دادستان تهران در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های هواپیمایی کشور گفت: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آنها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
نرخ نامه مسیرهای هوایی داخلی براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش ۲۹ درصدی نرخ نسبت به آخرین نرخنامه قرار داده شده در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی (دی ماه ۱۴۰۰) منتشر شد.
ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: امسال برخلاف سایر سال‌ها قیمت بلیت های موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی افزایش نخواهد داشت.
انجمن شرکت های هواپیمایی پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی بلیت را به دلیل نوسازی ناوگان و ارائه خدمات رسانی بهتر داده است.
در حالی که بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال از صبح امروز آغاز شده بود، خیلی زود در فضای اینترنتی بازار سیاه بلیت‌های دربی نیز شروع شده تا بار دیگر شاهد قیمت‌های نجومی برای بلیت‌های این مسابقه باشیم.
یوفا قیمت بلیت های سه فینال لیگ کنفرانس، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان را اعلام کرد.
منچستریونایتد برای اولین بار طی 11 سال گذشته قیمت بلیت های فصلی خود را افزایش می دهد.
قیمت بلیت برای بازی استقلال برابر ملوان در رقابت های جام حذفی مشخص شد.
ظرفیت ورزشگاه آزادی برای حضور هواداران مشخص شد.
در هفته ای که گذشته در بخش راه و شهرسازی قیمت بلیت های هواپیما به حالت سابق بازگشت اما پروازها محدود شد از سوی دیگر قیمت مسکن ملی حدود 7 میلیون تومان شده است.
در هفته گذشته فرآیند کاهش خدمات رسانی شرکت های هواپیمایی داخلی آغاز شد و پرواز برای مسیرهای پر تردد کاهش یافت که به نظر می رسد این موضوع مربوط به عدم موافقت افزایش قیمت بلیت است.
مدیران باشگاه استقلال نسبت به گرانی قیمت بلیت های ورزشگاه آزادی دلخور هستند.
در روزها گذشته برخی از شرکت های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب کرده‌اند و طبق اعلام سازمان هواپیمایی با شرکت های متخلف برخورد خواهد شد.
یک مقام مسئول گفت: بعضی از شرکت های هواپیمایی بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت بلیت کردند که یک شرکت هم به‌علت گران‌فروشی بلیت پروازها، ۱۰ میلیارد تومان جریمه شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هرگونه افزایش از سوی شرکت های هواپیمایی تخلف است و با متخلفین برخورد خواهد شد.
از آنجایی که این یک مسابقه ویژه است، تنها چند ساعت پس از آغاز سیستم بلیت فروشی، تمامی بلیت های در نظر گرفته برای هواداران به طور کامل به فروش رفت. صف های انتظار برای رزرو بلیت این مسابقه، در اتفاقی شگفت انگیز به 2 میلیون نفر رسید.
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
سخنگوی ایران ایر از کاهش قیمت بلیت پروازهای اربعین به ۲ میلیون تومان خبر داد.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
سخنگوی دولت گفت: با تدابیر وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت‌های پروازهای اربعین کنترل شده است.
وزیر راه و شهرسازی از تعیین قیمت ۶ میلیون تومانی بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ