اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این پهپاد دارای ۲۴ ساعت مداومت پرواز است و میتواند راکت هدایت شونده ۷۰ م م لیزری ، هر دو مدل موشک MAM و انواع بمب های هدایت ماهواره‌ای با برد ۲۸ تا ۷۰ کیلومتر حتی موشک کروز اس او ام را نیز حمل کند.
سایت شبکه المیادین با بررسی پایان ضرب الاجل کشورهای غرب آفریقا به نیجر برای آغاز حمله نظامی به این کشور گزارش داد که نشانه‌ای دال بر عملیاتی شدن این حمله احتمالی وجود ندارد.
یک سایت عبری زبان در گزارشی به پیامدهای جنگ چندجانبه علیه رژیم صهیونیستی و ویرانی بی سابقه اراضی اشغالی اشاره کرد.
خبرهای غیررسمی درباره حمله به سایت و هک اطلاعات آن منتشر شده اما هنوز تایید نشده است.
وب سایت پرتال وزارت صنعت ایتالیا و اپلیکیشن های آن با یک حمله سنگین سایبری روبرو و از دسترس خارج شدند.
سایت رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت و از دسترس خارج شد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
منابع عبری از حمله سایبری به سایت کنست رژیم صهیونیستی و از دسترس خارج شدن آن خبر دادند.
رسانه‌های عبری زبان امروز شنبه اعلام کردند که سایت شرکت اسرائیلی «evigilo» که در زمینه سیستم‌های هشدار فعالیت دارد و سایت شرکت تسلیحاتی اسرائیلی «iwi» هدف حمله سایبری قرار گرفتند.
منابع خبری از حمله سایبری به سایت های رژیم صهیونیستی از جمله وزارت بهداشت و اداره امور بنادر این رژیم خبر دادند.
گروه هکری «انانیموس سودان» اعلام کرد، به سایت موساد و سایت تامین اجتماعی رژیم صهیونیستی حمله هکری کرده و این گروه در کانال تلگرامی خود نوشت، «این حمله مقدمه حمله‌ای بزرگتر است.»
گروه هکری «آنانیموس سودان» سایت سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد.
منابع عبری از حمله سایبری به سایت شرکت برق رژیم صهیونیستی خبر دادند.
رسانه های تل آویو اعلام کردندکه حداقل ۶۰ سایت و مکان مختلف در طول دو روز گذشته مورد حمله سایبری قرار گفته‌اند.
وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که سایت این وزارتخانه در برنامه تلگرام هدف حمله هکری قرار گرفته است.
رسانه های رسمی رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به سه دانشگاه معتبر در اراضی اشغالی و از دسترس خارج شدن وب سایت های آنها خبر دادند.
تارنمای خبری دفاعی «دیفنس اکسپرس» نوشت: براساس تصاویر ماهواره «اسکای سَت» که سایت Planet Lab آن را در ساعت ۱۰:۱۰ صبح به وقت محلی بعد از این حمله منتشر کرده است، هیچ آسیب قابل مشاهده‌ای در تاسیسات اصفهان دیده نمی‌شود.
طبق تصویری که در صفحه اول این سایت درج شده، گروه هکری موسوم به بلک ریوارد مسئولیت این حمله را به‌عهده گرفته است.
چون گروه هکری به اهداف عملیاتی خود دست نیافتند، مجبور به انتشار تصاویر و مستندات عمومی که در وب سایت در دسترس عموم قرار دارد در شبکه های اجتماعی شدند انتشار اطلاعات اینچنینی خود بیانگر عدم موفقیت اهداف گروه هکری است.
روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا در توییتی اعلام کرد کارشناسان آی تی این پارلمان در حال محافظت از سیستم‌ها و مقابله با این حمله هستند که یک گروه هکری طرفدار کرملین مسئولیت آن را برعهده گرفته است.
کریس تای، خبرنگار شبکه سی بی اس از مقابل مقر اف بی آی در شیکاگو گزارش داد: ما در اداره کل اف بی آی در شیکاگو هستیم. در حدود ساعت یازده صبح امروز یک مرد از موانع موجود در اینجا عبور کرده است. وی از روی موانع پرید. مقامات امنیتی او را بازداشت کردند. وی که سلاحی همراه خود نداشته است، بازداشت شد و هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.
۲ توصیه برای پیشگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو
حمله تازه پولادگر به دبیر در سایت وزارت ورزش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ