سید شهرام هروی گفت: در کومیته تیمی عملکرد تحسین برانگیزی داشتیم، ولی در رقابتهای انفرادی انتظارات ما برآورده نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: خود من هم به عنوان سرمربی هر روز نیاز دارم که خودم را به روز کنم و اطلاعات دقیق‌تری داشته باشم.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
سازمان ثبت احوال: در صورتی که نام افراد جزو نام های ممنوع شده باشد، فرد می‌تواند نسبت به تغییر نام خود اقدام کند؛ لذا ضرورتی برای تغییر نام افراد وجود ندارد.
باهنر با انتقاد از افرادی که با ادعای خالص‌سازی به دنبال پیروزی خود در انتخابات هستند، گفت: بعضی‌ها می‌گویند همان ده درصد و پانزده درصد مشارکت باشد، کافی است که این برخلاف معنویات رهبر انقلاب است.
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز به پایان می‌رسد که به غیر از کورس برای قهرمانی، تلاش برای رسیدن به دریافت جوایز انفرادی هم ادامه دارد. اینکه چه کسی آقای گل لیگ برتر می‌شود و کفش طلا را می‌برد یا اینکه دستکش طلایی قرار است به کدام دروازه‌بان برسد، از آن دست مواردی است که باید تا انتهای رقابت‌های امروز منتظرش ماند
پدر آرات از آینده پسرش گفت: مسیر ادامه دارد و باید فکر کنیم و تصمیم بگیریم. فعلا آرات تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال می‌کند.
استاندار قم گفت: باید با افرادی که تعمدا و با عناد و برنامه یا بر اساس داده‌های غلطی که به آن‌ها داده شده اقدام به بی قانونی و هنجارشکنی می‌کنند اقدامات سلبی متناسب صورت گیرد.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی از جریان ها می خواهند که افراد مذهبی در برخی از مکان های تفریحی حضور پیدا نکنند، افزود: برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان پخش می شود یک برنامه قرآنی و مذهبی است که مردم از دیدنش لذت می برند و این نوع لذت ها باید ترویج شود.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید افرادی هستند که دوست ندارند این تیم در لیگ ماندگار باشد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صحبت های قابل تاملی را در نشست خبری قبل از بازی با ملوان مطرح کرد و گفت: در بازی مقابل سپاهان مشکل انفرادی داشتیم و این باعث شد که ما بازی را باختیم.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی با تاکید براینکه عملکرد ضعیف تیم اعزامی به تونس نیاز به واکاوی دقیق دارد، گفت: حضور بدون سرمربی شمشیربازان در رقابت‌های انفرادی مرسوم است و مسئله عجیبی نیست.
الهیان می‌گوید: کشور‌های غربی که شعار حقوق بشر آن‌ها گوش فلک را کر کرده است، باید پاسخگوی وضعیت آقای نوری در ۳۸ ماه حبس انفرادی باشند. آقای نوری باید از حق تماس با خانواده خود برخوردار باشد. مقامات سوئد باید شرایط بد آقای نوری را اصلاح کنند، شرایطی که سلامت روحی و جسمی او را به خطر انداخته است. آقای نوری حتی امکان معالجه توسط چشم پزشک را ندارد.
سازنده آیفون اخیراً برنامه Home را معرفی کرده است که برای عملکرد بهتر همه چیز خانه طراحی شده است. در واقع اپلیکیشن Home ابزار اپل برای کنترل تمام وسایل خانه هوشمند شما در زیر یک سقف است. برای احساس مزایا، همه دستگاه‌های داخل Home باید به آخرین نسخه به‌روزرسانی شوند. اما افرادی که سعی کرده‌اند این کار را انجام دهند ظاهراً با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در میان آن‌ها اپ گیر کرده است که می‌گوید: «به‌روزرسانی یا پیکربندی».
محسنی اژه‌ای گفت: رؤسای کل دادگستری‌ها نیز ترتیبی اتخاذ کنند تا کیفرخواست‌ها و پرونده‌هایی که به دادگاه ارسال و واصل می‌شوند هر چه سریعتر و تخصصی‌تر ارجاع شوند و در ارجاع پرونده‌ها، تخصص و توانایی و تجربه قاضی، بیش از پیش مورد لحاظ قرار گیرد. همچنین تاکید صورت گیرد که احکام پرونده‌های دارای زندانی هرچه سریعتر صادر شود تا فردی بلاتکلیف در زندان نباشد.
رئیس جمهور گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
افرادی که دچار بیماری‌هایی مثل زخم معده، ریفلاکس، بیماری‌های کلیوی یا قلبی و فشار خون هستند، بهتر است از ترشی و شور به میزان کمتری استفاده کنند، اما سایر افراد که بیماری خاصی ندارند می‌توانند از این ماده غذایی در کنار غذا به میزان کم استفاده کنند.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، کریس رونالدو را از فهرست تیمش برای دیدار روز شنبه مقابل چلسی کنار گذاشت و باید به صورت انفرادی تمرین کند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: آنهایی که مبادرت به ابراز سخن کذب کنند و افرادی را به میدان بیاورند این موجب می‌شود که خللی در مسئله امنیت کشور ایجاد شود و این افراد باید پاسخگوی اقدام خود باشند.
محمدحسین زواری بازیکن جوان استقلال باید حداقل 2 هفته دیگر نیز به تمرینات انفرادی بپردازد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به صورت انفرادی رباره اسکوچیچ تصمیم نمی‌گیریم و اساسا هر گونه تصمیمی در فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه باید مطرح شود.
افرادی که مولتی ویتامین استفاده می‌کنند گزارش می‌دهند که سلامتی‌شان ۳۰ درصد «عالی» یا «بسیار خوب»‌تر از کسانی است که آن را مصرف نمی‌کنند. با این وجود، داده‌های پژوهش از این ادعای آنان پشتیبانی نمی‌کند.
محمدعلی کاظمیان با گلی انفرادی در دقیقه 27 دروازه پیکان را به زیبایی هر چه تمام تر باز کرد تا اولین گل مس در بازگشت به لیگ برتر رویایی باشد.
براساس این طرح اگر در انتخابات شوراها لیستی داده می‌شود یا اگر فردی به صورت انفرادی برای انتخابات نامزد می‌شود، باید شهردار را هم معرفی کند تا مردم بدانند شهرداری که می‌خواهد تعیین شود چه کسی است.
ستاره تیم ملی کشورمان بعد از درخشش با پورتو و قهرمانی در سوپر کاپ ابراز خوشحالی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ