رئیس مرکز توسعه حل اختلاف از تأیید بخش‌های اصلی لایحه شوراهای حل اختلاف و فراهم شدن امکان استخدام کارکنان شورای حل اختلاف پس از سال‌ها تلاش خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با شاه اردن در امان خبر می‌دهند.
وزارت امور خارجه مالزی با صدور بیانیه‌ای تعرض وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در جلسه خود، حمایت از تشکیلات خودگردان و جلوگیری از فروپاشی آن را در ازای اجرای اقدامات ضدفلسطینی تصویب کرد.
تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر ضرورت محاکمه رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین، همکاری‌های امنیتی و نشست‌های خود با مسئولان صهیونیست را متوقف خواهد کرد.
سازمان تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال تسریع رژیم صهیونیستی در روند احداث شهرک‌های صهیونیستی نشست امروز خود با سران این رژیم را تحریم کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود عباس و محمد بن سلمان در این دیدار در مورد آخرین تحولات فلسطین و اوضاع منطقه و تقویت روابط دوجانبه رایزنی خواهند کرد.
تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای مسجدالاقصی را حق مسلم همه مسلمانان جهان دانست و نسبت به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای جعل و تحریف حقایق هشدار داد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به صورت مستقیم به آمبولانس ها در اردوگاه جنین شلیک کردند.
تشکیلات خودگردان فلسطین حملات تروریستی شهرک نشینان صهیونیست به شهروندان فلسطینی و منازل آنها و اماکن مقدس را محکوم کرد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اقدام کنست رژیم صهیونیستی برای لغو تابعیت اسرای فلسطینی را محکوم کرد.
سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در واکنش به حمله صهیونیست های اشغالگر به اردوگاه جنین، از توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در واکنش به حمله صهیونیست های اشغالگر به اردوگاه جنین، از توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش پلیس رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ورود سفیر اردن به مسجد الاقصی را محکوم کرد.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره تغییر وضعیت تاریخی موجود در مسجدالاقصی هشدار داد.
وزیرخارجه تشکیلات خودگردان از تلاش برای ارائه پرونده شهید «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی، به دادگاه لاهه (دیوان کیفری بین المللی) خبر داد.
وکیل و خانواده «نزار بنات» فعال فلسطینی ترور شده، در اقدامی بی سابقه از هفت مقام تشکیلات خودگردان فلسطین در دادگاه لاهه به اتهام قتل او شکایت کردند.
تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم تهدیدها علیه مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی و تداوم حفاری ها در اطراف مسجد ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل هشدار داد.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش برای مشروعیت بخشیدن به شهرک سازی از سوی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کرد.
علی اکبر صفایی، شفاف سازی در عملکرد تمامی واحدها را بهترین روش برای مقابله با کاهش تخلفات و جرایم و ارتقای سلامت اداری دانست و بر نقش مؤثر آفرین بازرسان در عملکرد مطلوب سازمان تاکید کرد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین به احتمال پیروزی ائتلاف راست افراطی در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
تشکیلات خودگردان فلسطین، چارچوب توافق با شرکت های مصری درباره میدان گازی نوار غزه را تصویب کرد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشستی با اعضاء شبکه ملی تشکل‌های مردم‌نهاد، افراد دارای معلولیت شنوایی از صدور مجوز و راه‌اندازی تشکیلات صنفی ناشنوایان خبر داد.
ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین به جدیدترین ادعای رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی الجزیره واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ