میثم تیموری می‌گوید محرم نویدکیا به خوبی بازیکنان را درک می‌کند و انرژی بالایی را وارد تیم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت راهپیمایی روز سیزدهم محرم در النبطیه لبنان گفت: وظیفه داریم تا آخرین نفس در راه دین و مقدسات خود ایستادگی کنیم.
با شروع ماه محرم جریان‌های معاند و ضد ایرانی نقاب از چهره برداشتند و ماهیت ضد آزادی خود را نشان دادند.
برای نویسندگان نامه که نسخه‌هایی از آن در راهرو‌های مجلس میان نمایندگان مجلس توزیع شده و در کمیسیون فرهنگی در دست «بررسی فوری» است، جای سؤال است که «وزیر محترم در کارمند خویش چه خصوصیت بارزی دیده و چه شاهکار مدیریتی در وجود او کشف کرده که حاضر شده با زیر پا نهادن نص صریح قانون به او اجازه تاخت و تاز در میدان انتخابات ورزش سوارکاری داده است؟!
صادق محرمی، ستاره ملی پوش ایرانی دینامو زاگرب، در مصاحبه جدید خود در مورد مسائل مختلف از جمله ادعای قدیمی برانکو در مورد خودش صحبت کرد.
ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران با انتشار تصویری از خود در شروع محرم از استایل خاصش رونمایی کرد.
در پی انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت یا محدودیت عزاداری محرم از سوی طالبان در افغانستان، مقامات طالبان در اظهارات خود تایید کردند که اطمینان می‌دهند امنیت مراسم‌های عزاداری در ایام محرم تامین خواهد شد.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
بایر لورکوزن در حضور کامل مهاجم ایرانی خود مقابل بوخوم شکست خورد، اما سهمیه اروپایی گرفت.
یکی از چهار نامزد اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، انصراف رسمی خود را از انتخابات اعلام کرد.
عبدی نوشت: دولت محترم هنوز هم در مورد شعار‌های اصلی خود هیچ برنامه‌ای را به این عنوان ارایه نکرده است. پس مجریان در عمل با مشکل مواجه می‌شوند و برای بقای خود دست به اقدامات نامتعارف می‌زنند و کار را بدتر می‌کنند و در نتیجه اختلافات زیاد می‌شود و مجبور به تغییر می‌شوند. کار به اینجا می‌رسد که می‌گویند با وجود تاکسی‌های اینترنتی هر کس بیکار باشد مشکل خودش است؟!
درخت دارد پرواز می‌کند، اما نمرده‌است. کار نفس‌گیر و سختی است و هر اشتباهی می‌تواند منجر به فاجعه شود. حالا که درخت در جای خودش محکم شده، وقت آن رسیده که سفر کوتاهش را آغاز کند.
کریمی گفت: ماده محرک که استنشاقی است، خودش حالت گازی دارد، اما لزوما آن ماده اصلی ممکن است گاز نباشد، بلکه می‌تواند یک ماده جامد باشد؛ به صورت پودر یا خمیر یا حتی مایع باشد که وقتی روی شوفاژ یا بخاری ریخته می‌شود یا در اثر حرارت محیط می‌تواند تبخیر شود و بعد علائم تحریکی را ایجاد کند.
عباس عبدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا دولت اصرار بر گرفتن تصمیماتی دارد که به باور متخصصان نه تنها فایده‌ای برای حل بحران‌ها ندارد بلکه بر انباشت نارضایتی‌ها می‌افزاید، گفت: «به نظرم این شیوه مواجهه با مشکلات جامعه ریشه در نگرش مدیریت سنتی و غیر علمی دارد. آنان همیشه گمان می‌کنند که با محدودیت می‌توان مشکلات را حل کرد. این ذهنیت در جامعه هم هست مثلا خیلی‌ها گمان دارند که با افزایش مجازات و اعدام می‌توان جرم را کاهش داد. در حالی که راه اصلی در جای دیگری است.»
بازیکن نفت مسجد سلیمان می‌گوید خودش هم تا قبل از تماس سرمربی یادش نبود که محروم است.
شمس آذر که دهمین پیروزی خود را در این فصل تجربه کرد، امتیازات خود را به عدد 34 رساند و با اختلافی شش امتیازی نسبت به سایر مدعیان، در صدر جدول لیگ یک باقی ماند.
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
یک مهلت یک ماهه به افغانستان، و در این فاصله، لایروبی انهار و آماده‌باش یگان‌های مرزی، موضوع را یکبار برای همیشه حل و فصل خواهد کرد. این تمرینی برای هنگ‌های مرزی ما، و گواهی است عملی بر اقتداری که سالیان سال است از آن دم می‌زنیم. وقتی طالبان در پروژه‌های توسعه‌ای و آبیِ خویش، حسن هم‌جواری را کناری نهاده، جای مهندس ایرانی از تکنوکراتِ ترک و هندی بهره می‌برند تا ایرانی را از مایۀ حیات و ابزار معیشت خویش محروم کنند، بایستی در انتظار پهپاد و جنگندۀ ایرانی باشند.
جلوگیری خانواده‌ها از خواستگاری و عقد در محرم و صفر و حتی مخالفت خود زوج‌ها با آن، یکی از رسوم غلط در این دو ماه شریف است که هیچ جنبه شرعی هم ندارد.
سرمربی گل گهر می‌گوید این تیم در اردوی ترکیه به اهداف خودش رسیده و آماده شروع لیگ برتر است.
مادام «کارلا سرنا» زن جهانگرد ایتالیایی درباره اهمیت محرم و عزاداری ایرانیان نوشته است: «در ایام دهه اول ماه محرم، شاه و رعایایش لباس عزا به تن می‌کنند. رنگ‌های سیاه نماد سوگواری شناخته می‌شود، ولی بسیاری از مردم کمربند‌هایی به همین رنگ با نقش‌های نارنجی دور کمر می‌بندند. مردان طبقات پایین به عنوان علامت عزا، دامن پیراهن خود را بیرون گذاشته و دکمه یقه آن را باز می‌کنند.»
طالبان به موضع گیری درباره محرم پرداخت و از توصیه های داده شده در این زمینه به کارکنان خود سخن گفت.
طالبان می‌گویند که از کارکنان خود خواسته اند تا در مراسم عزاداری شرکت کنند و هیچ جایی تاکنون مانع عزاداری نشده اند.
نویدکیا با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکـان کمک به تیم فوتبال و دغدغـه هـواداران، انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سـوم قـرارداد صراحتاً اعلام کرده است.
بهتر است هیات‌ها از هم اکنون در تدارک تدابیر لازم برای برپایی عزاداری با ملاحظات مورد تاکید وزارت بهداشت باشند. استفاده از فضاهای باز همچون ورزشگاه‌ها در شب‌های عزاداری جزو اقداماتی است که می‌تواند در دستور کار قرار گیرد و اقداماتی دیگری از این دست که در محرم پیشین نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، از سوی هیات امنای هیات‌های مذهبی خیلی سفت و سخت اجرا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ