چون گروه هکری به اهداف عملیاتی خود دست نیافتند، مجبور به انتشار تصاویر و مستندات عمومی که در وب سایت در دسترس عموم قرار دارد در شبکه های اجتماعی شدند انتشار اطلاعات اینچنینی خود بیانگر عدم موفقیت اهداف گروه هکری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
وزارت دفاع روسیه از حمله ناموفق شناورهای بدون سرنشین ارتش اوکراین به کشتی‌های روسی خبر داد.
وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که عراق در حفاظت از ماموریت‌های دیپلماتیک در این کشور ناموفق عمل کرده است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: عملیات شناسایی پهپاد آمریکایی امروز حین حمله انتحاری ناموفق اوکراین در دریای سیاه رصد شد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از تلاش ناموفق اوکراین در حمله به یک ناو روسی و انهدام تمامی شناورهای مهاجم خبر داد.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، با انتقاد از سران این باشگاه تغییر سرمربی در این مقطع از فصل را بیهوده و ناموفق دانست.
بعد از بازی مقابل تراکتور و تداوم ناکامی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه‌ وارد پرسپولیس حالا باید این سؤال را به‌صورت جدی مطرح کرد که آیا خرید زمستانی یحیی برای تقویت خط حمله خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است؟
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه یمنی المسیره گفت که عاملان حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان پاسخ مناسب را دریافت خواهند کرد و پشیمان خواهند شد.
طبق اعلام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان شامگاه شنبه (۸ بهمن ۱۴۰۱) مورد حمله ناموفق ریزپرنده‌ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.
وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای حمله ناموفق ریزپرنده ها به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) پس از حمله پهپادی ناموفق به یک تاسیسات نظامی در اصفهان گفت که هیچ نیروی آمریکایی در آن دخالت نداشته است، اما از ارائه توضیحات بیشتر سر باز زد.
شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ریزپرنده‌ها قرار گرفت که یکی از آن‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آن‌ها در تله‌های پدافندی گرفتارشدند.
در این حمله از سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر پیشرفته مجهز به بمبلت استفاده شده است و عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپتر‌ها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند که موفق به ساقط کردن یک فروند از آن‌ها می‌شوند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به یک مرکز نظامی در اصفهان، گفت: عوامل این اقدام به زودی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی می‌شوند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه صدای انفجاری که شنیده شد از پدافندی بود که ریزپرنده را مورد اصابت قرار داده بود، گفت: مردم در ابتدا نگران شده بودند، اما اطلاع رسانی به سرعت انجام گرفت.
در این بیانیه آمده است: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.
بنا بر گفته اطلاعیه وزارت دفاع خوشبختانه تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.
وزارت دفاع در بیانیه ای اعلام کرد: شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله نا موفق ریزپرنده ها قرار گرفت.
وزارت دفاع ایران از وقوع حمله پهپادی به یک مرکز نظامی در اصفهان خبر داد. وزارت دفاع تاکید کرد که این حلمه ناموفق بوده است.
مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی از حمله ناموفق گروه هکری anonymous به سایت شهر فرودگاهی خبر داد.
زن گفت: ازدواج اولم به خاطر اینکه شوهرم معتاد و مافنگی بود و زن و بچه داشت دوام نداشت. ۱۳سالگی با زنش درگیر شد، برادرزنش او را کشت و بعد هم زنش من را از خانه بیرون کرد. بعد دوباره ازدواج کردم. شوهرم باز معتاد بود، آن‌قدر کشید که مرد. برادرشوهرم می‌خواست من را بگیرد که فرار کردم. در ازدواج سوم هم که باز پدرم شوهر انتخاب کرد خودم طلاق گرفتم، چون آدم بدی بود.
به نظر می‌رسد تلاش‌های ناموفق اسرائیل برای میانجی‌گری مصر برای جلوگیری از ورود حماس به این درگیری شکست خورد و حال باید آماده رویارویی با «نیروی یکپارچه مقاومت» در سراسر فلسطین اشغالی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ