سخنگوی ایران ایر از کاهش قیمت بلیت پروازهای اربعین به ۲ میلیون تومان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
جوابیه سخنگو سازمان هواپیمایی در خصوص گزارش مهر مربوط به تخلف فروش بلیت‌های چارتری با قیمت‌های بالا در بازه زمانی اربعین است.
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش بلیت‌های هوایی اربعین از نوع چارتری طبق سال گذشته از سوی وزارت راه و شهرسازی ممنوع اعلام شده و امسال هم همین روال پیش خواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین از ۴ شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت؛ امسال فروش بلیت از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
یک مقام مسئول در صنعت هوانوردی از فروش بیش از ۲۲ هزار بلیت پروازهای اربعین توسط یکی از شرکت های هواپیمایی خبر داد.
مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: دو مدیر ارشد ایران ایر به علت اهمال در نحوه توزیع بلیت‌های اربعین عزل شدند.
در پی سردرگمی‌های مردم در تهیه بلیت‌های اربعین، حمید رضا شهرکی رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای توضیحاتی را ارائه داد.
مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: دو مدیر ارشد ایران ایر به علت اهمال در نحوه توزیع بلیت‌های اربعین عزل شدند.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
سخنگوی دولت گفت: با تدابیر وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت‌های پروازهای اربعین کنترل شده است.
یک مقام مسئول گفت: بلیت پروازهای اربعین فقط با نرخ مصوب ۶ میلیون تومان فروخته شده و پرواز چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۱ شهریور نداریم.
معاون بازرگانی ایران ایر از اتمام سهمیه بلیت پروازهای اربعین هما تا قبل از روز اربعین خبر داد و گفت: فقط برای پروازهای ۲۶ تا ۳۰ شهریور صندلی خالی موجود است.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه ظرفیت بلیت مسیرهای هوایی اربعین را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیت‌ها به صورت روز فروش و پلکانی است.
مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علت کمبود بلیت اینترنتی اتوبوس های اربعین را جلوگیری از خرید چارتری یا تبانی با برخی شرکت ها عنوان کرد.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه ظرفیت بلیت مسیرهای هوایی اربعین را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیت‌ها به صورت روز فروش و پلکانی است.
پیاده روی اربعین که سالانه میلیون‌ها ایرانی عاشق اهل بیت را راهی کربلا می‌کند، به نوعی بزرگترین همایش ورزش همگانی در دنیا نیز محسوب می‌شود که مردم به صورت خانوادگی یا جمع دوستان عازم می‌شوند و نیازمند وسیله ارتباطی همراه با هم هستند
دادستان تهران در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های هواپیمایی کشور گفت: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آنها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ بلیت ۶ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین به شرکت های هواپیمایی خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی از تعیین قیمت ۶ میلیون تومانی بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین خبر داد.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از پیش فروش بلیت‌های اربعین از ۱۶ تا ۳۱ شهریور خبر داد.
در ۶ خردادماه خبر‌های بسیار مهمی پیرامون اقتصاد و بورس منتشر شد که از بین آن‌ها ده خبر شاید برای بورس بیشتر از سایر اخبار حائز اهمیت بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ