مدتی قبل جدولی از میزان خرید سهام توسط صندوق های با درآمد ثابت در فضای مجازی منتشر شد که جنجال بسیاری را به پا کرد. جدولی که بسیاری اطلاعات آن را زیر سئوال بردند و منتقدان به عملکرد صندوق های با درآمد ثابت اعلام کردند که اطلاعات این جدول را از روی سایت FIPIRAN برداشته اند. نبض بورس در گفتگو با روح الله دهقان به این پرسش پاسخ داده است که آیا داده های سایت FIPIRAN مشکل دارد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌های ارائه شده و بر اساس اطلاعات منتشره در سایت IranFTTx.ir تا امروز سه میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۳۷ خانوار در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
ساندرو تونالی در مصاحبه با سایت اتلتیک اطلاعات بیشتری درباره جدایی‌اش از میلان و پیوستنش به نیوکسل مطرح کرد.
طبق اطلاعات وب سایت نت بلاکس ،حداقل ۵ شرکت مخابراتی در روسیه دسترسی به سرویس گوگل نیوز را مسدود کرده اند.
یک گروه هکری مسئولیت حمله فیشینگ به وب سایت ردیت و سرقت ۸۰ گیگابایت اطلاعات کارمندان و آگهی دهندگان شرکت را قبول کرده و در ازای عدم انتشار آن خواهان۴.۵ میلیون دلار باج شده است.
خبرهای غیررسمی درباره حمله به سایت و هک اطلاعات آن منتشر شده اما هنوز تایید نشده است.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود ۶۰۰ سایت نسل پنجم در کشور خبر داد.
کنعانی تاکید کرد: اطلاعات منتشرشده به نام وزارت امور خارجه در فضای مجازی جعلی و غیر قابل استناد بوده و ارتباطی با اتفاق امروز نداشته و صرفا بزرگنمایی رسانه‌ای است.
معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: اکنون حدود ۱۵ بانک و مؤسسه اعتباری اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان را روی سایت خود منتشر کرده‌اند و اطلاعات بقیه بانک‌ها دریافت و در حال بررسی توسط کارشناسان است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از تجهیز، نصب و راه اندازی سایت های ثابت و سیار محدوده حرم رضوی برای بهره مندی کامل مهمانان امام رئوف از فناوری های نوین ارتباطی خبر داد.
بدافزاری جدید با نام RisePro از طریق سایت های کِرَکِ جعلی در حال انتشار است که هدفش جاسوسی، سرقت اطلاعات کارت‌های اعتباری، رمزعبور و کیف‌های ارز دیجیتال است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ارسال پاسخ ایران به آژانس درباره نحوه بهره‌برداری از سایت غنی سازی فردو خبر داد و اظهارات گروسی را ناشی از نقص اطلاعات وی دانست.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سایت های همراه قطع شده مناطق زلزله زده به مدار فعالیت بازگشتند، گفت: قطعی در شبکه ثابت و فیبرنوری نداریم.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: اطلاعات لازم درباره حرکت قطارها در سایت راه آهن گذاشته خواهد شد و همچنین مردم از طریق تماس با ۵۱۴۹-۰۲۱ می توانند از وضعیت حرکت قطارها اطلاعات لازم را کسب کنند.
وزیر ارتباطات از راه اندازی ۴۰۰ سایت نسل پنجم تلفن همراه در دهه فجر امسال خبر داد و از رسیدن میزان پیشرفت احداث شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد خبر داد.
دفتر دادستانی پاریس با تایید اطلاعات منتشر شده از سوی ایستگاه رادیویی Europe ۱ اعلام کرد: تحقیقاتی در روز پنجشنبه به دنبال شکایت هفته‌نامه شارلی ابدو در ارتباط با هکی که وبسایت آن هدفش بوده، آغاز شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر در خصوص شرط بندی مسابقه فینال جام جهانی فوتبال در فضای مجازی خبر داد.
چون گروه هکری به اهداف عملیاتی خود دست نیافتند، مجبور به انتشار تصاویر و مستندات عمومی که در وب سایت در دسترس عموم قرار دارد در شبکه های اجتماعی شدند انتشار اطلاعات اینچنینی خود بیانگر عدم موفقیت اهداف گروه هکری است.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی با اشاره به برنامه ریزی برای رفع نقاط کور ارتباطی حرم مطهر رضوی، از راه اندازی ۸ سایت تلفن همراه در این محدوده خبر داد.
مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای از ثبت نام آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به مدت یک هفته در سایت سازمان سنجش خبرداد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش پوشاک با جعل ای نماد خبر داد.
خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات از فعالیت بدون وقفه پیام رسان ها و سایت های داخلی خبر داد.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.epolice.ir آخرین اطلاعات و صدور گذرنامه را ببینند و از مراجعه حضوری خودداری کنند، گفت: در تهران از امروز بعدازظهر دو مرکز دیگر به مراکز صدور گذرنامه اضافه می‌شود.
ماجرا از جایی آغاز شد که پخش تصاویری از سرور مرکزی سازمان فاوا حکایت از هک گسترده سیستم شهرداری داشت کمااینکه خارج شدن سایت تهران من و تمامی سایت‌های این نهاد غیر دولتی از مدار فعالیت نیز حکایت از همین امر داشت.
در صورت ویرایش شماره شبای ۲میلیون نفر دارنده سهام عدالت، سود سهام داران در مرحله بعدی با هم واریز می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ