آراد پورکار کارشناس بازار سهام گفت: بازار سرمایه در حال حاضر در وضعیت بسیار ارزنده‌ای قرار دارد و در حال حاضر p.e بازار سهام به حدود ۶ تا ۷ می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماتیاس آلمیدا، سرمربی آ.ا.ک، صعود این تیم به مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان را کمکی از سوی پدرش و هوادار مقتول این تیم دانست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، دلیل درگیری لفظی با طرفدار سیتی را توضیح داد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
به طور کلی از ۱۸ ماهگی تا دو سالگی سرنوزادان فرم اصلی خود را می‌گیرد. اما والدین معمولا از شکل سر نوزاد نگران می‌شوند. در واقع خربزه‌ای شکل بودن سر بعضی نوزادان یا تورم ناحیه ملات سر نوزاد اغلب بر اثر کشش و تطابق با کانال زایمانی (لگن مادر) است و بعد از چند هفته فرم درستی به خود می‌گیرد؛ بنابراین جای نگرانی برای آن وجود ندارد.
سم آلاردایس، مربی باسابقه و قدیمی، می‌گوید دلیل جدا نشدن هری مگوایر از وستهم را به خوبی می‌داند.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
مدیر تیم فوتبال تراکتور می‌گوید استوری مدیر اجرایی این تیم تنش‌زا نبود.
ماریانا مانچینی، مادر روبرتو مانچینی، می‌گوید پسرش نتوانسته با غم از دست دادن جانلوکا ویالی کنار بیاید.
رسانه‌های ایتالیایی حضور لئوناردو بونوچی و جانلوئیجی بوفون در تیم ملی ایتالیا را یکی از دلایل جدایی روبرتو مانچینی عنوان می کنند.
به نظر می‌رسد مصدومیت سیاوش یزدانی هنوز به طور کامل رفع نشده و مورایس درباره او ریسک نکرد.
پاول متئوس مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال به توجه به مخالفت باشگاهش برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران، به کشورش بازگشت.
یاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین تا صبح روز گذشته بیدار بوده و به همین دلیل نتوانسته به تیم جدیدش کمک کند.
مدیر تیم سپاهان دلیل بازی نکردن مهاجم جدید این تیم در هفته اول لیگ برتر را اعلام کرد.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
گزارشی تازه نشان می‌دهد که تعداد کاربران ChatGPT روند نزولی پیدا کرده است و این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از
منابع عبری اذعان کردند که ارزش شِکِل (واحد پولی رژیم صهیونیستی) در روزهای اخیر به دلیل ناآرامی‌ها در مناطق مختلف اراضی اشغالی روندی نزولی داشته است.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
مشهود است که بازار رمزارزها همچنان به دلیل تأثیر احتمالی سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX ) در هراس است. در نتیجه، فعالان بازار دارایی‌های خود را از مبادلات خارج می‌کنند و ممکن است آخرین مرحله تسلیم چرخه نزولی آغاز شود.
قیمت نفت امروز چهارشنبه به دلیل شیوع مجدد کرونا در چین با ۰.۵ درصد کاهش به ۹۴ دلار و ۹۳ سنت رسید.
حدود ۵۰۰ روز از آن آغاز ریزش بورس در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ گذشته است و در این مدت به جز مقاطع کوتاهی بازار نزولی بوده است. علیرضا محمدی زیوه از کارشناسان بازار سرمایه درباره علت ریزش بورس در این مدت گفت و به این پرسش پاسخ داد که دلیل ریزش بورس چه بوده است؟
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایطی که دلار نیمایی در شش ماهه گذشته روند افزایشی داشته و به کانال ۲۷۰۰۰ تومان هم رسیده، بنظر می‌رسد که عمده دلیل نزول بازار سرمایه متاثر از افت قیمت‌های جهانی است.
سرمربی پیشین تیم ملی شطرنج با اشاره به نتایج المپیاد جهانی و نزول نمایندگان ایران گفت که فدراسیون در حمایت از ملی پوشان کم کاری می کند.
کمیته تعیین وضعیت متین کریم‌زاده را در پرونده شکایت شاهین بوشهر محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ