رئال مادرید در ماه ژوئن، تاکنون جدایی چهار بازیکن را تایید کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیمریک لاپورت، پس از قبول شدن پیشنهاد النصر توسط منچستر سیتی، به درهای خروج ورزشگاه اتحاد نزدیک شده است.
مطالعات و اندازه گیری دقیق زمینی که در ایستگاه‌های شاخص ساحلی دریای خزر انجام گرفته این مساله سبب افزایش قابل توجه محدوده ساحلی در طول بیش از ۸۵۰ کیلومتر سواحل شمالی کشور شد و کارشناسان معتقدند: با تشدید روند کاهشی آب، شاهد پسروی بیشتر دریا و خروج بخش عمده‌ای از بستر دریا در آینده نه چندان دور باشیم.
پس از ماجراهای پیش آمده برای تیم‌ملی واترپلوی ایران به نظر می‌رسد با تصمیم اتخاذ شده دیگر امکان اضافه شدن دو بازیکن به جمع ملی‌پوشان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو وجود ندارد!
شن و ماسه از صخره‌های روی زمین که در اثر هوازدگی رودخانه‌ها و سایر عناصر به زمین می‌رسند، تشکیل می‌شود. در کنار ساحل، دریای دائما در حال جوش و خروش سنگ‌ها را طی هزاران یا میلیون‌ها سال خرد می‌کند.
طبق ادعای روزنامه الخلیج، کاستاس مانولاس در آستانه جدایی از شارجه قرار دارد.
ناصر الخلیفی، در مصاحبه اختصاصی با لوپاریزین، گفت کیلیان امباپه فقط 2 هفته برای تمدید قراردادش وقت دارد و بعد از آن درهای خروج به روی او باز است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد تمهیدات لازم برای خروج کشتی‌ها از دریای سیاه تا پیش از پایان توافق غلات صورت گرفته است.
هواداران پرسپولیس و استقلال در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.
به نظر می‌رسد در پایان جام حذفی مهاجم برزیلی پرسپولیس به سمت درهای خروجی خروجی این باشگاه هدایت خواهد شد.
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا، از بازگشت لیونل مسی به این تیم حمایت کرد و درهای بارسا به روی ستاره بزرگ آرژانتینی همیشه باز است.
یک روزنامه کشور پرتغال، مهاجم تیم ملی ایران را نزدیک به در‌های خروجی پورتو می‌داند.
استقلال تهران برای فصل آینده دنبال خانه تکانی اساسی است و قصد دارد عذر بعضی بازیکنان را بخواهد.
بعد از نماز صبح درهای مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز پرشکوه عید سعید فطر، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به روی نمازگزاران باز شد.
احتمال دارد مرتضی شریفی در پایان این فصل از گالاتاسرای جدا شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هیچ بازیکنی در تیم ملی فوتسال دائمی نیست و همیشه درهای این تیم به روی همه به خصوص جوانان باز است.
همه واحقوق بشرای بیگانگان جز با هدف امتیاز گرفتن نیست، پس چه بهتر که این امتیاز را ابتدا به مردم خودمان بدهیم، بعد در‌های صلح و دیپلماسی مقتدرانه را هم باز کنیم. رییس قوه قضاییه گفتند می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم، حبذا لطفا آغاز کنید، در کسب رضایت مردم گشاده‌دستی کنید و سرعت به خرج دهید که هیچ جای دوری نمی‌رود و انواع راه‌های آن را بلدید. آزادی هر یک از زندانیان کلی خوشحالی می‌آورد کما اینکه هر محدودیتی سرمایه‌ای برای کار و فشار بیگانگان فراهم می‌کند.
روزنامه اوجوگو خبر داد که باشگاه پورتو درهای خروج را به روی مهدی طارمی بسته است.
سارق این جواهر با ارزش کسی نبود جز «محمدعلی شاه»، ششمین شاه قاجار! ماجرای این سرقت هم این بود که وقتی شاه قاجار در جریان انقلاب مشروطه، در برابر مشروطه‌خواهان شکست خورد و به سفارت روسیه پناهنده شد؛ صندوقچه‌ای از جواهرات که الماس دریای نور هم داخل آن بود را با خود برد و ادعا کرد که این جواهرات اموال شخصی او بوده است. اما در نهایت قبل از خروج شاه از ایران این جواهرات با تلاش مشروطه‌خواهان پس گرفته شد.
دبیر کل ناتو ضمن ادعای اینکه اوکراین در آینده به عضویت این سازمان درخواهد آمد، تأکید کرد اولویت اول فعلا حفظ ارسال کمک‌های نظامی و مالی به کی‌یف است.
در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.
در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
مدیرعامل شرکت گوگنهایم معتقد است که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۰۰۰ دلار کاهش یابد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی وقتی می گوید «باید مذاکره کرد» نشان می دهد که نمی خواهد فقط با یک قطب قدرت ارتباط داشته باشد، بلکه می خواهد از همه مواهب امکانات ارتباط با جهان استفاده کند. اگر ما چنین اعتقادی نداشتیم بعد از آن برخورد ناصواب آمریکایی ها، ما نیز باید از برجام خارج می شدیم؛ اینکه از برجام خارج نشدیم یعنی نظام اعتقاد داشت «همچنان باید درهای مختلف را به روی خودمان باز نگه داریم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ