ابوالفضل عمویی گفت: کمالوندی در پاسخ به سوالات مطرح شده از جانب نمایندگان، ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد و همچنین گفت با توجه به اینکه در فردو افزایش فعالیت هسته‌ای داشته ایم براساس استاندارد‌های متعارف بازرسی آژانس، دفعات بازرسی از این سایت افزایش دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضویت رسمی ایران به عنوان نهمین عضو اصلی سازمان همکاری شانگهای در جریان بیست و سومین نشست سران آن،پس از فرآیند و انجام تعهدات رویه‌ای به جمهوری اسلامی اعطا و به تصویب و امضای دیگر اعضا رسید.
سی‌وسومین همایش بانکداری اسلامی مطابق سنوات گذشته و مقارن با هفته بانکداری اسلامی در تاریخ ۸ و ۹ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کمالوندی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اضافه کرد: دنیا و بخشی که فضای ذهنی عموم را تشکیل می‌دهد و نیز غربی‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران به دلیل مسائل اقتصادی اصلاً نمی‌تواند دنبال سلاح هسته‌ای باشد.
زاهدان- رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان پاره تن جمهوری اسلامی است، گفت: اغتشاش مورد قبول هیچ شهروندی نیست.
تربت حیدریه ـ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تربت حیدریه گفت: پژوهش، تألیف و چاپ کتاب تاریخ انقلاب اسلامی در تربت حیدریه توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جنس فعالیت تشکیلاتی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است.
رئیس‌ جمهور عراق و هیئت همراه عصر امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
وزارت امور خارجه دخالت در واگذاری سفارت افغانستان به طالبان را تکذیب می‌کند، اما کارشناسان روابط بین‌الملل نظر دیگری دارند
کمالوندی در توضیح بیشتر بیان کرد: این موضوع در روند غنی سازی امری بسیار طبیعی بوده که حتی می‌تواند با کاهش خوراک آبشارهای سانتریفیوژ در یک لحظه به وجود بیاید. ولی آنچه حائز اهمیت است محصول تولیدی نهایی است که جمهوری اسلامی ایران تاکنون مبادرت به غنی سازی بالای ۶۰ درصد نکرده است.
در همین رابطه بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره این ادعای بلومبرگ اعلام کرد: مایه تأسف است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنان به عنوان ابزار سیاسی برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهداست و اگر جانفشانی و ایثار شهدا نبود، کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.
روایت فرمانده کل سپاه پاسداران از پیام وزیر خارجه یکی از کشورهای همسایه از عصبانیت و کلافگی آمریکایی‌ها از رهبرانقلاب و ایران اسلامی را مشاهده می‌نمایید.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: تقوا در عرصه سیاسی باعث تقویت نظام سیاسی است و تضعیف و تهمت به این نظام بنابر نظر بزرگان حرام است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: تقوا در عرصه سیاسی باعث تقویت نظام سیاسی است و تضعیف و تهمت به این نظام بنابر نظر بزرگان حرام است.
سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران همچنان به توافق ۲۰۱۵ متعهد است، اقدامات جبرانی ایران در پاسخ به نقض تعهدات طرف‌های مقابل صورت گرفته است. چنانچه دیگر طرف‌های این توافق با رفع همه موانع و برداشتن تحریم‌ها به تعهدات خود بازگردند؛ تداوم اقدامات اجرایی ایران با کسب مجوز قانونی از مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد شد.»
اولین دوره رقابت‌های تکواندو هیانگ آزاد کشوری با معرفی نفرات برتر، امروز 25 شهریور ماه در خانه تکواندو به پایان رسید.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: بیان وجود خلاء نظارتی و اینکه این خلاء هر روز بزرگ‌تر می‌شود، مبنای حقوقی ندارد، زیرا آنچه امروز انجام نمی‌شود مربوط به توافق ۱ + ۵ با جمهوری اسلامی ایران است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جغرافیای تمدنی ایران فرهنگی، دانشمندان بسیاری را به خود دیده که آثار علمی، اکتشافات، ابتکارات و اختراعات آنها، تمدن و فرهنگ ایرانی-اسلامی را جهانگیر کرده است.
با درخواست کمیته ملی المپیک، بازیکنان، مربیان و تدارکاتی تیم ملی امید اقلام دریافتی از این کمیته برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی را هنگام ترک اردوی تیم ملی پس دادند.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: از اظهارات اسلامی در مورد توانایی ایران در دستیابی به بمب هسته‌ای اشتباه برداشت شده است. ایران به دلیل توانمندی‌های استراتژیک خود نیازی به بمب هسته‌ای ندارد و به سمت ساخت بمب هسته‌ای هم نخواهد رفت.
با درخواست کمیته ملی المپیک، بازیکنان، مربیان و تدارکاتی تیم ملی امید اقلام دریافتی از این کمیته برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی را هنگام ترک اردوی تیم ملی پس دادند.
پرداخت یارانه جدید در حالی آغاز شده که به زودی و احتمالا تا خردادماه ثبت نام از جاماندگان یارانه آغاز خواهد شد.
بنا به فسلفه ذاتی تشکیل نیروی انتظامی ،این نهاد باید مامن مردم باشد، چرا که پناه مردم در انواع آسیب‌ها و بزه‌هایی که در شهر بروز می‌یابد نیروی انتظامی است و اگر این نگاه از مردم سلب شود و آرامش و آسایش مطلوب که در ذات نیروی انتظامی تجلی یافته را نیابند به کجا باید پناه ببرند و از که باید مدد بگیرند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ