مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن سه‌شنبه شب گفت که آمریکا مانع از هرگونه برقراری صلح در یمن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که واشنگتن مسئول اصلی انحراف در اجرای توافق صادرات غلات از بنادر اوکراین است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به نقش مخرب آمریکا در منطقه و افزایش رنج ملت‌های منطقه پرداخت.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به تمجید از علامه فقید پرداخت.
شیخ احمد قبلان از شخصیت‌های برجسته دینی لبنان، آمریکا را عامل کارشکنی در امور این کشور دانست و گفت که واشنگتن مانع اصلی در مسیر انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان است.
یک عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در گفتگو با مهر اعلام کرد که نظام سعودی، در تصمیم‌گیری‌های خود به ویژه در موضوع بحران یمن، مستقل نیست و مطابق میل آمریکا عمل می‌کند.
مقامات آمریکایی که پولیتیکو با آنها مصاحبه کرده، یادآور شده‌اند که جنگ برای مدتی طولانی «داغ» خواهند ماند و دولت آمریکا تمایل دارد تا همچنان به ارسال سلاح و کمک به اوکراین ادامه دهد تا بلکه نیروهای روسیه تا جایی که می‌شود از قلمرو اوکراین خارج شوند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اینکه توافق ایران و عربستان بر نقش واشنگتن در منطقه تأثیری نمی‌گذارد، گفت که نزدیک شدن تهران- ریاض مانعی برای عادی‌سازی روابط میان ریاض- تل آویو نیست.
یک تحلیلگر آمریکایی مشکلات عقلی و فراموشی را اصلی ترین مانع برای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دانست.
تحریم‌های ظالمانه آمریکا  علیه سوریه تاکنون مانع اصلی امدادرسانی مناسب به زلزله‌زدگان این کشور بوده و سبب افزایش چشمگیر تلفات انسانی شده است.
یک تحلیلگر آمریکایی مشکلات عقلی و فراموشی را اصلی ترین مانع برای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دانست.
نماینده روسیه در دفتر ژنو در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از گفتگو با روسیه بر سر مسائل ثبات استراتژیک طفره می رود.
کاربرد اصلی این بالگرد برای جابجایی سربازان، ادوات توپخانه‌ای، سوخت، آب، موانع و سنگر و سایر تدارکات و تجهیزات مورد نیاز در میدان نبرد است.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آمریکا و انگلیس و ائتلاف سعودی را مانع برقراری صلح در یمن دانست.
وزیر حقوق بشر یمن با تاکید بر اینکه آمریکا و انگلیس مانع از محاکمه جنایتکاران می شوند، افزود: پرونده های ما برای ارائه به دیوان کیفری بین المللی آماده است.
آمریکا مانع ورود پرچم شیروخورشید به سالن کشتی شد
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نوشت: اروپا روسیه را به عنوان صادرکننده اصلی انرژی از دست داد تا بتواند گاز طبیعی مایع آمریکا را به قیمت بسیار بالاتری خریداری کند؟
یک نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا مانع از تجهیز ارتش عراق به سلاح های پیشرفته می شود.
رئیس سابق اطلاعات ارتش ترکیه با اشاره به روابط یونان و ترکیه گفت: دلیل به بن بست رسیدن مذاکرات دو کشور در شرایط کنونی، سیاست آمریکا و اتحادیه اروپا در مدیترانه شرقی است.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: آمریکا مانع به رسمیت شناختن ما است.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: آمریکا مانع به رسمیت شناختن ما است.
آنچه امروز جریان دارد محصول شکست‌های پی‌درپی آمریکا است، زیرا با سقوط نظام شاهنشاهی، تکیه‌گاه اصلی اجرای سیاست‌های آمریکا از میدان خارج شد و بخش عمده‌ای از سیاست‌های آمریکا در منطقه و جهان ابتر ماند.
معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه گفت: آمریکا در سطح جهانی و رژیم اسرائیل در سطح منطقه‌ای مانع اصلی نیل به خلع سلاح هسته‌ای‌اند.
وزیرخارجه اردن در گفتگوی تلویزیونی با شبکه ماهواره ای الشرق، تاکید کرد: اردن آمادگی دارد فورا پس از توافق میان لبنان و بانک جهانی، انتقال برق به لبنان را اجرایی کند.
سفارت روسیه در واشنگتن طی بیانیه ای اعلام کرد که موضع گیری واشنگتن مبنی بر اینکه تحریم‌ها مسکو را از انجام بازرسی‌های مربوط به پیمان استارت جدید در آمریکا باز نمی‌دارد، گمراه‌کننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ