درخت دارد پرواز می‌کند، اما نمرده‌است. کار نفس‌گیر و سختی است و هر اشتباهی می‌تواند منجر به فاجعه شود. حالا که درخت در جای خودش محکم شده، وقت آن رسیده که سفر کوتاهش را آغاز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
بارش سنگین باران در مسکو پایتخت روسیه منجر به آبگرفتگی خیابان‌ها شد و خساراتی هم به درختان و تجهیزات عمومی وارد آورد. منبع: فارس
فناوری برش لیزری کاملاً جایگزین کار اره می شود و چین این الگو را به جد دنبال می‌کند
موز چهارمین محصول کشاورزی جهان، این میوه خوشمزه را قاتل پدر می نامند زیرا پس از برداشت درختش را قطع می کنند تا درختان نزدیک دیگر رشد کنند.
‏جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در مصاحبه با یک رسانه ونزوئلایی گفت: سن درختان دانشگاهی که من در آن تدریس می‌کنم (دانشگاه شهید بهشتی) بیشتر از سن آمریکاست. برای همین ایرانیان از تلاش‌های آمریکا خنده‌شون میگیره»
گوزن های نر شاخ دارند و ماده‌ها بدون شاخ‌اند. شاخ نرها در پاییز می‌افتد. شوکاها با شاخ زدن به درختان جوان، قلمرو خود را تعیین می‌کنند.
آنچه که مدت‌هاست در نواحی مختلف عرصه‌های جنگلی مازندران با آن مواجه هستیم، تحمیل پایان زندگی بر درختی که ریشه در خاک دارد، سناریوی تلخ منفعت طلبان برای منابع ملی در مازندران شده و مواجه شدن با درختانی که به دست انسان آسیب دیده‌اند تا پس از مدتی خشک و از بین روند، فاجعه زیستی را عمیق‌تر ترسیم می‌کند.
مهار ضربه دروازه‌بان روتردام و پاس در عمق دیدنی، بازگشت درخشانی برای ستاره ایرانی فاینورد به ترکیب تیمش رقم زد.
بر اثر طوفان شدید در ایالت فلوریدا، درختان این منطقه سقوط کردند.
زحل با حلقه‌های زیبایی که به دور خود دارد، زیباترین سیاره منظومه شمسی نام گرفته است. یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های ستاره‌شناسان کشف منشاء این حلقه‌های هیجان‌انگیز بوده است. در یکی از مهم‌ترین سرنخ‌های به‌دست آمده از ترکیب این حلقه‌ها، مشخص شده که تقریباً ۹۹ درصد آن‌ها را آب و یخ تشکیل می‌دهد. این مهم، ظاهر درخشانی را به حلقه‌ها بخشیده است.
جنگل حرا قشم وسعتی حدود ۸۶ هزار هکتار دارد که در سال ۱۳۵۱ به نام منطقه حفاظت شده حرا نام گرفت. حرا درختانی با ارتفاع سه الی شش متر است که به صورت آب شورزی می‌باشند.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
مالک ساختمانی جدیدالاحداث در میدان رسالت تبریز به منظور دیده شدن فروشگاه‌اش شبانه درختان پیاده‌رو را قلع و قمع کرد.
ساکنان شهرکرد و بلداجی با ۲۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شده‌اند. درختان یخ زده شهرکرد را در این ویدئو ببینید.
پلیس آلمان از جرثقیل برای پایین آوردن تظاهرکنندگانی که از درختان بالا رفته بودند استفاده کرد. این افراد در یک تجمع مقاومتی با هدف جلوگیری از تخریب یک روستای کوچک در آلمان شرکت کرده بود بازداشت کرد. فعالان محیط زیست تلاش داشتند جلوی تخریب این روستای کوچک که قرار است بخشی از طرح توسعه معدن زغال سنگ مجاور آن باشد، جلوگیری کنند.
یک دستگاه مدرن کار برش درختان را به‌سادگی و به سرعت انجام می‌دهد و تنه درخت را هم حمل می‌کند.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
در یکی از محله‌های شمال تهران برای دیده شدن تابلو‌های یک ساختمان پزشکان، درختان مقابل این ساختمان را قطع کردند.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
روستایی به نام «کوکر» که عباس کیارستمی، کارگردان سرشناس کشورمان سه‌گانه معروفش یعنی «خانه دوست کجاست؟»، «زندگی و دیگر هیچ» و «زیر درختان زیتون» را در این روستا ساخته است.
در یک مجتمع مسکونی به وسعت چندین هکتار در حوالی میدان آزادی که متعلق به یکی از نهاد‌های نظامی است، بیش از ۷۰ اصله درخت قطع شد.
بعد از پخش شدن ویدئوی درخت‌های خشکیده خیابان ولیعصر (عج) و ورود شورای شهر و شهرداری تهران و سپس دادستانی به این موضوع، حالا شهروندان ویدئو‌های دیگری از خشکاندن درختان در نقاط دیگر تهران و حتی کشور منتشر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ