بر اساس یافته‌ها، جایگزینی گوشت قرمز با این نوع ماهی‌ها می‌تواند تا سال ۲۰۵۰ از مرگ ۷۵۰۰۰۰ نفر و کاهش ناتوانی مرتبط با بیماری‌های مرتبط با رژیم غذایی جلوگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«اولگا تکاچوا»، متخصص سالمندان وزارت بهداشت فدراسیون روسیه گفت: راز طول عمر، اول از همه، شیوه زندگی سالم است و تنها ۲۵ درصد عامل ژنتیک و مراقیت‌های بهداشتی است. فرد باید فعالیت بدنی داشته باشد، نه پرخوری. خوردن فیبر بیشتر، ترک عادت‌های بد، سیگار کشیدن و الکل با طول عمر ناسازگار است.
قرار گرفتن موقت در حالت هواپیما می‌تواند در مصرف انرژی دستگاه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تمام ارتباطات بی سیم را ممنوع می‌کند. حالت هواپیما در آیفون‌ها را می‌توان از طریق نماد موجود در مرکز کنترل گوشی فعال کرد. فقط انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و نماد هواپیما را انتخاب کنید. برای روشن یا خاموش کردن حالت هواپیما در Android، برنامه تنظیمات دستگاهتان را باز کنید. روی Network & Internet ضربه بزنید و سپس حالت هواپیما را روشن یا خاموش کنید.
دانشمندان چینی رژیم ایده آل را برای طول عمر را شامل ۵ وعده میوه و سبزی می دانند.
دانشمندان در تحقیقات خود متوجه شدند که در باکتری‌ها و ویروس‌های باکتریایی افراد صد ساله، تنوع بیولوژیکی زیادی وجود دارد که معمولاً با میکروبیوم سالم روده همراه است. با توجه به این موضوع، آن‌ها نتیجه گرفتند که افراد دارای میکروبیوم روده سالم بهتر در برابر بیماری‌های مرتبط با پیری محافظت شوند.
عضو هیات علمی گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ارتباط با اهمیت تغذیه و طول عمر بشر، نکاتی را توضیح داد.
بیشتر ساکنان رمشک طول عمر زیادی دارند. مسن‌ترین ساکنان این روستا زنی است به نام لالی نسیمی که به گفته مسؤولان و اهالی روستا بیشتر از ۱۴۰ سال دارد.
افرادی که در معرض خطر بیماری قلبی قرار دارند، می‌توانند با پیروی از رژیم غذایی مدیترانه‌ای یا کم چرب، طول عمر خود را افزایش دهند.
براساس گفته این پژوهشگران، از نظر علمی، افراد دارای سیستم ایمنی طبیعی در معرض عفونت قرار می‌گیرند، از آن بهبود می‌یابند و چگونگی سازگاری با ان را یاد می‌گیرند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که طول عمر انسان می‌تواند از رکورد کنونی ۱۲۲ سال عبور کند و انسان قادر است به سن ۱۵۰ سالگی برسد.
بر اساس مطالعات جدیدی که در نشست علمی سالانه کالج قلب و عروق آمریکا همراه با کنگره جهانی قلب‌وعروق ارائه شده است، خواب خوب می‌تواند در افزایش طول عمر نقش اساسی داشته باشد.
از آن جایی که گوتوکولا ویژگی تقویت حافظه و عملکرد عصبی را دارا است، محققان پتانسیل درمان بیماری آلزایمر را نیز به آن نسبت می‌دهند.
کچر می‌گوید: هدف واقعی آزمایش‌های ما افزایش طول عمر نیست، بلکه جوان‌سازی افراد، افزایش طول جوانی و تبدیل سال‌های طلایی عمر به سال‌های بالقوه طلایی به جای سال‌های کسالت و درد است. اما واقعیت این است که اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، می‌توانیم طول عمر را نیز افزایش دهیم.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
افزایش شاخص طول عمر ایرانیان پس از انقلاب/ هیچ بیماری به خارج اعزام نمی‌شود
نتایج آن‌ها نشان می‌دهد خطر مرگ زودهنگام در کسانی که ورزش‌های شدید انجام می‌دهند، در مقایسه با آنانی که فقط ورزش متوسط انجام می‌دهند، ۱۳ درصد کمتر است.
ورزشی که موجب طول عمر می‌شود
این تیم تحقیقاتی از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از بافت انسان، موش آزمایشگاهی، موش صحرایی و ماهی قاتل استفاده کرد. آنها دریافتند که ژن‌های طولانی‌تر و کوتاه‌تر به ترتیب با طول عمر بیشتر و کم تر مرتبط هستند.
سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرد پروژه بهینه‌سازی کیفیت و افزایش طول عمر باتری‌های «سرب-کربن» پیشرفته کلید خورد.
«جسیکا گورزلیتز»، محقق اصلی از بخش اپیدمیولوژی سرطان و ژنتیک در مؤسسه ملی سرطان ایالات متحده، گفت: «این نتایج نشان می‌دهد که ورزش با وزنه به تنهایی با میزان کمتر مرگ زودرس در ارتباط است و انجام هر دو ورزش هوازی و وزنه، محافظت بیشتری به همراه دارد.»
دانشمندان اخیرا پروتئینی را کشف کردند که می‌تواند سیگنال‌های طولانی‌مدت مانند گیرنده‌های انسولین در سلول‌ها را کنترل کند.
اهمیت کیفیت خواب بر سلامت انسان بدون شک غیرقابل انکار است. هر شب بی‌خوابی می‌تواند روز بعد را خراب کند. علاوه بر بی‌خوابی، اگر خواب شما در شب مختل و قطع شود، ممکن است سلامت شما در خطر باشد.
افزودن انگور بیشتر به یک رژیم غذایی غربی پرچرب می‌تواند خطر ابتلاء به بیماری کبد چرب را کاهش داده و طول عمر را افزایش دهد.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.
طول عمر یک سیستم پشتیبان برق

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ