این روز‌ها اختلاف دلار نیما و بازار آزاد به یکی از چالش‌های جدی بازار سرمایه و صنعت تبدیل شده است و بانک مرکزی تصمیم گرفته است که رفته رفته اختلاف این دو قیمت را کم کند و این موضوع را در چند روز اخیر به وضوح دیده ایم. حامد موسوی فعال بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس به پیش بینی قیمت دلار نیمایی در پایان امسال پرداخته است. دلار نیما ۴۸ هزار تومان را به خود خواهد دید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه کارگران برگزار و صورت‌های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: با ۴۸ درصد رشد در حوزه تولید ناوگان باری در دولت سیزدهم توانستیم اقدامات مهمی انجام دهیم و فروش بلیت‌های ترکیبی قطار کربلا از یک‌شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
این گونۀ جدید از بزمجه که تنها در تعدادی از جزایر اقیانوس آرام زندگی می‌کند، تا ۶۰ سانتیمتر رشد می‌کند و ویژگی جالبش پنجه‌های بلند و زبان آبی‌رنگ آن است.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۶۹۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۱۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
فرزین گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اجرای برنامه تثبیت اقتصادی بوده که اساس آن، کنترل ارز و پول است و معتقدیم اگر این دو کار به درستی انجام شود آرامش در بازار‌ها ایجاد می‌شود.
۷ ماهش بود که از میله آویزان می‌شد. ۱۳ ماهش بود که پایش را ۱۸۰ درجه باز می‌کرد. تقریبا ۳ سالش بود که در برنامه «اعجوبه‌ها»‌ی کشور چین شرکت کرد و با اجرای حرکات نمایشی لقب کودک شگفت‌انگیز را گرفت؛ از باشگاه لیورپول سر در آورد و یک چهره رسانه‌ای مطرح شد؛ اما حالا ۱۰ ساله است و باشگاه «سپاهان» اصفهان از توقف صفحات رشد آرات حسینی خبر داده است!
شهردار منطقه ۸ تهران با اشاره به تعیین تکلیف آراء بلاتکلیف و اجرا نشده چهار سال گذشته در این منطقه گفت: وصول جرایم ریالی کمیسیون ماده صد منطقه ۸ در سال ۱۴۰۱ با ۳۰۰ درصد رشد همراه بوده است.
مرتضوی با تأکید بر اینکه تأمین اجتماعی، تأمین معاش آبرومندانه را سبب می‌شود، گفت: گسترش آرامش در جامعه، رفع دغدغه‌ها و کاستن سنگ‌اندازی‌ها از رسالت‌های مهم صندوق‌های تأمین اجتماعی است.
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن یک شوک مثبت و سپس منفی، حالا هفته‌ای را پیش رو دارد که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در آن رخ ندهد، می‌توان گفت به مثابه رسیدن به ساحل آرامشی است. یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار بر بورس - وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا - در اواخر هفته گذشته تعیین‌تکلیف شد و با توجه به واکنش بازار سهام به این موضوع در انتهای هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته جاری نیز هفته‌ای مثبت یا در بدبینانه‌ترین حالت خنثی برای بورس باشد. با توجه به پیش‌بینی‌های موجود از تورم، افزایش قیمت جهانی نفت، افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی و همچنین رسیدن دلار به مرز ۴۰هزار تومان در بورس کالا، حالا بودجه پررنگ‌ترین عامل تهدیدکننده برای بازار سرمایه است. با این وجود کارشناسان خوش‌بین‌اند چنانچه بازار به حال خود رها شود و ریسک جدیدی خارج از بورس به آن تحمیل نشود، بتوان به وضعیت بازار امیدوار بود؛ چرا که علاوه بر همه مواردی که به آنها اشاره شد، وضعیت بنیادی شرکت‌ها نیز مطلوب بوده و پتانسیل رشد دارند.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۶۵۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
گل ساعتی با نام علمی incarnata Passiflora، گیاهی است که به طور تاریخی در درمان اضطراب، بی خوابی و تشنج کاربرد دارد. گل ساعتی در ابتدا بومی نواحی جنوب شرقی آمریکای شمالی بوده است و امروزه در سراسر اروپا رشد می‌کند.
نوع انتخاب غذا، عامل اصلی چاقی است. رشد، طول عمر، تندرستی، آرامش اعصاب، خلق و خو و رفتار، همه به نوعی وام­دار تغذیه سالم هستند، اما بسیاری افراد با انتخاب‌های اشتباه غذایی به اضافه وزن و چاقی دچار می‌شوند.
رئیس جمهور ناامنی را خط قرمز دولت دانست و گفت: امنیت و آرامش زیربنای رشد و پیشرفت کشور و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و کسب و کار‌های مردم است که دستگاه‌های مسئول باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۶۲۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۳۵۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۶۳۵۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۶۷۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
آراد پورکار کارشناس بازار سهام گفت: بازار سرمایه در حال حاضر در وضعیت بسیار ارزنده‌ای قرار دارد و در حال حاضر p.e بازار سهام به حدود ۶ تا ۷ می‌رسد.
ترکی بن سلمان مرد پولدار آرام، مشاور، در تجارت خانوادگی "ملک سلمان" پادشاه عربستان سعودی است. ستاره ترکی در حال طلوع می‌باشد، زیرا ثروت عظیم خانواده سلمان هم چنان در حال رشد است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در بازار ارز آرامش خوبی برقرار است، در چهار ماهه امسال حدود ۸۰ درصد رشد تامین ارز در سامانه نیما داشتیم و مازاد عرضه نسبت به تقاضا در سامانه نیما وجود دارد.
در پی حاشیه سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، شرکت بورس اوراق بهادار تهران توضیحاتی ارائه داد.
رشد نماگرهای بورسی با اثرپذیری از سه محرک امیدواری به احیای زودهنگام برجام، رشد قیمت‌های جهانی و البته موافقت مجلس با حذف دلار ۴۲۰۰ ادامه دارد. در این میان کارشناسان از اثرات بلندمدت حذف ارز ترجیحی بر بهبود عملکرد شرکت‌های درگیر با این دلار همچون زراعت، دامپروری، روغن خوراکی و داروسازان سخن می‌گویند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ