۳۳۶ - تهران) دروازه‌بان پیشین پرسپولیس است. قلیچ در ۱۲ سال حضور خود در پرسپولیس در ۱۷۶ بازی به میدان رفته‌است. وی در بین دروازه‌بان‌ها بیشترین حضور را در باشگاه پرسپولیس داشته‌است.
مقامات جمهوری خلق کنگو اعلام کردند در پی وقوع سیل در این کشور، صدها ده‌ها نفر در مناطق شرقی این کشور جان خود را از دست دادند.
سردار مومنی رئیس پلیس راه‌های کشور گفت: ۱۷۶ نفر از هموطنانمان را در ۴ روز نخست طرح سفر‌های نوروزی از دست دادیم و بیش از ۴۰۰۰ نفر هم مجروح شدند.
در ۸ رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، بالاترین رتبه برای دانشگاه‌های ایران فقط در یک رتبه‌بندی و آن هم جایگاه ۱۷۶ برای دانشگاه علوم پزشکی تهران در رتبه‌بندی RUR بوده و پس از آن و با اختلاف قابل توجه، دانشگاه تهران در ردیف ۳۲۵ جدول رتبه‌بندی RUR ایستاده است. در ۷ رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، جایگاه دانشگاه‌های ایران از ردیف ۳۰۰ جدول به ردیف‌های پایین‌تر و سیر رتبه‌ها نزولی است.
تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز موفق شد با نتیجه عجیب ۱۷۶ بر ۱۷۵، میزبانش کلیپرز را شکست دهد تا دومین بازی پر امتیاز تاریخ NBA را ثبت کند.
تاکنون بیش از ۲۰۰ تنیسور از کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز به میزبانی ایران ثبت نام اولیه کرده اند در حالیکه این رقابت ها در نهایت با حضور ۸۸ بازیکن در هر هفته برگزار خواهد شد.
تاکنون بیش از ۲۰۰ تنیسور از کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز به میزبانی ایران ثبت نام اولیه کرده اند در حالیکه این رقابت ها در نهایت با حضور ۸۸ بازیکن در هر هفته برگزار خواهد شد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه گفت:دولت در سال ۱۴۰۱، ۱۷۶ همت واگذاری دارایی مالی داشته است، از این رقم ۱۰۳ همت مربوط به اوراق و مابقی مربوط به واگذاری شرکت‌های دولتی است، به‌اضافه بند‌ی تبصره ۲ که ۱۳۰ همت برای تهاتر بدهی‌های دولت در نظر گرفته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۷۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۷۶ تن از ایشان وخیم است.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی مرگبار اتوبوس مسافربری در استان سیستان و بلوچستان یک مسافر کشته و ۱۶نفر مصدوم شده اند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در جریان اجرای طرح امنیت اجتماعی، ۱۷۶ متهم به سرقت، شرور، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در نقاط حاشیه این شهر دستگیر و جمع آوری شدند.
دولت کره جنوبی اعلام کرد تعداد کشته‌های حادثه مرگبار هالووین در این کشور به ۱۵۶نفر افزایش یافته است.
در جلسه صحن علنی امروز مجلس بررسی صلاحیت و برنامه‌های صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس پس از استماع سخنان مخالفان و موافقان و همچنین دفاعیات و برنامه‌های مرتضوی با ۱۷۶ رأی، به وی بعنوان دومین وزیر تعاون و کار دولت سیزدهم‌ اعتماد کردند.
شمار قربانیان درگیری بین هواداران فوتبالی در اندونزی، به ۱۷۴ نفر افزایش پیدا کرد.
درگیری در مرز این دو کشور که از دهه ۱۹۸۰ میلادی بر سر سر منطقه قره باغ کوهستانی در جنگ بوده‌اند، شامگاه دوشنبه از سرگرفته شد.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه قریب به یک میلیون خدمت درمانی طی پنج روز گذشته به زائران اربعین حسینی در درمانگاه‌های مستقر این جمعیت در کشور عراق خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ