بازپرسان وابسته به بن سلمان هنوز در حال تعقیب صلاح فستق، مذاکره‌کننده اصلی قرارداد‌های تسلیحاتی با گارد ملی در دوره پادشاهی عبدالله بن عبد العزیز هستند. این مزدور فراری از اسرار قرارداد‌های تجاری شرکت‌های دفاعی غربی در عربستان مطلع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلال ویلموتس مانع جذب مهاجم خارجی پرسپولیس!
عوامل برگزاری، فردی که گفته می‌شود ایجنت فوتبال است را از جشن قهرمانی پرسپولیس بیرون کرد!
منچستریونایتد در این فصل پس از انتصاب اریک تن هاخ و همچنین خریدهای تابستانی از جمله کاسمیرو، از پیشرفت چشمگیری برخوردار بود.
بهرامی با بیان اینکه از متهم ۶۰ هزار دلار کشف و ضبط شد، گفت:‌ متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تایید رکورد تیم ملی اسلحه سابر وتشریح دلایل آن، گفت: همانطور که برای موفقیت‌ها تقدیر و تشکر داریم قطعا برای ناکامی‌های اخیر هم از ابزار تنبیهی استفاده می‌کنیم.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تایید رکورد تیم ملی اسلحه سابر وتشریح دلایل آن، گفت: همانطور که برای موفقیت‌ها تقدیر و تشکر داریم قطعا برای ناکامی‌های اخیر هم از ابزار تنبیهی استفاده می‌کنیم.
شکایت یک دلال از استقلال؛ تقریبا اندازه دستمزد یامگا!
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ماموران با اقدامات فنی-پلیسی پیچیده موفق به شناسایی و دستگیری ۵ نفر از دلالان ارزی شدند.
۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند
در ابتدای این هفته، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران از دستگیری ۱۱۹ اخلاگر ارزی و کشف ۴۴۵ هزار واحد ارزی خبر داده و گفته بود که طرح برخورد با اخلالگران نظام ارزی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح های مبارزه با اخلالگران بازار ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی،گفت: در اجرای این طرح ۹۶ نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.
ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پنج زن و مرد سارق را دستگیر کردند همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل دو چمدان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. از محل دستگیری این افراد سه قبضه اسلحه جنگی نیز کشف و ضبط شد.
ستاره تیم ملی بسکتبال زنان امریکا که در روسیه دستگیر شده بود، با یک دلال اسلحه روسی مبادله شد.
نماینده مردم اهواز گفت: ما گوش شنوا داریم، اما مانند دنیا رفتار خواهیم کرد. آمریکا اخیرا یک فعال رسانه‌ای را برای اینکه اظهارنظری درباره کشته شدن دانش آموزان در مدارس را مطرح کرده بود تا تجارت اسلحه خود را داشته باشد، ۹۶۳ میلیون دلار جریمه کرد آیا این نوع رفتار با آزادی بیان و مهد آزادی است؟
عدنان الوان‌پور فرماندار حمیدیه فرماندار حمیدیه اظهار کرد: در یک مراسم عروسی به دلیل افتادن اسلحه از دست یکی از حاضران در مراسم و شلیک گلوله، دو تن از حاضران کشته شدند و دو نفر از شرکت کنندگان در مراسم نیز مصدوم شدند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طنز تلخی است، کشورهای صادرکننده میلیاردها دلار اسلحه به کشورهای دیگر هستند یک جنگ تبلیغاتی علیه ما راه انداخته‌اند.
پلیس برزیل در جریان یک مسابقه فوتبال، به دلیل افزایش درگیری‌ها در زمین و ایجاد اختلاف بین بازیکنان از سوی «ویرگولی»، این مدافع را مورد تعقیب قرار داد تا از زمین خارج کند؛ آنهم در شرایطی که یک اسلحه به دست داشت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: در طرح مبارزه با دلالان ارزی ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از اجرای طرح ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز را در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی و میزان بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی به همراه شش دستگاه خودروی سواری بنز، ۲۷۰ هزار عدد محموله دارویی، ۱۱ دستگاه تلفن همراه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
جدیدترین آرای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال صادر شد.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.
به گفته مقامات نظامی آمریکا، برخی از مهمات زرادخانه تسلیحاتی این کشور به دلیل تامین و ارسال میلیاردها دلار اسلحه به اوکراین، رو به اتمام است.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا و تداوم جنگ در اوکراین، واشنگتن قصد دارد ۳ میلیارد دلار تسلیحات نظامی دیگر برای ارتش اوکراین ارسال کند.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، گفت: با اجرای مرحله پنجم از طرح آرامش اجتماعی، در سراسر استان ۵۵ خرده‌فروش و دلال مواد مخدر دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ