حدود ۵۰ درصد از بزرگسالان در سراسر جهان به سردرد مبتلا هستند. برخی از سردرد‌ها جزئی هستند و با درمان خانگی برطرف می‌شوند، اما برخی شدیدتر هستند و نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از فواید شوید کوهی می‌توان به بهبود و رفع دردهای مفصلی، کمک به بهبود نقرس و کمک به بهبود عملکرد کیسه صفرا اشاره کرد. شوید کوهی هم برای سم‌زدایی از کبد کارایی فوق‌العاده‌ای دارد و مانند شوید معمولی، اثرات مثبت آن بر دستگاه گوارش انکارناپذیر است. بنابراین، اگر شوید کوهی در دسترس‌تان بود، از مصرف آن غافل نشوید!
در حین زایمان، گورخر ماده به دلیل دردهای شدید زایمان ناگهان بیهوش می‌شود، و گورخر نر سعی می‌کند مادر را احیا کند تا اجازه ندهد او و فرزند داخل شکمش از دست بروند. خوشبختانه مادر به هوش آمده و پدر با کمک فوق العاده به او در طول مبارزه خود کمک می‌کند تا مادر نوزاد را به دنیا بیاورد. منبع: خبرفوری
کمبود برخی دیگر از ویتامین‌ها نیز با درد مفاصل ارتباط دارد. این امر بویژه در افراد با رژیم و تغذیه نامناسب رایج است. ویتامین B ۱ و ویتامین E، ویتامین‌های B ۶ و ویتامین B ۱۲ از این دست هستند. با این حال درد مفاصل می‌تواند ناشی از مشکلات جدی دیگر هم باشد بنابراین؛ اگر با جبران ویتامین‌ها همچنان دچار درد مفاصل بودید، حتما به پزشک مراجعه کنید.
پس از ماجراهای پیش آمده برای تیم‌ملی واترپلوی ایران به نظر می‌رسد با تصمیم اتخاذ شده دیگر امکان اضافه شدن دو بازیکن به جمع ملی‌پوشان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو وجود ندارد!
رئال مادرید در ماه ژوئن، تاکنون جدایی چهار بازیکن را تایید کرده است.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی می گوید :دردهای صبحگاهی پشت سر گاهی نشانه فشار خون بالاست. در چنین شرایطی اگر دستگاه فشار خون ، فشار خون بالای شخص را تایید نکند باید از دستگاه هولتر فشار خون کمک گرفت تا وضعیت فشار خون بیمار بطور دقیق بررسی شود. معمولا سردردر صبحگاهی بیماران زیادی با کنترل فشار خون بالا درمان می شود منبع: خبرآنلاین
هواداران پرسپولیس و استقلال در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.
به نظر می‌رسد در پایان جام حذفی مهاجم برزیلی پرسپولیس به سمت درهای خروجی خروجی این باشگاه هدایت خواهد شد.
این فوق تخصص ارتوپدی گفت: افرادی که صافی کف پا دارند یا افرادی که افزایش قوس کف پا دارند، دچار درد می‌شوند که فشاردر آن ناحیه دردشان را بیش‌تر می‌کند. این افراد از کفی باید استفاده کنند تا کمک کننده باشد و فشار را کمتر کند. در موارد شدیدتر ممکن است نیاز به عمل جراحی باشد.
دردهای مچ پا بیش تر به علت کار، فعالیت و فشار زیاد است و این فشارها باعث می شود تاندون های مچ پا التهاب دار می شوند. به دردهای ناحیه پاشنه پا، نیز التهاب پاشنه کف پا یا خار پاشنه میگویند .
در‌های سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی بازدیدکنندگان باز شد. همزمان با نمایشگاه حضوری در مصلای تهران، نمایشگاه مجازی کتاب هم آغاز به کار کرد.
مصرف داروهای مسکن بدون نسخه مانند استامینوفن یا ایبوپروفن (ادویل) برای بسیاری از افراد روش سریع و ساده‌ای برای کاهش موثر دندان دردهای خفیف تا متوسط است. توجه کنید که بیشتر از دوز توصیه شده روی بسته بندی دارو، مصرف نکنید.
سمنان- تشکل‌های کارگری اعتقاد دارند که دولت با رسیدگی به مشکلات کارگران و بهبود وضعیت معیشتی‌شان می‌تواند کمک بسیار خوبی به این قشر داشته باشد اما سیاست‌های اقتصادی به وضوح ناکارآمد است.
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
دردهای معده و شکم وقتی به سراغ‌تان می‌آیند، واقعا عذاب‌آورند. اما یکسری درمان‌های خانگی برای تسکین این دردها وجود دارد.
پژوهشگران ایرانی در مطالعه‌ای بر روی عصاره‌ی به‌لیمو دریافتند که عصاره‌ این گیاه می‌تواند به درمان دردهای عصبی یا نوروپاتیک کمک کند.
یک راه حل سریع و مطمئن برای خلاص شدن از آفت دهان استفاده از نعنا فلفلی است. این گیاه علاوه بر رفع آفت‌ها باعث تسکین و بی‌حسی دردهای ناشی از آن می‌شود.
اگر بالنگ خشک را در داخل لباس بگذارند از بید یا مورزدگی آن جلوگیری می‌کند. اگر بالنگ را در روغن کنجد حل کرده و بگذارند روغن مدتی بماند، روغن حاصل برای سیاتیک و درد مفاصل، دردهای عصبی و کمر درد، درد مثانه مفید است که به صورت خوراکی و ضمادی مصرف می‌شود.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با دردهای مزمن کمک کند.
بر اساس داده های یک مطالعه جدید، عادت داشتن به اهمال‌کاری می‌تواند نشان‌دهنده مشکلات عمیق‌تر در سلامتی مانند افسردگی، اضطراب، دردهای ناتوان‌کننده، بدخوابی و همچنین نداشتن تحرک جسمانی باشد.
امارات متحده عربی، اردن، مصر و بحرین بیش از دو سال پیش حرکت به سمت عادی‌سازی روابط با سوریه گام برداشتند. امارات متحده عربی در این زمینه پیش‌قدم شد و متعهد شد که مدت کوتاهی پس از اعزام وزیر‌خارجه خود به دمشق، یک نیروگاه خورشیدی در سوریه می‌سازد. بحرین هم دوباره سفیر خود را به سوریه فرستاد. مصر هم بر بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تاکید کرد.
کمر درد به صورت‌های مختلف در افراد دیده می‌شود. گاهی به صورت گرفتگی‌های ناگهانی یا دردهای شدید و زودگذر که ممکن است بین چند روز تا چند هفته طول بکشد. اما درد آن اغلب به گونه‌ای است که مانع از انجام فعالیت‌های فرد خواهدشد.
دردهای طولانی مدت را نادیده نگیرید
قرار نیست در خلال گفت و گو یکدیگر را مجاب کنیم؛ قرار نیست کسی تن به عقیده دیگری بدهد. طبیعی است که نه من به واسطه ادلّه ظاهری تن به عقیده شما می دهم و نه شما به عقیده من، بلکه اینها بحث های آکادمیک است. گفت و گو برای مجاب کردن همدیگر نیست، بلکه برای پرداختن به دردهای مشترک و یافتن راهکار برای این مشکلات است.
شعارهای انقلاب به‌ نفع کشور است، بر خلاف کسانی که می خواهند وانمود کنند که آقا انقلاب دردسرِ برای کشور است، نه برعکس انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمان های انقلابی ـ که البته هنوز به آرمان ها نرسیدیم ـ توجه به این آرمانها و رفتن به سمت این آرمان ها، دوای درمان دردهای کشور است؛ دردسر نیست، رفع دردسر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ