الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان گفت: این پیمان صلح باید براساس اصول و قواعد قوانین بین‌المللی امضا شود و این پیمان صلح باید واقعیت‌های پس از جنگ را شامل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
شرط مهدی هاشمی نسب برای حضور در کادر فنی استقلال چیست؟
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خارج کردن سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خروج سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در نشست قاهره شرکت نخواهد کرد مگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی بازداشت شدگان عضو جهاد اسلامی را آزاد کند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی حضور در نشست قاهره را به آزادی مبارزان این جنبش که در بند تشکیلات خودگردان هستند، مشروط کرد.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت: در مرحله جدید اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک، شرط بهره‌مندی از افزایش اعتبار براساس میزان تورم کالاهای اساسی، خرید حداقل حداقل ۲۰۰هزار تومان است.
­رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: همه خودروهای وارداتی برای شماره‌گذاری باید گواهی اسقاط داشته باشند.
مدیرعامل و سرمربی استقلال با امیر عابدزاده به توافق رسیده اند، اما عقد قرارداد منوط به اعلام رضایت احمدرضا عابدزاده است
منچستریونایتد پیشنهاد باشگاه وستهم برای به خدمت گرفتن قرضی هری مگوایر کاپیتان سابق این تیم را رد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شرط ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌ها است.
سردار سلیمانی گفت: هر یک از پایگاه‌های بسیج که بتواند طرح محله اسلامی را اجرا کند به پایگاه ویژه ارتقا می‌یابد که این ارتقا مزایایی را در تخصیص امکانات برای پایگاه در پی‌ خواهد داشت.
حسین عبدی فراهم شدن امکانات مدنظر کادر فنی برای جام جهانی را تضمین صعود به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی دانست.
معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.
معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در خصوص فراز پایانی دعای روز نوزدهم ماه رمضان می‌گوید: خدا ما را به دین حق یعنی دین اسلام و مذهب شیعه دوازده امامی راهنمایی کرده است و این‌که شیعه مرتضی علی (ع) هستیم خیلی مهم است. خدایا این چند دعا را درباره ما مستجاب بفرما.
نوشته که تمام شد برای یکی دو نفر از رفقایم خواندم. بحث‌مان بالا گرفت. گفتم این شرط رفاقت نیست که ناامیدی را نشر بدهیم و خودمان به خوشی روزگار بگذرانیم. رفیقم گفت این ویژگی آدمیزاد است که یک لحظه غمگین باشد و در لحظه دیگری به دلیلی شادی کند و اتفاقا همین که عده‌ای همه احوال را نشر می‌دهند دلیل بر صافی‌شان است. یکی دیگر گفت می‌دانی نوشته را که خواندی یاد شعر سید علی صالحی افتادم که می‌گفت: حال همه‌ی ما خوب است، اما تو باور نکن!
ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران امروز برای سفری سه‌روزه و به دعوت همتای چینی خود راهی پکن می‌شود. در این سفر علاوه بر علی باقری و رئیس کل‌ بانک مرکزی، شش وزیر کابینه دولت سیزدهم نیز رئیسی را همراهی خواهند کرد.
علی خضریان، نماینده مجلس شروط حزب متبوع خود را در توییتر اعلام کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ ۲ کودک در انفجارگاز/ پایان خونین مهمانی شبانه/ دروغ فقط به خاطر پول!/ آتش خشم که بعد از ۱۰ سال شعله ور ماند/ عامل کلاهبرداری با وعده فروش ادوات کشاورزی در دیوار دستگیر شد/ آتش مرگبار داماد عصبانی/ فرجام شلیک شیطانی!/ طلافروش ورشکسته همدست سارقان خانه‌های اعیانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ