منابع عبری از حمله سایبری به سایت شرکت برق رژیم صهیونیستی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیروز بیمارستان ها و کلینیک های چند ایالت آمریکا فرایند وقت گیر بازیابی از یک حمله سایبری را آغاز کردند که سیستم های رایانشی آنها را مختل کرده بود.
TSMC تراشه ساز تایوانی اعلام کرد حمله سایبری به یکی از تهیه کنندگان سخت افزارهایش به نشت اطلاعات فروشنده مذکور منجر شده است.
مایکروسافت به تازگی فاش کرده دلیل قطعی سرویس های این شرکت در اوایل ماه ژوئن حملات DoS یک گروه هکری بوده است.
سایت رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت و از دسترس خارج شد.
گروه هکری آنانیموس سودان مسئولیت حمله سایبری به شرکت برق شهرهای بزرگ رژیم صهیونستی را بر عهده گرفت و از حملات گسترده‌تر سایبری خبر داد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های عبری زبان امروز شنبه اعلام کردند که سایت شرکت اسرائیلی «evigilo» که در زمینه سیستم‌های هشدار فعالیت دارد و سایت شرکت تسلیحاتی اسرائیلی «iwi» هدف حمله سایبری قرار گرفتند.
منابع عبری امروز شنبه از حمله سایبری علیه دو شرکت امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
شرکت راین متال حمله سایبری گسترده به خود را تأیید کرد و از بررسی دقیق موضوع برای تعیین خسارات وارده و نیز شناسایی عوامل حمله خبر داد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت ایران گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۳۲۱ حمله مهم سایبری به شبکه زیرساختی کشور دفع شد.
دستیار وزیر دفاع آمریکا مدعی حمله سایبری روسیه به یک شرکت ارتباطاتی آمریکایی شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: بعد از حمله سایبری در خردادماه سال جاری تقریبا همه سامانه‌های شهری تحت تاثیر قرار گرفت از جمله سامانه فروش بلیت مترو که همان زمان یک نسخه برای این سامانه پیچیدیم تا حداقل بهره برداری دچار اختلال نشود.
طی ماه‌های گذشته اختلالاتی در اینترنت کشور مشاهده شد و شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عذرخواهی کرد اما اواخر هفته جاری، بار دیگر این اختلال رخ داد و وزیر ارتباطات با رد حمله سایبری گفت که این اختلال به دلیل بروز مشکل در زیرساخت یکی از اپراتورها رخ داده است.
هزاران سرور رایانه در ایتالیا هدف یک حمله باج افزاری قرار گرفته اند. به گفته آژانس ملی امنیت سایبری ایتالیا(ACN) این باج افزار سرورهای یک شرکت آمریکایی را هدف گرفته اند.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت در حساب شخصی خود در فضای مجازی از خنثی سازی حمله سایبری به بانک مرکزی و برخی از پیامرسان‌های بومی خبر داد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت از خنثی شدن حمله به بانک مرکزی خبر داد
منابع خبری از حمله گسترده سایبری به شرکت سازنده مترو تل آویو خبر دادند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشر اکاذیب علیه فعالیت یک شرکت حمل و نقل در کشور خبر داد.
شرکت خطوط هوایی عراق در بیانیه خود با عذر خواهی نسبت به تاخیر به وجود آمده در پروازها تاکید کرد، اختلال به وجود آمده که بر اثر حمله سایبری بوده تمامی سرورهای این شرکت را از کار انداخته و باعث این امر شد.
شرکت مخابراتی سنگاپوری سینگ تل روز دوشنبه تأیید کرد شرکت دیالوگ زیرمجموعه آن با یک حمله سایبری مواجه شده که به طور بالقوه بر ۱۰۰۰ کارمند فعلی و سابق و کمتر از ۲۰ مشتری تأثیر گذاشت.
به‌دنبال حمله سایبری به یک شرکت صهیونیستی سازنده پهپاد، اطلاعات حساس پرسنل این شرکت به سرقت رفت.
پس از هک اطلاعات ۱۰میلیون مشتری یک اپراتور مخابراتی در استرالیا، دولت این کشور تصمیم دارد با تغییر قوانین شرکت ها را وادار کند پس ازحمله سایبری به بانک ها اطلاع دهند تا از مشتریان حفاظت شود.
اوبر تکنولوژیز اعلام کرد هکری از گروه $ Lapsus مسئول حمله سایبری به این شرکت تاکسی اینترنتی است. حمله سایبری مذکور اوبر را مجبور کرد به طور موقت ارتباطات داخلی را قطع کند.
یک گروه هکری روسی اعلام کرد که به علت ارسال سامانه‌های موشکی هیمارس به اوکراین، شرکت بزرگ اسلحه‌سازی آمریکا را هک کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ