ایلکای گوندوگان در اولین بازی خود برای بارسا شکست 5-3 برابر آرسنال را تجربه کرد اما خوشحال بود و از هواداران خواست که صبور باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی مس رفسنجان معتقد است تیمش در نیمه دوم دیدار با نساجی فوتبالی مدرن و امیدوارکننده به نمایش گذاشته است.
مدیرکل بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: پروانه‌های کسب جدید نیازی به امضا توسط اتحادیه‌ها ندارد و متقاضیان بعد از صدور می‌توانند فایل آن را در تلفن همراه خود دریافت کنند.
روبرت لواندوفسکی، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هواداران فوتبال آلمان باید صبر بیشتری داشته باشند.
«اگرچه جای امیدواری وجود دارد که این اتفاقات، نقطه عطفی باشد برای گشایش‌های بیشتر در حوزه سیاست خارجی و روابط ایران و عربستان، اما باید صبور باشیم. مدتی پیش مقام‌های عربستانی برای ایجاد روابط تجاری و سرمایه گذاری با ایران ابراز تمایل کردند، اما چنین سخنانی چندان رنگ واقعیت نمی‌پذیرد، چون ایران هنوز عضو FATF نشده و تحریم‌های آمریکا و اختلالات شبکه بانکی نیز به قوت خود باقی است؛ بنابراین عربستان نمی‌تواند موانع را دور بزند و اتفاقات شگفت انگیزی در روابط دو کشور رخ دهد.»
«تسهیل و اولویت‌بخشی در صدور مجوز ساخت و ساز»، «سرعت‌بخشی به احداث مسکن روستایی» و «اعتبارزدایی از اسناد عادی» از دیگر تأکیدات رئیس شورای‌عالی مسکن در جلسه شورای عالی مسکن بود.
کارلو آنچلوتی رمز پیروزی در ال‌کلاسیکو را صبور بودن می داند و اینکه بدون عجله و انجام کارهای عجیب و غریب، نمایشی کامل ارائه دهند.
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری  گفت: امیدواریم این موضوع به‌عنوان رقیبی بسیار جدی برای درآمدهای حاصل از صادرات نفت مطرح شود و نتایج آن را در پایان این دولت شاهد باشیم.
سرجیو کونسیسائو اطمینان دارد که پورتو فردا می تواند با شکست اینتر راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
مارکوس رشفورد بعد از شکست 7-0 منچستریونایتد مقابل لیورپول در پیامی از هواداران خواست صبور باشند و به روند پیشرفت تیم اعتماد کنند.
ستاره الدحیل که گل صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را زده امیدوار است این تیم به فینال صعود کند.
حمیدرضا راد کیا، مدیرعامل فولاد خوزستان معتقد است که بازی های آسیایی می تواند نقطه بازگشت این تیم به ریل موفقیت باشد.
ژاوی از جوانان بارسا خواست که صبور باشند و برای بازی در ترکیب اصلی عجله نداشته باشند. او خودش را در این زمینه مثال زد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراقب یخ‌زدگی و ترکیدگی کنتورهای آب باشید.
منهاجی، دستیار حسین‌خانی که به جای سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر شده بود به شدت از جوانگرایی تیمش دفاع کرد.
با رعایت چندین نکته به کودک زمان بدهید تا با شرایط جدید کنار بیایید و آن را بپذیرد، برای عادت دادن فرزندتان به محیط جدید باید صبور باشید.
مربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: نتیجه تکواندو در مسابقات جهانی مکزیک از لحاظ رتبه‌ای خوب نبود، اما باید قبول کنیم جوانگرایی کردیم و باید صبور باشیم.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
مربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت هواداران در صورت صبوری نتایج خوبی از این تیم می‌بینند.
از خباثت‌های دشمن این است که در اول مهر که دانشجویان آماده شروع سال تحصیلی بودند، فعال شده و شاهد برخی وقایع بودیم. البته با حضور مردم در صحنه جای نگرانی نیست، ولی باید جهاد تبیین و اقناع عمومی را داشته باشیم. از دولت و سایر قوا می‌خواهیم به اعتراضات توجه کنند تا بهانه برای طمع دشمن پیدا نشود. با تلاش مسئولان ما از پیچ‌های تاریخی عبور کرده، تحریم‌ها را پت سر می‌گذاریم و ملت سربلند می‌شود.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پیکان باید صبور بوده و کیفیت لازم برای پا به توپ شدن را داشته باشیم.
با توجه به این مسئله و صدور قرار جلب دادرسی، به نظر می‌رسد مهدی تاج نتواند بابت افتتاحیه ورزشگاه لوسیل راهی قطر شود. چرا که احتمال ممنوع الخروجی او بسیار بالاست و هیچ بعید نیست به زودی شاهد لغو سفر او باشیم.
با توجه به این مسئله و صدور قرار جلب دادرسی، به نظر می‌رسد مهدی تاج نتواند بابت افتتاحیه ورزشگاه لوسیل راهی قطر شود. چرا که احتمال ممنوع الخروجی او بسیار بالاست و هیچ بعید نیست به زودی شاهد لغو سفر او باشیم.
مشاور وزیر کشور عراق به زائران ایرانی اربعین حسینی (ع)، توصیه کرد تا زمان تثبیت اوضاع، صبور باشند.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به آغاز جوسازی‌ها علیه پرسپولیس در شروع رقابت‌های لیگ به بهانه شکایت بر سر بازیکن، اعتراض کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ