رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور گفت: بیشترین وقوع تصادفات فوتی در جاده‌های استان‌های خراسان رضوی، تهران، فارس، کرمان و اصفهان و کمترین وقوع در جاده‌های استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: ۷۶ پایگاه به زائرین اربعین در مراسم پیاده روی خدمات دارویی ارائه می‌کند.
فرخ طبری درباره آخرین وضعیت تصحیح اوراق امتحانات نهایی، اظهار کرد: تا این لحظه ۷۶ درصد اوراق کل کشور تصحیح شده است.
زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سطح این استان ۷۶ هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای تمامی دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.
اهمیت خیابان لاله‌زار از جنبه‌های تاریخی، فرهنگی، تجاری و اقتصادی همچنان بالاست و به عنوان یکی از نماد‌های شهر تهران و ایران شناخته می‌شود.
انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. این انتخابات که به پیروزی سید محمد خاتمی انجامید آغازگر دورانی است که به اصلاحات معروف شده است. دوم خرداد ۱۳۷۶ هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد؛ و ۲۹ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۰ تن واجد شرایط در آن شرکت کردند.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان کاشان از پُر و مسدود شدن ۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.
ملک و حواشی آن، بخش عمده‌ای از پرونده‌های دستگاه قضا را به خود اختصاص داده است. پرونده‌هایی که گاها کثیرالشاکی هستند و صدها نفر را درگیر کرده است. برای کاهش گرفتاری مردم و تعداد پرونده‌های قضایی اقدامات مختلف و طرح‌های گوناگونی تدوین و تهیه شده است؛ از جمله طرح الزام تبدیل سند عادی به سند رسمی و... که به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده
مشهد _ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۷۶ هزار و ۳۱۴ لیتر سوخت قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در پایانه مرزی دوغارون این استان کشف و ضبط شد.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند و به علت ریزش ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهر‌های کشور/ ۷۶ درصد شهرهای کشور در وضعیت آبی
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از تشدید گشت و پایش شبانه روزی صنایع، معادن و واحدهای صنفی استان همزمان با پایداری و افزایش آلودگی هوا در تهران خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶ تن از ایشان وخیم است.
نیمه نخست دیدار مراکش و کانادا در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل در جریان است.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری خود با اشاره به وارد شدن سلاح‌های امریکایی و اسرائیلی به کشور گفت: ۷۶ مرکز تروریستی در اقلیم کردستان فعال شدند.
سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال دختر ایران ۷۶ بازیکن منتخب المپیاد استعدادهای برتر را به اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد تا تمرینات این تیم به صورت رسمی آغاز شود.
سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه تا الان ۷۶ درصد کاهش بارندگی را در سطح کشور داشته ایم، گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون ۱۵ درصد ورودی‌ سدهای کشور کاهش پیدا کرده است.
سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه تا الان ۷۶ درصد کاهش بارندگی را در سطح کشور داشته ایم، گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون ۱۵ درصد ورودی‌ سدهای کشور کاهش پیدا کرده است.
یک مقام مسئول گفت:در دومین مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی رسوبی، ۷۶ دستگاه سواری خارجی به فروش خواهد رسید.
دختر وزنه بردار ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ ششم شد.
قاچاق ناکام ۷۶ گرم برلیان به تهران
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۷۶ قبضه سلاح در طرح سراسری جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در استان خبر داد.
محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه عملیات امدادونجات در ۱۶۶۹ نقطه متاثر از سیل صورت گرفته است، گفت: ۱۶۷ شهرستان، ۱۳۰ شهر، ۱۳۸۶ روستا و ۱۵۳ محور مواصلاتی تحت سیل و آبگرفتگی قرار داشتند که عملیات امدادی در آن‌ها از سوی هلال احمر انجام شده است. در جریان این عملیات‌ها به ۶۱ هزار و ۱۲۷ نفر امدادرسانی شده و ۸۵۸۵ نفر اسکان اضطراری داده شدند. همچنین ۳۰۱۸ نفر نیز به نقاط امن منتقل شدند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی تقویم رقابت‌های مختلف خود را تا سال ۲۰۲۶ اعلام کرد که برنامه مسابقات فوتسال زنان و همچنین رقابت‌های فوتسال جوانان آسیا در این تقویم دیده نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ