سمنان- تشکل‌های کارگری اعتقاد دارند که دولت با رسیدگی به مشکلات کارگران و بهبود وضعیت معیشتی‌شان می‌تواند کمک بسیار خوبی به این قشر داشته باشد اما سیاست‌های اقتصادی به وضوح ناکارآمد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم شاهین‌شهر درمجلس از طرح سوال خود از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دلیل پرداخت حداقل حقوق و مزایا به کارگران بازنشسته خبر داد.
سلطانی با تاکید بر اینکه شرکت صنایع تولیدی کروز کار را جدا از زندگی نمی‌بیند و محل کار به نوعی محل زندگی نیز است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تناسب شغل و زندگی به حد ایده‌ال برسد.
تناسب شغل و زندگی اجتماعی کارگران برای کروز مهم است
سرمربی فولاد خوزستان به مناسبت روز کارگر در کارخانه فولاد حاضر شد و لحظات بسیار شادی را در کنار کارگران کارخانه پشت سر گذاشت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی به مناسبت بزرگداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، این روز را به جهادگران عرصه کار و تولید، خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.
در دومین ماه از سال «مهار تورم، رشد تولید» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
سمنان- تشکل‌های کارگری اعتقاد دارند که دولت با رسیدگی به مشکلات کارگران و بهبود وضعیت معیشتی‌شان می‌تواند کمک بسیار خوبی به این قشر داشته باشد اما سیاست‌های اقتصادی به وضوح ناکارآمد است.
مشهد ـ دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین مسئله کارگران در حال حاضر معیشت و دستمزد آنها است که معتقدیم قانون کار در کشور در خصوص دستمزد کارگران اجرا نمی‌شود.
مشهد ـ دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی گفت: مهمترین مساله کارگران در حال حاضر معیشت و دستمزد آنان است که معتقدیم قانون کار در کشور در خصوص دستمزد کارگران اجرا نمی‌شود.
ری- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:برای بیکاری و مسکن دار شدن کارگران برنامه داریم.
اتحادیه کارگری کانادا اعلام کرد ۵۵ هزار کارگر روز چهارشنبه به صف‌ اعتراضات و اعتصابات در این کشور می‌پیوندند.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: جلساتی را با شورای عالی کار برگزار کردیم، بنابراین تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اوایل هفته آینده کمیسیون اجتماعی با وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران جلسه برگزار خواهد کرد تا شاخص‌ها و معیار‌های وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران که با احتساب تورم امسال و سال آینده و همچنین سبد معیشتی که وزارت کار و تعاون اجتماعی به دست آورده مورد بررسی قرار گیرد.
مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور
امروزه طبقه کارگر به قلب سیاست انگلیس برگشته و میلیون‌ها کارگر بیش از هر زمان دیگری به قدرت جمعی خود پی برده اند و جسارت می‌کنند تا ساختار اجتماعی نابرابر انگلیس را به چالش بکشند.
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه طبق قانون عیدی کارگران 2 برابر حقوق پایه است به شرطی که از 3 برابر حداقل حقوق تجاوز نکند، گفت: جلسات شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران هنوز آغاز نشده است.
پارکینگ طبقاتی امیرکبیر که در نهمین شنبه امید و افتخار به بهره برداری رسید هنوز تکمیل نشده است و به گفته کارگرانی که مشغول فعالیت هستند دست کم تا یک ماه دیگر هم تکمیل نمی شود.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تمام ارکان دولت آماده هستند تا پیشنهادات، انتقادات و ایده‌های راهگشا را با جان و دل دریافت کنند،گفت: رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است.
چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس 2022) با حضور فعال و موثر بانک رفاه کارگران در حال برگزاری است.
مشهد ـ رئیس انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی گفت: مسابقه دو و میدانی انتخابی کشوری «دو استقامت صحرانوردی کارگران» یادواره زنده‌یاد ایرج یزدانبخش در مشهد برگزار شد.
اتحادیه کارگری اروپا از رهبران این قاره خواست تا سقف معینی برای قبوض برق و گاز مصرف کنندگان، مشخص کنند.
رئیس قوه قضائیه در همین زمینه به مسئولان ذیربط قضایی دستور داد، چنانچه در ماه‌ها و هفته‌های اخیر برای افرادی از دو قشر زحمتکش معلمان و کارگران در اثر غفلت آن‌ها، پرونده قضایی تشکیل شده، نهایت مساعدت را به عمل آورند و در مقابل، چنانچه عناصری وابسته به بیگانه در صفوف معلمان و کارگران رخنه کرده‌اند و برای ضربه زدن و ایجاد آشوب و اخلال در نظم و امنیت مردم برنامه دارند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ