گروه هکری «آنانیموس سودان» سایت سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
باغات انجیر دیم استهبان در جنوب غربی استان فارس، به طور رسمی توسط سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) به عنوان سامانه‌های میراث کشاورزی مهم جهانی (جیاس) برگزیده شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی برنامه این سازمان برای جلو گیری از گرانفروشی را اعلام کرد و گفت: صاحبان سایت های متخلف که مجوز ندارند با کمک وزارت ارتباطات و قوه قضاییه مشخص می شود.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری در مورد تعلیق سایت علی بابا گفت: این سایت به دلیل رعایت نکردن در بخش قیمت ها و تا اتمام راستی آزمایی تعلیق خواهد بود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ادامه اجرای طرح تکثیر یوز در اسارت گفت: بزودی سایت جدیدی مشابه توران در اصفهان برای این منظور راه اندازی می‌شود.
سازمان حمایت به سایت های فروش خودرو اعلام کرد: آگهی‌های فروش سایر خودروها اعم از کارکرده و صفر کیلومتر که قیمت آنها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده به صورت توافقی و بدون نمایش قیمت منتشر شود.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
خبر فروش محصولات گروه بهمن به صورت اقساطی صحت ندارد. این خبر را امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرده و تاکید کرده که انتشار دهندگان این اخبار نادرست مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.
این سامانه با مسئولیت سازمان ثبت‌احوال کشور و با مبنای ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به خانواده‌های ایرانی راه اندازی شده است.
باشگاه پیکان بار دیگر اعلام کرد که بازی‌های خانگی این تیم در ادامه لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مسدودسازی ۹ سایت فاقد مجوز فروش بلیت هواپیما تا ساعاتی دیگر خبر داد.
نشست تخصصی حوزه جمعیت و خانواده در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
صبح امروز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه تمرین امداد هوایی با محوریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با فرمان شهردار پایتخت آغاز شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: به صراحت اعلام می‌کنیم طبق اعلام خود آژانس، هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام نشده‌ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.
سازمان لیگ فوتبال ایران در تاریخ 18 مهرماه 1401 با انتشار اطلاعیه‌ای اسامی محرومان جام حذفی را اطلاع رسانی کرده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: روزانه بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ تن پسماند از میادین میوه و تره‌بار به سایت تفکیک منتقل می‌شود.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی در راستای قانون اقدام راهبردی در سایت فردو و نطنز ظرفیت جدیدی را برای غنی سازی ایجاد کرد که کل این عملیات در چارچوب موازین و مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که ما نمی‌توانیم بپذیریم آن‌ها بیایند بگویند ایران "سایت اعلام نشده"دارد. جایی که گاوداری است و آهن قراضه در آن می‌فروشند، چطور می‌تواند سایت هسته‌ای باشد؟
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
اصفهان- مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود از راه‌اندازی سایت پرورش آهو در فاز یک دهکده گردشگری زاینده‌رود در آینده نزدیک خبر داد.
سایت سازمان لیگ برنامه هفته های پنجم تا یازدهم لیگ یک را اعلام کرد.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ