رسانه های تل آویو اعلام کردندکه حداقل ۶۰ سایت و مکان مختلف در طول دو روز گذشته مورد حمله سایبری قرار گفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در صورت قهرمانی با اینتر میامی می تواند از لحاظ تعداد جام ها به رکورد دنی آلوز برسد و تاریخساز شود.
بزرگترین روزنامه ایتالیا از مهدی طارمی به عنوان گزینه اصلی میلان برای تقویت خط حمله تیم استفانو پیولی نام برد.
عملکرد هری کین در خط حمله انگلیس بار دیگر ثابت کرد که او می‌تواند در صورت جدایی از تاتنهام بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی این فصل اروپا باشد.
حزب‌الله لبنان در یکی از بزرگترین رزمایش‌های خود در سال‌های اخیر، سناریو حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تاسیسات حساس در اراضی اشغالی را مورد آزمایش قرار داد.
هواداران یوونتوس پیش از بازی با سویا حسابی از خجالت دنیله آدانی، یکی از بزرگترین منتقدان مکس آلگری درآمدند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بزرگترین حملات سایبری به این رژیم طی سال‌های گذشته فقط در عرض دو روز و همزمان با روز جهانی قدس خبر دادند.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی در سوریه و آماده باش نظامیان آمریکایی خبر دادند.
منابع آگاه اعلام کردند که حمله سایبری، دفتر FBI در نیویورک را که یکی از بزرگترین و مشهورترین دفاتر پلیس فدرال آمریکا است، هدف قرار داد.
از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین (۲۴ فوریه)، غرب کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به اوکراین ارسال کرده است. در این میان، آمریکا با ارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از بزرگترین حامیان کی‌یف محسوب می‌شود.
اپراتور تلفن همراه تی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا هدف حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفت و اطلاعات شخصی دستکم ۳۷ میلیون آمریکایی به سرقت رفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
یکی از بدنام ترین گروه های هکری باج افزاری جهان در بیانیه ای معذرت خواهی کرد زیرا  یکی از شرکای این گروه مسئول حمله به بزرگترین بیمارستان کودکان در کانادا بوده است.
فیفا دست به اقدامی جالب در جام جهانی 2022 قطر زد و بزرگترین پایگاه داده ممکن را برای خودش فراهم کرد.
پایگاه ارتش آمریکا در بزرگترین میادین نفتی شرق سوریه هدف حمله موشکی منابع ناشناس قرار گرفت.
روسیه اعلام کرد، اوکراین امروز (پنجشنبه) "بزرگترین حمله خود از سال ۲۰۱۴" را علیه دونتسک انجام داد؛ حمله‌ای که یک کشته و دست کم ۹ زخمی برجای گذاشت.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
نشنال اینترست نوشت: مهم نیست که چه کسی در جنگ اوکراین پیروز شود، مهم این است که ایالات متحده بازنده استراتژیک این جنگ خواهد بود.
نیروگاه زاپوریژیا بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در جنوب اوکراین است که تاکنون هدف چندین حمله قرار گرفته و مسکو و کی‌یف یکدیگر را متهم به این حمله می‌کنند.
پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه شرقی دیرالزور که در اطراف میدان نفتی العمر قرار دارد، شامگاه گذشته هدف حمله موشکی قرار گرفت.
این نیروگاه که در کرانه روخانه «دنیپر» در جنوب غربی شهر زاپروژیا واقع شده، برای نیرو‌های اوکراین و روسیه از اهمیت استراتژیک بالایی برخوردار بوده و کنترل آن از آغاز جنگ تا کنون مورد مناقشه بوده است.
یک گروه هکری روسی اعلام کرد که به علت ارسال سامانه‌های موشکی هیمارس به اوکراین، شرکت بزرگ اسلحه‌سازی آمریکا را هک کرده است.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاران درباره حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا در اوکراین که بزرگترین نیروگاه برق اتمی در اروپا به شمار می‌رود، گفت: هرگونه حمله به یک نیروگاه اتمی یک «خودکشی» است.
رئیس جمهور اوکراین این بار به بهانه حمله ادعایی علیه بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا، دور تازه تحریم ها علیه روسیه را خواستار شد.
در حالی که وزارت دفاع تایوان اعلام کرده که چین در مانور نظامی جاری خود، حمله به این جزیره را شبیه‌سازی کرده است، رسانه‌ها از افزایش احتمال سناریوی محاصره تایوان از سوی چین خبر داده‌اند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان‌های مسلح اوکراین سه حمله توپخانه‌ای را در قلمرو نیروگاه هسته‌ای زاپوریژژیا و شهر «انرگودار» انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ