شب گذشته در برنامه مجله فوتبال در شبکه خبر اتفاق عجیبی رخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن سه‌شنبه شب گفت که آمریکا مانع از هرگونه برقراری صلح در یمن است.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف از تأیید بخش‌های اصلی لایحه شوراهای حل اختلاف و فراهم شدن امکان استخدام کارکنان شورای حل اختلاف پس از سال‌ها تلاش خبر داد.
الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان گفت: این پیمان صلح باید براساس اصول و قواعد قوانین بین‌المللی امضا شود و این پیمان صلح باید واقعیت‌های پس از جنگ را شامل شود.
ترکیه جمهوری آذربایجان را تحریک می‌کند که حاکمیت ارمنستان بر گذرگاه زنگزور را نپذیرد و بر بین المللی شدن این کریدور اصرار ورزد. همین امر موجب طولانی شدن جنگ شده و در واقع ترکیه مانع اصلی استقرار صلح در قفقاز و بازشدن گذرگاه‌های ترانزیتی است.
صالح حردانی که به زعم خود پس از دورماندن از ترکیب اصلی استقلال جام جهانی را از دست داد، دلخوری ای از سرمربی پرتغالی ندارد.
اولی هونس، رئیس سابق بایرن مونیخ می‌گوید قهرمان لیگ آلمان چاره‌ای جز اخراج الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ نداشته است.
بازی کردن محمدحسین مرادمند و صالح حردانی در ترکیب اصلی استقلال اتفاقی نبود که چند روز پیش هواداران این تیم منتظرش باشند.
به ثمر رسیدن مذاکرات تنش زدایی میان ایران و مصر، نیازمند تصمیمات سیاسی است که رهبران دو کشور باید در مورد مسائل اصلی موردِ مناقشه بگیرند
بازپرسان وابسته به بن سلمان هنوز در حال تعقیب صلاح فستق، مذاکره‌کننده اصلی قرارداد‌های تسلیحاتی با گارد ملی در دوره پادشاهی عبدالله بن عبد العزیز هستند. این مزدور فراری از اسرار قرارداد‌های تجاری شرکت‌های دفاعی غربی در عربستان مطلع است.
سه بازیکن استقلال که به احتمال فراوان در دیدار برابر هوادار به میدان می روند، از روحیه بالایی برخوردارند.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله ضمن تأکید بر باز بودن درهای صنعا به روی صلح، گفت که اولویت تلاش های صلح‌جویانه، پرداختن به پرونده‌های بشردوستانه و توقف کامل تجاوز علیه یمن است.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه سیاست ایران ماندگاری صلح در منطقه است، گفت: کشورهای حوزه قفقاز باید مراقب سیاست تنش‌آفرین صهیونیست ها باشند.
کارلو آنچلوتی، با وجود پیروزی قاطع رئال مادرید برابر لیورپول در بازی رفت، تیمش را ترکیب اصلی راهی زمین خواهد کرد.
صالح حردانی با گل تماشایی که روز گذشته برابر پیکان به ثمر رساند، به کادرفنی ثابت کرد که شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارد.
میانجی اصلی مذاکرات صلح اتحادیه آفریقا می‌گوید در درگیری‌های ۲ سال اخیر بین ارتش و شبه‌نظامیان تیگرای دست‌کم ۶۰۰ هزار نفر کشته شده‌اند.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید لایپزیش و دورتموند رقبای اصلی بایرن در این فصل هستند ولی لایپزیش را رقیب اصلی می‌داند.
در بیانیه وزارت خارجه آمده است: جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست‌های اصولی خود برای مبارزه با تروریسم و افراطی گری، همچنان در مسیر استقرار صلح و ثبات در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش خواهد کرد، لذا شهادت سردار قاسم سلیمانی، اگرچه ثلمه‌ای بزرگ برای ایران و ایرانیان است، اما هیچ خللی در مسیر اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد باکو و ایراوان درباره مسائل اصلی توافق صلح به توافق رسیدند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: رسیدن به آینده مطلوب، صلح و دوستی پایدار و نیز قدرت برتر در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح کشورمان است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: رسیدن به آینده مطلوب، صلح و دوستی پایدار و نیز قدرت برتر در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح کشورمان است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: رسیدن به آینده مطلوب، صلح و دوستی پایدار و نیز قدرت برتر در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح کشورمان است.
یک دیپلمات ارشد چین تاکید کرد آمریکا عامل اصلی بر هم زدن صلح و ثبات جهانی است.
وزیر علوم گفت: برنامه داریم تا افرادی که می‌خواهند استخدام شوند در بدو ورود باید یک دوره شبانه‌روزی حداقل سه ماهه آموزش ببینند و این شرط صدور حکم آنها باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ