بیشتر ساکنان رمشک طول عمر زیادی دارند. مسن‌ترین ساکنان این روستا زنی است به نام لالی نسیمی که به گفته مسؤولان و اهالی روستا بیشتر از ۱۴۰ سال دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.
دروازه‌بان استقلال به اتفاقات ماه‌های قبل از شروع فصل جدید توجهی ندارد.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفگنداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
از مجموع پنج دیداری که استرالیا تاکنون در جام جهانی 2023 داشته است، این تیم چهار کلین‌شیت را ثبت کرده است!
خوردن پروتئین بیشتر در طول روز، یک راز کوچک شدن شکم است. خوردن غذاهای غنی از پروتئین می‌تواند به عضله‌سازی بدن کمک کند. از طرف دیگر پروتئین موجب می‌شود تا اشتهای شما کاهش پیدا کند.
«اولگا تکاچوا»، متخصص سالمندان وزارت بهداشت فدراسیون روسیه گفت: راز طول عمر، اول از همه، شیوه زندگی سالم است و تنها ۲۵ درصد عامل ژنتیک و مراقیت‌های بهداشتی است. فرد باید فعالیت بدنی داشته باشد، نه پرخوری. خوردن فیبر بیشتر، ترک عادت‌های بد، سیگار کشیدن و الکل با طول عمر ناسازگار است.
بیشتر تحقیقات در مورد می‌هیرونگ‌ها بر روی آناتومی و روابط تکاملی آن‌ها با پرندگان زنده بوده است. یکی از دیرین زیست شناسان در دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی می‌گوید: اطلاعات کمی در مورد زیست شناسی این حیوانات، مانند مدت زمانی که طول کشیده است تا رشد کنند و بالغ شوند، وجود دارد؛ بنابراین چینسامی توران و همکارانش در دانشگاه فلیندرز در آدلاید، استرالیا از ۲۰ استخوان فسیل شده پای این حیوانات در مراحل مختلف زندگی، نمونه برداری کردند.
در طول سالیان اخیر هواداران متمول یکی از مسیر‌هایی بوده‌اند که باشگاه‌ها را در بزنگاه‌های خاص حمایت کرده‌اند؛ از انصاری برای آبی‌ها تا هدایتی برای پرسپوليس اما طی سالیان اخیر نامی جدید حول قرمزها مطرح شده است: محمد یوسفی!
اگر ادعا‌های پینوتی واقعاً درست باشد، به معنی تغییر در تاریخ خواهد بود، چرا که نخستین حادثه‌ای که به سقوط بشقاب پرنده‌ها مرتبط دانسته می‌شود مربوط به «حادثه رازوِل» در سال ۱۹۴۷ است که در شهر رازول (Roswell) واقع در ایالت نیومکزیکوی ایالات متحده رخ داد و چندین دهه است که به عنوان اولین محل سقوط ادعایی یک بشقاب پرنده شناخته می‌شود.
لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟
لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟
سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام اعتراف کرد که در تمام طول فصل با مصدومیت بازی کرده است!
طول این معابر آنقدر بلند و طولانی است که یک نفر برای اینکه مسیر ابتدا تا انتهای کوچه را طی کند باید ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کند.
دختر جوان که در جست و جوی پدرش بود می‌گوید: مقدمات قانونی نبش قبر و انجام آزمایش دی ان‌ای مدتی طول کشید. جواب آزمایش مثل پتکی بود که بر سر رؤیا‌های تمام این سال‌ها کوبیده شد. جسد دفن شده متعلق به پدرم بود. او چند ماه بعد از خروج از خانه در حاشیه شهر فوت کرده بود و جسدش را به عنوان یک بی‌هویت دفن کرده بودند.
تقریبا ۱۰۰ میلیون سال پیش، یک گروه اولیه از شب پره‌ها به جای شب، در طول روز در محیط پراکنده شدند و از شهد گل‌های فراوانی که در نزدیکی زنبور‌های تکامل یافته بود، تغذیه کردند و این اتفاق خاص باعث تکامل تمام گونه پروانه‌ها در جهان شد.
آیا مغز انسان می تواند خود را بازسازی کند؟ و آیا می توان از این ظرفیت بازسازی در طول پیری یا در شرایط تخریب عصبی استفاده کرد؟ این پرسش ‌ها مدت‌های مدیدی موضوع بحثی شدید در جامعه علوم اعصاب بوده اند.
از نیمه‌های قرن نوزدهم به بعد تعدادی فسیل عجیب و ناشناخته به شکل مخروط‌های عظیم در نقاط مختلف دنیاکشف شدند؛ در طول حدودا ۱۵۰ سال دانشمندان تلاش کردند تا بفهمند این مخروط ‌های غول‌آسا به کدام گونه از موجودات زنده تعلق دارند.
در برخی موارد، افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ ممکن است برای کنترل سطح قند خون خود به انسولین‌درمانی نیز نیاز داشته باشند. این کار معمولاً زمانی پیشنهاد می‌شود که سایر درمان‌ها، مثل تغییر سبک زندگی یا دارو‌های خوراکی، در کنترل سطح قند خون به اندازهٔ کافی موثر نباشند. نوع انسولین مورد استفاده و دوز به نیاز‌های فردی بستگی دارد و ممکن است در طول زمان تغییر کند.
براساس گفته این پژوهشگران، از نظر علمی، افراد دارای سیستم ایمنی طبیعی در معرض عفونت قرار می‌گیرند، از آن بهبود می‌یابند و چگونگی سازگاری با ان را یاد می‌گیرند.
میرزا رضا از کرمان آمده بود که شکایت حاکم کرمان را به عرض شاه برساند؛ اما روزگار طی چند سال طوری ورق خورد تا او با پنج‌لول روسی که برای قتل کامران میرزا خریده بود، ناصرالدین‌شاه را بکشد و بشود رضای شاه‌شکار.
صخره ماهی‌ها از خانواده قدیمی‌ترین مهره‌داران زنده نیستند (کوسه ۳۹۲ ساله گرینلند این عنوان را در سال ۲۰۱۶ از آن خود کرد)، و بنابراین یک مدل شاخص حیوانی برای مطالعه در مورد پیری نیستند. با اینکه بی مهرگانی نظیر مگس میوه و کرم‌های لوله‌ای نمونه‌های بهتری برای مطالعه تغییرات طول عمر هستند.
نکو ویلیامز بازیکن تیم ملی ولز فاش کرد که در تمام طول روز و پیش از بازی با آمریکا، به دلیل فوت پدربزرگش گریه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ