نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که طول عمر انسان می‌تواند از رکورد کنونی ۱۲۲ سال عبور کند و انسان قادر است به سن ۱۵۰ سالگی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: چند روزه تا حداکثر چند هفته برای تبدیل یوان کره به یورو زمان می‌برد و پس از آن پول‌های بلوکه شده ایران به یک حساب در یکی از کشور‌های منطقه واریز می‌شود و، اما از مسیر این دارایی‌ها کالا‌های غیر تحریمی که نیاز داریم تهیه می‌کنیم.
در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
امانی طهرانی اظهار داشت: بررسی و تأیید شایستگی‌های عمومی و تخصصی داوطلبان به عهده وزارت آموزش و پرورش است همچنین جلب مشارکت وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناوری و سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های ذیربط ضروری است.
نخستین دلیلی که پرواز جت‌های جنگنده روی میانگین ارتفاع ۵۰ هزار فوت (۱۵.۲ هزار متر) محدود شده، عدم احتراق کامل سوخت در ارتفاع بالاتر است. در فواصل خیلی زیاد از سطح زمین، هوا اکسیژن کمی دارد و می‌دانید که سوخت برای احتراق، نیازمند اکسیژن است. اگر اکسیژن نباشد، خبری از احتراق و پرواز هم نیست.
هر قاشق عسل حدود ۶۵ کیلوکالری انرژی دارد و بنابراین میزان مصرف عسل باید برای هر فرد متناسب با کالری روزانه مورد نیازش باشد. با وجود این، مصرف روزانه دو قاشق مرباخوری عسل بلامانع است؛ انجمن قلب آمریکا نیز توصیه می‌کند که مردان تا حداکثر ۹ قاشق کوچک چای خوری (۳۶ گرم) و زنان تا حداکثر ۶ قاشق چای‌خوری در طول روز می‌توانند عسل مصرف کنند.
اسکندری گفت: یروگاه‌های حرارتی با آمادگی بالای 98 درصد و انجام تعمیرات بهینه توسط متخصصان داخلی آمادگی کاملی برای تامین انرژی مورد نیاز مشترکان در این ایام خواهند داشت.
هواشناسی استان تهران اعلام کرد که وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و تندباد لحظه‌ای و کاهش نسبی دما روز‌های آتی در این استان پیش‌بینی می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت همکاری برای رشد ICT گفت: می‌توانیم با یکدیگر تحولات بزرگی را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح بین المللی داشته باشیم.
روسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی و زمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران و قطر،بر ضرورت افزایش همکاری‌های پولی، بانکی تاکید کردند.
عرضه اولیه گروه مالی شهر با نماد شهر امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه انجام شد و این دومین عرضه اولیه بورس تهران و پنجمین عرضه اولیه سال جاری بود. در حاشیه این عرضه اولیه درگاهی مدیرعامل گروه مالی شهر با خبرنگار نبض بورس گفتگو کرد و برخی پرسش‌ها را پاسخ داد.
سن لازم برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور در صورت داشتن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر ۶۵ سال می‌شود.
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند، چقدر است؟
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت) صاف و گاهی وزش باد در طول روز افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در شب کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کورنت از سیگنال‌های رادیویی برای تصحیح مسیر یا هدفگیری مادون قرمز استفاده نمی‌کند و به همین خاطر امکان اختلال یا جمینگ در آن وجود ندارد. این موشک هر ثانیه ۲۵۰ متر طی کرده و حدود ۲۲ ثانیه طول می‌کشد تا به حداکثر برد خود که ۵،۵۰۰ متر است برسد.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
پیش از دربی امشب مادرید و طبق سنت همیشگی، مدیران دو باشگاه، ناهار را باهم در یکی از رستوران‌های مادرید صرف خواهند کرد در حالی که روابط دو طرف سردتر از همیشه است.
در سال ۲۰۰۹، محققان دانشگاه لوند در جنوب سوئد از رادار ردیابی برای تعقیب بادخورک‌ها در طول مهاجرت بهاره، پرواز‌های تابستانی و مهاجرت پاییزی استفاده کردند. حداکثر سرعت ۶۹.۳ مایل در ساعت (۱۱۱.۶ کیلومتر در ساعت) بود.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۹۴ متری در محله مسعودیه حدود ۱ میلیون الی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه است.
حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب فشار حداکثری را از جمله اهداف دشمنان نظام در جریان اغتشاشات اخیر برشمرد و افزود: دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته با تمام توان در حال ضربه زدن به نظام اسلامی است و در آخرین مرحله جریان آشوب‌ها را راه انداختند و تصور کردند با فشار حداکثری آشوب داخلی را مکمل این فشار کنند.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه در ۳۶ ایستگاه حداکثر شاخص مشخص و میانگین آن برای سطح شهر تهران محاسبه می‌شود، گفت: تمامی این ۳۶ دستگاه مجهز به سنجش تمام آلاینده‌ها نیست.
در شرایطی که در شهر یزد حداکثر قیمت تعیین‌شده برای استفاده از سرویس مدرسه در شش روز هفته و تا ۱۵ کیلومتر فاصله، سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده و در شهر مشهد نیز بر اساس پیگیری‌های ما قیمت‌ها حول و حوش سه میلیون تومان می‌چرخد در شهر تهران این قیمت‌ها بیشتر به رویا شبیه است، زیرا حداقل قیمت‌هایی که به خانواده‌ها اعلام شده حداقل هفت میلیون تومان آن هم برای مسیر‌هایی است که با پای پیاده کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.
با توجه به گرمای هوا، توصیه می‌شود غذای گرم بسته بندی، بیش از دو ساعت در فضای بیرون، نگه داری نشود. عزاداران هم لازم است در سریع‌ترین زمان، غذای نذری را میل کرده و یا سریعاً در یخچال نگهداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ