ترکی بن سلمان مرد پولدار آرام، مشاور، در تجارت خانوادگی "ملک سلمان" پادشاه عربستان سعودی است. ستاره ترکی در حال طلوع می‌باشد، زیرا ثروت عظیم خانواده سلمان هم چنان در حال رشد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط میان ترکیه و عربستان همواره با فراز و نشیب همراه بوده، و از مرحله سرد و تیرگی چند سال اخیر به مرحله توسعه روز افزون رسیده است و در این میان اردوغان و بن سلمان به دنبال اهداف خود هستند.
روابط میان ترکیه و عربستان همواره با فراز و نشیب همراه بوده، و از مرحله سرد و تیرگی چند سال اخیر به مرحله توسعه روز افزون رسیده است و در این میان اردوغان و بن سلمان به دنبال اهداف خود هستند.
«محمدبن سلمان»، ولیعهد عربستان و «جرب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه در جده دیدار و گفتگو کردند.
عیسی مرادی احتمالا با توجه به محرومیت شهریار مغانلو در مصاف با نفت مسجد سلیمان از ابتدا در ترکیب سپاهان قرار خواهد گرفت.
فوربز در پایان به نقش ترکیه در تحولات فلسطین اشاره کرد و نوشت: دولت اردوغان در ترکیه پس از ویرانی‌های زلزله،ضعیف به نظر می رسد. او اکنون عمیقاً منفور است. در یک دموکراسی آزاد و باز، حزب او در انتخابات ۱۴ مه شکست خواهد خورد. او راه هایی برای حفظ قدرت پیدا خواهد کرد. کشور مقاومت خواهد کرد.
شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته سرگرمی عربستان و چهره پیشران اصلاحات فرهنگی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی دریافت کرد.
بن سلمان با پی بردن به اشتباهات استراتژیک خود از کوبیدن بر طبل تنش‌جویی، استراتژی خروج از کانون‌های بحران و مناقشه را در دستور کار قرار داده است. او قصد دارد با دور کردن ریاض از غامض‌ترین مسائل منطقه‌ای خود را از درگیری‌های هزینه‌زا با قدرت‌های بزرگ منطقه هم‌چون ایران و ترکیه رها کند
استقلال با ترکیبی آشنا و با کمترین تغییرات ممکن نسبت به بازی های قبل، به مصاف نساجی می رود.
صنعت نفت آبادان مهمان دیگر تیم هم نام خود در مسجد سلیمان است.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر مشخص شد.
سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی با ارسال پیامی به رئیس جمهور ترکیه، حادثه زلزله در این کشور را تسلیت گفت.
ولیعهد عربستان در پی وقوع زلزله در جنوب ترکیه با رئیس جمهوری این کشور تلفنی گفتگو کرد.
بازیکنان ثابت نفت مسجدسلیمان در دیدار با آلومینیوم اعلام شدند.
پایگاه خبری النشره در گزارشی اعلام کرد که بعد از برگزاری نشست بغداد در ماه آگوست گذشته، امان پایتخت اردن قرار است در بیستم ماه جاری میلادی (دسامبر) میزبان نشستی منطقه‌ای در خصوص عراق باشد. در این نشست قرار است ایران و ترکیه و تعدادی از کشور‌های عربی از جمله عربستان مشارکت داشته باشند. برخی منابع لبنانی با اشاره به اینکه قرار است در این نشست موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.
محمد کنو، هافبک تیم ملی عربستان با درخشش خود در ترکیب تیم ملی عربستان در مسابقات جام جهانی، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به شهر بالی اندونزی سفر کرده، در حاشیه این نشست با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار کرد.
ترکیب تراکتور برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مشخص شد.
احتمال می رود که استقلال برای دیدار با ذوب آهن، با یک تغییر و حضور جلالی به جای سلمانی به میدان برود.
«ابراهیم کالین» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه در کاخ «السلام» جده با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار کرد.
به جای ولیعهد سعودی، شاهزاده «ترکی الفیصل» در مراسم تشییع جنازه الیزابت دوم شرکت خواهد کرد.
اسامی بازیکنان پرسپولیس برای شروع بازی امروز مقابل نفت مسجدسلیمان مشخص شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیمی برای ایجاد تغییرات گسترده برای بازی امشب ندارد.
ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ