روبن آموریم سعی داشت با یک استراتژی زیرکانه لیورپول را تحت ‏فشار بگذارد تا به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود ولی این بازی ‏کاملا بر خلاف خواسته او پیش رفت. ‏
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه مشکل اصلی تیم شمس آذر در خط حمله نیست، گفت: دفاع وسط تیم باید تمرکز بیشتری را داشته باشد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، موضع خود در خصوص حضور در لیگ عربستان را اعلام کرد.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه بازیکنانم کم تجربه هستند، گفت: باید در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم.
سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه محصول برنج کشاورزان به اصطلاح کرم گذاشته گفت: باید موضوع واردات برنج و مطالبات گندمکاران به سرعت از سوی سئولین دولتی تعیین تکلیف شود.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
کیومرث هاشمی و محمود خسروی وفا به همراه جمعی از مدیران ورزش از اردوی تیم های آقایان و بانوان ووشو بازدید کردند.
نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها حاضر به پرداخت وام با سود ۲۳ درصد هم نیستند، گفت: بانک مرکزی باید با بانک‌های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برخورد کند.
وزیر صمت با بیان اینکه باید خودروهای روز تولید کنیم، گفت: لازم است بهترین قطعات را از بهترین جای دنیا که مزیت رقابتی دارد، تهیه کنیم.
کارشناس فوتبال گفت: با شرایط سختی که استقلال داشت به نکونام فرصت دهیم تا تیم را به جایگاه واقعی اش برساند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر، نسبت به تیم کاملا امیدوار است.
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: اتباع خارجی جمعیت چند میلیونی را در کشور ما تشکیل می‌دهند که به حال خود رها هستند و باید به وضعیت آنان رسیدگی شود.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از قانون سقف بودجه حمایت می‌کند، اما معتقد است این قانون نقایصی هم دارد.
وزیر دفاع طالبان گفته است که ما باید نظامی ایجاد کنیم که جهان متعجب شود.
وزیر دفاع طالبان گفته است که ما باید نظامی ایجاد کنیم که جهان متعجب شود.
رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به ناکافی بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع حجاب، گفت: نیازمند وضع قانون در زمینه حجاب هستیم.
رهبر انقلاب: هرکه ایران رو دوست دارد ، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد ، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد ،از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد ومیخواهد آنرا اصلاح کند،هرکه به دنبال جایگاه با عذت ایران در نظم جهانی پیش رواست ، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند .
رهبر انقلاب: هرکه ایران رو دوست دارد ، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد ، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد ،از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد ومیخواهد آنرا اصلاح کند،هرکه به دنبال جایگاه با عذت ایران در نظم جهانی پیش رواست ، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند .
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ارائه لایحه مهارت‌ورزی و اشتغال‌پذیری کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به مجلس، گفت: باید از تخصص سربازان استفاده و مهارت‌هایی به آنان آموزش داده شود.
سید شهرام هروی گفت: در کومیته تیمی عملکرد تحسین برانگیزی داشتیم، ولی در رقابتهای انفرادی انتظارات ما برآورده نشد.
ایلکای گوندوگان در اولین بازی خود برای بارسا شکست 5-3 برابر آرسنال را تجربه کرد اما خوشحال بود و از هواداران خواست که صبور باشند.
ادواردو کاماوینگا انتقال به رئال را بهترین تصمیم زندگی خود می داند.
بهتر نیست قبل از اینکه به فکر اینترنت خارجی‌ها باشید، فکری به حال اینترنت داخل کشور کنید که مردم را جان به لب کرده است.
سعیدی در تذکر دیگری به رئیس جمهور بیان کرد: آیا رواست که منطقه آزاد چابهار به عنوان پیشران توسعه مکران طی ۶ ماه بدون مدیرعامل باشد حال اینکه قرار بود این بنگاه اقتصادی محرک اقتصاد ملی و فراملی بوده و اکنون حتی از پرداخت حقوق کارکنان خود بازمانده است. وزیر اقتصاد و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تا چه زمانی می خواهید فرصت سوزی کنید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ