سرمربی گل گهر می‌گوید این تیم در اردوی ترکیه به اهداف خودش رسیده و آماده شروع لیگ برتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به سفیر سوئد گفت: تکرار بی‌حرمتی به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم می‌کنیم و مسئولیت کامل پیامد‌های تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه دولت سوئد می‌دانیم.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: جزایر سه گانه بوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ، جزء لاینفک و ابدی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران هستند و هرگونه ادعا در این باره را دخالت در امور داخلی و قلمرو سرزمینی خود می‌دانیم و چنین ادعا‌هایی را از جانب هر طرفی مطرح شود محکوم می‌کنیم.
تست دوپینگ شاراپووا در مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۶ برای ماده مخدری به نام ملدونیوم مثبت شد و به مدت ۱۵ ماه از رقابت محروم شد. شاراپووا پس از این اتفاق توضیح داد که به توصیه پزشک خانواده‌اش از داروی میلدرونات استفاده می‌کرده و نمی‌دانست که این ماده همان ملدونیومی است که چند هفته قبل به عنوان ماده ممنوعه طبقه‌بندی شده بود. او از هواداران عذرخواهی کرد و از مقامات خواست که یک فرصت دیگر به او بدهند تا دوران حرفه‌ای خود را به شکلی بهتر به پایان برساند.
عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات استراماچونی را پرداخت کرده‌ایم.
پرسپولیس در هفته‌های اخیر شرایط ویژه‌ای را تجربه کرده اما به خوبی از پس آن برآمده است‌.
باشگاه استقلال اعلام کرد در بازی با پارس جنوبی نیز یک پنالتی این تیم نادیده گرفته شده است.
یکی از سخنگویان وزارت دفاع آمریکا می‌گوید که این نهاد همچنان در تلاش است تا به «وسعت و گستردگی» درز اطلاعات محرمانه پی ببرد.
رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه در کلانشهر‌ها کاری نمی‌کنیم گفت: تمام برنامه‌های بنیاد مستضعفان در مناطق محروم پیش می‌رود و اقدامات بنیاد مستضعفان منجر به اشتغال پایدار می‌شود و در همین راستا ۲ هزار میلیارد تومان کمک مالی برای اشتغال داشته‌ایم.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اقدامات حقوقی برای شکایت از لوکادیا در حال انجام است، گفت: اسم مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه را نمی‌دانم!
منصور قنبرزاده درباره سرنوشت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تصمیمی در هیأت رئیسه گرفته نشده چون اصلا هیأت رئیسه تشکیل جلسه نداده است.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
در این شکی نیست که تحت هر شرایطی خاتمی مطرود یک جریان خاص در کشور خواهد بود، اما در عالم سیاست خوب می‌دانیم که در وضعیت بی‌نظمی، سیاست‌مداران کهنه‌کار چگونه می‌توانند جایگاه و وجهه خود را باز بیافرینند. و، اما شاید اکنون لحظه سرنوشت برای آینده رهبر نام آشنای جریان اصلاحات باشد تا دیگر از عنوان «مرحوم» سید محمد خاتمی برای او بهره نگریند. خاتمی اگر رسالتی را برای خود قائل است، اکنون همان لحظه سرنوشت یا گرانیگاه برای ایفای آن است.
«عبدالصمد خرمشاهی» یکی از حقوقدانان معروف کشور گفت: مثلا در این خبر دادگاه می‌بیند که دختر دلیلی برای اثبات ادعایش ندارد ولی یکسری شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای او می‌تواند صحیح باشد. من در خصوص این خبر دقیق نمی‌دانم که اطلاعات پرونده چیست و پزشکی قانونی چه نظری داده است؟ افراد خصوصا دختربچه‌ها در مناطق محروم ازجمله بلوچستان جرات نمی‌کنند مساله‌ای را عنوان کنند آن هم علیه پلیس! بنابراین باید دادگاه بر این مساله تمرکز کند.»
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز نمی‌دانم تا پایان سال چه تعداد اتوبوس به شهر تهران اضافه می‌شود.
مربی استقلال معتقد است شروع کننده ماجراهای سیرجان که منجر به عصبانیت ساپینتو شد، نیمکت گل گهر بوده است.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید این تیم تماشاگری در تبریز نداشته که به دلیل اتفاقات فصل گذشته محروم شود.
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک زن از اتفاق پیش آمده عمیقا ناراحتم و خود را کنار خانواده مرحوم می‌دانیم. همچنین در قامت یک نماینده مجلس با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان از وزارت کشور و نیروی انتظامی توضیحات دقیق نسبت به این حادثه را مطالبه خواهیم کرد.
جود بلینگام، ستاره بروسیا دورتموند، می‌گوید تمام بازیکنان این تیم باید برای متوقف کردن ارلینگ هالند تلاش کنند.
نعمت احمدی گفت: آقایان به‌خوبی می‌دانند که مردم انواع گرفتاری را تجربه می‌کنند و در کل، حال مردم خوب نیست. سوال این است، وقتی نمی‌توانند مشکلات مردم را رفع کنند و دغدغه‌شان را کم، چرا نمی‌دانند اقلا مردم را با برخی کار‌ها اذیت نکنند.
به‌ طور‌ کلی مجازات زورگیری اعدام نیست، اما مجرم به حبس تعزیری درجه شش یا چهار محکوم خواهد شد. البته چنانچه فرد در این زمینه به جرائم ارتکابی محاربه متوسل نشده باشد؛ در این صورت مجازات برای او اعدام خواهد بود که البته شخص زورگیر در این روش تنها با استفاده از سلاح مردم را می‌ترساند، اما اگر به طرف مردم تنها اسلحه بکشد و استفاده‌ای از آن نکند، در واقع جزء محارب شناخته نخواهد شد.
نمی‌شود قوه قضاییه را با این بودجه‌ای که تصویب شده، مدیریت کرد و مدیریت سخت است و دلم به حال آقای محسنی اژه‌ای می‌سوزد و گاهی برخی همکاران که اقلیت هستند، در برخی گروه‌ها مطرح می‌کنند که ایشان دنبال مشکل نمی‌رود، ولی بدانید که رییس قوه قضاییه به فکر شماست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ