سایت گل با انتشار طرحی کارتونی آخرین جام جهانی دو ابرستاره فوتبال دنیا را به نمایش کشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران نفر در نیامی، در پاسخ به فراخوان یکی از بزرگترین جنبش‌های مدنی در نیجر در حمایت از نظامیان و مخالفت از دخالت احتمالی نظامی «اکوواس» در کشورشان در میدان «کنسرتیون» تجمع کردند.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.
پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب استفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، با پاسخ منفی این باشگاه و مخالفت پپ گواردیولا مواجه شده است.
به عنوان فردی مبتلا به دیابت بزرگترین سوالی که در ذهن تان وجود دارد این است که چه چیزی می‌توانم بخورم؟ خوشبختانه پاسخ این است: مواد غذایی خوشمزه فراوان. مواردی وجود دارد که باید آن را کاهش دهید یا حذف کنی، مانند نوشابه‌های شیرین و غذا‌های سرخ شده، اما فهرست غذا‌های مفید برای قند خون شما گسترده و دلچسب است.
شاهزاده الولید بن طلال، تاجر معروف عربستانی و یکی از حامیان تیم الهلال، طی تماسی با نیمار به او خوش‌آمد گفت.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر کرج، گفت: هفته گذشته یکی از بزرگترین مطالبات مردم البرز از قوه قضاییه در خصوص تعطیلی زندان بزرگ رجایی شهر کرج محقق شد و درب این ندامتگاه برای پذیرش زندانی برای همیشه بسته شد.وی افزود: تعطیلی زندان رجایی شهر بر آن بود تا این پیام به جامعه منتقل شود که مردم و وعده به آن‌ها برای قوه قضاییه اولویت اساسی است.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره باشگاه میلان، تاکید کرد که تعصب و عشق به باشگاه هنوز در بین بازیکنان وجود دارد.
حمیدرضا جلایی‌پور: پاسخ ناظران که از بیرون به این یکدست‌سازی نگاه می‌کنند، روشن است و اکثراً می‌گویند وضع خراب است. نه فقط در زمینه‌های اداری، اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی وضعیت به بهبود و کارایی بیشتر منجر نشده، بلکه از اعتبار سیستم کاسته شده است. تا جایی‌که بزرگترین اعتراض سیاسی - اجتماعی بعد از انقلاب شکل گرفت (یا همان جریان اعتراضی مهسا در پاییز ۱۴۰۱) که پیامدهایش همچنان ادامه دارد.
مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید بزرگ‌ترین هدف این تیم در سه هفته باقی مانده کسب رتبه چهارمی لیگ برتر است.
وب‌سایت گل عربی در گزارشی به این سوال پاسخ داده که چرا هروه رنار تجربه موفق خود در آسیا و آفریقا را فدای تیم ملی زنان فرانسه کرد.
دانشمند هلندی در پاسخ به سوال یکی از توییت‌ها درباره اینکه انتظار می‌رود زلزله‌ای جدیدی استانبول، بزرگترین شهر ترکیه را بلرزاند، پاسخ داد: «تعیین بازه زمانی زلزله بسیار سخت است، اما امیدوارم بتوانیم قادر به تعیین زمان زلزله قبل از وقوع آن باشیم».
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه سپاه بزرگترین نهاد ضد تروریستی است، گفت: قطعاً نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ مناسبی به این اقدام اتحادیه اروپا خواهند داد.
یکی از بزرگترین غایبان دربی نود و نهم ابوالفضل جلالی، مدافع چپ ملی‌پوش استقلال بود که به دلیل مصدومیت بازی را از دست داده بود.
بزرگترین سوالی که رکراکی امشب باید به آن پاسخ دهد این است که او چطور خواهد توانست امباپه را متوقف کند؟
روزنامه گلوبو برزیل، با انتشار مقاله‌ای به یک سوال مهم در فوتبال پاسخ داده است؛ چرا بعضی از تیم‌ها، همیشه قدرتمندتر از سایرین هستند؟
اعتصاب یک پدیده حقوقی، سیاسی و اجتماعی است و اظهارنظر حقوقی محض درباره آن کافی نخواهد بود؛ کما‌اینکه در سال‌های اخیر به دلیل خصوصی‌سازی شرکت‌ها حق بسیاری از کارگران پایمال شده، بسیاری از آن‌ها به دلیل رفتار‌های سلیقه‌ای اخراج شده یا مجبور به استعفا شده‌اند و قطعا مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز در این مسیر بی‌تأثیر نبوده و اعتصاب‌های بسیاری را رقم زده است. مطالبات بحقی که پاسخ مناسبی برای آن‌ها در زمان خود دریافت نشده و این بی‌واکنشی، معضلات بزرگ‌تری را رقم زده است.
تردید‌هایی که سوالات اصلی را درباره لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی به وجود می‌آورد ‌و پاسخ آن‌ها تنها دست یک نفر است؛ کارلوس کی‌روش.
تردید‌هایی که سوالات اصلی را درباره لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی به وجود می‌آورد ‌و پاسخ آن‌ها تنها دست یک نفر است؛ کارلوس کی‌روش.
انتقال رایگان شیری به فولاد، امکان فروش صالح حردانی به استقلال و پاس گل حردانی در دربی؛ سه پرده از مسیری که قهرمانی را از پرسپولیس گرفت‌.
اگر از بزرگ‌ترین مربیان دنیا بپرسید که چه چیزی در شغل‌شان از همه چالش‌برانگیزتر است، احتمالا پاسخی به جز «استمرار» نخواهید شنید.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاران درباره حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا در اوکراین که بزرگترین نیروگاه برق اتمی در اروپا به شمار می‌رود، گفت: هرگونه حمله به یک نیروگاه اتمی یک «خودکشی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ