«جسیکا گورزلیتز»، محقق اصلی از بخش اپیدمیولوژی سرطان و ژنتیک در مؤسسه ملی سرطان ایالات متحده، گفت: «این نتایج نشان می‌دهد که ورزش با وزنه به تنهایی با میزان کمتر مرگ زودرس در ارتباط است و انجام هر دو ورزش هوازی و وزنه، محافظت بیشتری به همراه دارد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
دارنده مدال برنز وزن 97 کیلوگرم جهان در سال 2021 می‌گوید از جوانان تا بزرگسالان هر بار به مسابقات جهانی رفته با سخت‌ترین قرعه مواجه شده و این بار هم همینطور خواهد شد و با همین وضعیت به دنبال رقم زدن بهترین نتیجه است.
با اعلام سرمربی تیم ملی وزنه برداری، ملی پوشان مستقیما از عربستان راهی بازی های آسیایی هانگژو خواهند شد.
وزنه بردار ایرانی قوی‌ترین جوان آسیا شد
علی داوودی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین ایران در مسابقات جایزه بزرگ کوبا با رکورد مجموع ۴۴۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی غرب آسیا 2024 به میزبانی کشور ایران برگزار می شود.
در حالی که وزنه بردار بحرینی دو بار رکورد یکضرب آسیا را شکست، آیت شریفی موفق به کسب مدال نقره دسته فوق سنگین شد.
وزنه‌بردار ایران مدال طلای دو ضرب و نقره یک ضرب دسته ۸۱ کیلوگرم قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا در کره‌جنوبی را گرفت.
فاطمه کشاورز در رقابت گروه A دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیاکره‌جنوبی، رکورد ۸۵ یک ضرب، ۱۰۹ دو ضرب و مجموع ۱۹۴ کیلوگرم را ثبت کرد و در دوضرب و مجموع به مدال برنز رسید
در میان اسامی قوی‌ترین مردان دنیا نام حسین رضازاده هم به چشم می‌خورد. رضازاده که در سال ۲۰۰۷ وارد گینس شد، این رکورد را به خاطر زدن وزنه ۵۰۰ کیلویی در دو ضرب کسب کرد؛ یعنی در گروه جابه‌جا کردن سنگین‌ترین وزنه در دنیا!
برنامه مسابقات ملی پوشان ایران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا اعلام شد.
سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در جریان اردوی تیم ملی پس از زدن ضربه به سر و سینه کامران قاسمپور از اردوی تیم ملی اخراج شد.
محققان می‌گویند عضله سازی می‌تواند یکی از راه‌های تغییر فرم بدن و کاهش وزن باشد.
مصطفی جوادی که سال قبل به مدال نقره مجموع جهان رسیده بود، بعد از یک سال در کلمبیا یک ناکامی محض را تجربه کرد.
یک وزنه بردار زن اهل پاپوآ گینه نو به دنبال این است که حضور در ششمین بازی های المپیک خود را تجربه کند.
یکی از مقامات فدراسیون جهانی وزنه برداری از احتمال بالای حذف وزنه برداری از المپیک 2028 خبر داده است.
سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب از عملکرد تیمش در هفته اول لیگ برتبر ابراز رضایت کرد و گفت: هدف ما این است که بیشتر به جوانان بها دهیم.
با نظر پزشکان رسول معتمدی بعد از مصدومیت در لیگ برتر وزنه برداری باید حداقل دو ماه دور از میادین باشد.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری معتقد است این رشته در سال‌های اخیر در بحث پشتوانه سازی مشکل داشته و تُهی است.
اصفهان - رسول معتمدی، وزنه بردار اهل سده لنجان اصفهان قهرمان آسیا شد.
زارعى به مدال برنز حركت يكضرب و چترايى به نقره دوضرب و برنز مجموع دسته 89 كيلوگرم دست پيدا كردند.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ