معاون بازرگانی ایران ایر از اتمام سهمیه بلیت پروازهای اربعین هما تا قبل از روز اربعین خبر داد و گفت: فقط برای پروازهای ۲۶ تا ۳۰ شهریور صندلی خالی موجود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
جوابیه سخنگو سازمان هواپیمایی در خصوص گزارش مهر مربوط به تخلف فروش بلیت‌های چارتری با قیمت‌های بالا در بازه زمانی اربعین است.
وزیر راه و شهرسازی خبر ممنوعیت فروش بلیت‌های چارتری رسمی اعلام کرد اما براساس شواهد موجود فروش بلیت‌های چارتری در سایت‌ها در حال انجام است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش بلیت‌های هوایی اربعین از نوع چارتری طبق سال گذشته از سوی وزارت راه و شهرسازی ممنوع اعلام شده و امسال هم همین روال پیش خواهد بود.
حدود 15 هزار بلیت دیدار ایران و قرقیزستان در فاصله باقیمانده تا این مسابقه به فروش رفته است.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، ۱۰ دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، 10 دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
بلیت فروشی دربی ۱۰۱ در فینال جام حذفی به طور رسمی به پایان رسید.
در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر و میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود و هیچ بلیتی برای فروش نمانده است.
با اعلام سامانه فروش بلیت الکترونیکی، ظرفیت بلیت های دربی استقلال و پرسپولیس تکمیل شد.
در حالی که هنوز بلیت‌فروشی بازی شهرآورد آغاز نشده، اما سیل عظیم مشتاقان تماشای این بازی در سامانه حضور دارند.
مدیرعامل راه‌آهن از آغاز پیش فروش بلیت‌های قطارهای نوروزی سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۳ اسفندماه در کلیه مسیرها به استثنای مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی قطار از هفته آینده آغاز خواهد شد.
روزنامه الاقتصادیة عربستان خبر داد که اولین سری از بلیت های سوپرکاپ اسپانیا به اتمام رسید.
بلیت‌های مراسم معارفه کریستیانو رونالدو تنها دو ساعت پس از آغاز بلیت فروشی به طور کامل فروخته شد.
هنگام تحویل بلیت‌های جام جهانی به مردم شرکت مجید طرح لباس های تیم ملی در قطر را لو داد!
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
یک مقام مسئول گفت: بلیت پروازهای اربعین فقط با نرخ مصوب ۶ میلیون تومان فروخته شده و پرواز چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۱ شهریور نداریم.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه ظرفیت بلیت مسیرهای هوایی اربعین را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیت‌ها به صورت روز فروش و پلکانی است.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه ظرفیت بلیت مسیرهای هوایی اربعین را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیت‌ها به صورت روز فروش و پلکانی است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده بلیت پروازها به صورت پلکانی فروخته شود که با این اقدام از تمام شدن بلیت‌ها در روزهای نخست جلوگیری خواهد شد.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از پیش فروش بلیت‌های اربعین از ۱۶ تا ۳۱ شهریور خبر داد.
علاقه‌مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در دومین مرحله از فروش بلیت می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.
علاقه‌مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در دومین مرحله از فروش بلیت می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ