مهدی ترابی می‌گوید او پنالتی‌زن اول تیم بود اما زمانی که لوکادیا توپ را برداشت تا پنالتی بزند، نخواست که روی اعصابش برود و تمرکزش را به‌هم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
اصفهان - سرمربی سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم var در ایران فراهم شود تا کار داوران در قضاوت آسان‌تر شود.
سرمربی ملوان در اولین نشست خبری فصل از هواداران این تیم دعوت کرد تا در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
دروازه بان سپاهان از رقابت کردن نمی‌ترسد و مصمم به تمرینات خود ادامه می دهد.
ژوزه مورایس می‌گوید برای تحقق رؤیای قهرمانی سپاهانی‌ها سخت کار می‌کند و شرایط امسال تیمش را مهیاتر برای قهرمانی می‌بیند.
رئیس جمهور ضمن تبریک قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان در آسیا، تاکید کرد: امیدوارم با افزایش حمایت‌ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان در سایر عرصه‌ها باشیم.
مهاجم افسانه‌ای و برزیلی سابق تیم فوتبال پورتو ضمن حمایت از مهدی طارمی، اظهار امیدواری کرد این بازیکن ایرانی رکورد گل‌هایش را در پورتو بشکند.
مهاجم افسانه‌ای و برزیلی سابق تیم فوتبال پورتو ضمن حمایت از مهدی طارمی، اظهار امیدواری کرد این بازیکن ایرانی رکورد گل‌هایش را در پورتو بشکند.
دروازه بان با تجربه خیبر خرم آباد می گوید امیدوار است یک صعود دیگر به لیگ برتر را تجربه کند.
ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، پس از برتری برابر وستهم ابراز امیدواری کرد ارلینگ هالند گل‌های بیشتری به ثمر برساند.
یکی از گل‌های زیبای این فصل پرسپوليس گلی بود که سینا اسدبیگی روانه دروازه محسن فروزان کرده است.
سینا اسدبیگی، که یکی از زیباترین گل‌های فصل پرسپولیس را مقابل گل‌گهر به ثمر رسانده، امیدوار به درخشش دوباره در ترکیب این تیم است.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، اظهار امیدواری کرد که تیمش بعد از دیدار برگشت برابر چلسی، افسوس موقعیت‌های از دست رفته دیدار امشب را نخورد.
درحالیکه لیورپول در خانه خود با دو گل از آرسنال پیش افتاده بود محمد صلاح در دقایق پایانی نیمه اول یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کرد.
هر 4 دروازه بان ایران امیدوار به حضور در ترکیب اصلی مقابل ولز هستند؛ همین موضوع انگیزه آنها را در تمرینات بالاتر برده است.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران ابراز امیدواری کرد به بردهای خودشان ادامه بدهند و به قهرمانی برسند.
ممفیس دیپای در پیروزی 3-0 بارسا برابر الچه یک گل بسیار تماشایی زد و در پایان بازی گفت که از حضور در بارسلونا خوشحال است.
محسن آذرباد می‌گوید امیدوار است در بازی‌های بعدی پاس گل‌های بیشتری ثبت کند و در کورس قرار بگیرد.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش در بازی با مس کرمان برای کسب موفقیت به میدان می‌رود و امیدوار است خواسته‌های کادرفنی را اجرا کند.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش در بازی با مس کرمان هم برای کسب موفقیت به میدان می‌رود و امیدوار است خواسته های کادرفنی را اجرا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ