وزیر دفاع طالبان گفته است که ما باید نظامی ایجاد کنیم که جهان متعجب شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شقاقی‌شهری گفت: اگر بی‌اعتمادی در ایجاد و گسترش این شرکت‌ها صورت بگیرد سرمایه‌گذاران، کارآفرین‌ها و نوآوران به راحتی می‌توانند به کشور‌های همسایه مهاجرت کنند. البته کشور‌های همسایه هم پذیرای نوآوران هستند. برای مثال امارات، سازمانی دارد که در آن نوآوری ایجاد شده است و اغلب نوآوران را با حقوق‌های بسیار بالا جذب می‌کند. ما باید از این افراد حمایت کنیم. قوانین مربوطه باید تعیین شود، ولی حمایت از توسعه شرکت‌های داخلی، اصلی است که در تمام سیاست‌های کلی نظام به آن تاکید شده است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: باید منابع مالی پایدار برای نظام آموزشی ایجاد کنیم و از مجلس و دیگر دستگاه‌ها می‌خواهیم به ما کمک کنند.
وزیر دفاع طالبان گفته است که ما باید نظامی ایجاد کنیم که جهان متعجب شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: امام باقر(ع) انقلاب فرهنگی ایجاد کرد و اندیشه‌ای را به وجود آورد که رهبری سیاسی باید آمیخته با رهبری مرامی باشد؛ انقلاب فرهنگی برای تغییر عقیده مردم بود تا آنها به اختلاط رهبری سیاسی و مرامی عقیده پیدا کنند و در آن صورت رهبری امام معصوم در جامعه جواب می‌داد.
مالیات گیری هوشمند و عادلانه‌ می‌تواند بستری برای توسعه کشورها باشد. شواهد در کشور ما نشان‌ می‌دهد که تا کنون نتوانسته ایم به ایجاد یک نظام کارآمد مالیاتی بپردازیم. به طوری که همه افراد متناسب با درآمدشان مالیات بپردازند.
رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه باید تمام قالب‌ها و برنامه‌ها حول یک نظام تربیتی تدوین شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از نظام خود ساختارهایی از جمله مهدکودک‌ها را طراحی کرده‌اند.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
به نظر من آشتی ملی بسیار لازم است؛ حتی مسئولان به موضوع حبس خانگی پایان دهند، برای چه این موضوع ادامه پیدا کرده است و چه ضرورتی دارد؟ مسئولان حالت آشتی ایجاد کنند تا کشور رو به پیشرفت حرکت کند.
مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید به این نکته توجه کنند که برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی، چاره‌ای غیر از ایجاد تغییرات در سیاست‌های خود ندارند. حوادث سال ۱۴۰۱ نشان داد نارضایتی از سیاست‌ها و عملکرد‌ها زیاد است و مسئولان حتی برای ماندگاری خودشان هم که باشد چاره‌ای غیر از ایجاد تغییرات در این سیاست‌ها ندارند. هیچ ایرانی غیرتمندی دوست ندارد حوادث سال ۱۴۰۱ تکرار شود. همه دعا کنیم سال ۱۴۰۲ سال گشایش در تمام امور باشد.
باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید کردند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». معنا ندارد که ما درباره وجود مقدس امام زمان (عج) بحث کنیم و ملتی زمینه را برای ظهور آخرین ذخیره الهی، منجی عالم بشریت و فریادرس محرومان و مظلومان جهان فراهم کنند، اما نامی از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برده نشود، در حالی که همه تلاش ایشان این بود تا زمینه‌ای برای فرج آقا امام زمان (عج) ایجاد کند. این یکی از اشکالات اساسی سرود سلام فرمانده ۲ است.
جانشین فرمانده کل سپاه روند تولیدات سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع را به لحاظ کمی و کیفی، مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت : انتظار می‌‍رود تمامی بخش‌های تولیدی در وزارت دفاع نیز بتوانند در حوزه کیفی روند رو به رشد و مطلوب را ایجاد کنند.
آیت‌الله احمد جنتی گفت: دشمنان هر چه خواستند برای نظام مشکل ایجاد کنند، خداوند اجازه نداد و باید شکرگزار درگاه باری تعالی باشیم.
سید محسن دهنوی گفت:امسال در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نامی از این تبصره نیامده و باید این تبصره هم افزایش عددی داشته باشد و هم به صراحت در قانون بیاید.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد. اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم، نه در جهت منافع آنها، در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌شود.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد.اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم نه در جهت منافع آنها در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌گردد.
حسینی همدانی گفت: مسوولی که در نظام اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشد به درد این دولت نمی خورد و با تحریم کنندگان فرقی ندارد؛ غیرت دینی داشته باشید و از غیر خدا نترسید، مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی خورد و جایی که باید اقدام کند، نیست و باید مثل رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم وسط میدان باشید و از ارزش های دینی و انقلابی و اسلامی دفاع کنید.
قالیباف گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها مبتنی بر مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون منتظر ایجاد اجماع در تصمیم گیری‌های این حوزه هستیم. این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است.
محمد بازرگان، دبیر کارگروه آب و محیط زیست کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۱۳۸۴ تفکری اشتباه حاکم شد مبنی بر اینکه، خداوند نعمت داده و باید از آن استفاده کنیم. بر اساس این تفکر اشتباه، چاه‌های غیر مجاز رشد جهشی داشت، به نحوی که به همان تعداد که چاه از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۴ ایجاد شد، از سال ۱۳۸۴ به بعد چاه غیر مجاز حفر شد تا جایی که امروز شاهد فاجعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی هستیم.
چین از این طریق یک سابقه حقوقی ایجاد کرده که می‌تواند موجب تشویق دشمنان تمامیت ارضی ایران شود و در نهاد‌های چندجانبه بین‌المللی محل رجوع باشد. چین که خود در خانه شیشه‌ای نشسته و به اراده مردم تایوان برای استقلال و اعتراض کشور‌های آسه‌آن به اشغال جزایر متعلق به آن‌ها در دریای جنوبی چین با تهدید و مانور نظامی پاسخ می‌دهد، چرا باید به سوی خانه دیگران سنگ پرتاب کند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: ذکر و فکر مقطعی شما را به جایی نمی‌رساند؛ ذکر و فکر باید دائمی باشد تا شهد دعا را خداوند به کام شما بریزد.
شاخص کل و شاخص کل هموزن دیروز اُفت به ترتیب ۰.۶۷ درصدی و ۰.۳۵ درصدی را تجربه کردند و ارزش معاملات حوالی ۳ هزار میلیارد تومان در بورس باقی ماند. در گفتگو با مریم محبی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در روز‌های آینده پرداخته ایم. آیا با توجه به شرایط موجود بورس همچنان روند نزولی خواهد داشت؟
نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت : این برخوردها، هیچ بدبینی نسبت به نظام ایجاد نمی‌کند. به طور مثال در عربستان، گشت ارشاد است، آیا مردم را نسبت به حاکمیتش بدبین کرده است؟ ما کشور اسلامی هستیم و باید به اسلام عمل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ